Citat:
Ursprungligen postat av
Moosky
https://twitter.com/KSAMOFA/status/850489254874624000
Saudi Arabien vill så gärna sopa bort skräpet i Syrien. Man har tidigare bett om att få bort Assad, och här gratulerar kungen Trump för hans modiga beslut. Tja, jag är ingen favorit av Trump långt därifrån, men på den punkten kan jag bara hålla med.
Snygga fina bilder på radarn där man avslöjar Assads avskyvärda handlingar då han släpper gas mot barn och kvinnor och oskyldiga. Tagen med händerna i syltburken. Hoppas han skiter på sig efter detta då han trodde han satt säkert. Det blir inga gasattacker för hans del mer utan att se världens vrede och den nya herren på täppan i spelet. Nämligen US, och syriska folket den sk oppositionen hyllar Trump och vill gärna se mer av den här varan.
Inte fullständig förödelse på den här flygbasen men en svidande militär förlust för Assad regimen.
Salon
Kan du inte bara lägga av med din kommunism och erkänna att Trump är den största president som någonsin vandrat på denna jord. Han kommer att krossa muslimerna och återskaffa hela Israels folk dess födslorätt. Inte bara judarna, utan hela Israels folk! Det inkluderar alltså oss europeer. Vi ska ta tillbaka landet som är vårt, under den heliga Trumps ledning och då kommer det ej längre finnas ett Damaskus. Vi ska tvätta våra kläder i arabernas blod tills vi sonat våra synder, och då kommer vår Gud åter att leva ibland oss!
Assad är bara en piss ihavet jämfört med vår Guds makt. Vi ska kräva tillbaka landet. Nu börjar det! Muslimer skall ej mer finnas på denna jord. Vi ska rena allt land och ta det tillbaka!
Jag tror att Trump kommer leda oss i detta äventyr och tillsammans med Israel så kommer vi att utradera syrierna och övriga sandnegrer ifrån denna jord!
Hallelujah!
EDIT: Vi ska slå sönder arabernas avgudar och bränna ner deras heliga platser, men vi ska inte dyrka dem.