Citat:
Ursprungligen postat av
Rostere
Haha, du måste vara ett skämt.
Har du sett hur IS-konton och fundamentalistiska islamister börjat hylla Trump på Twitter?
Det syriska folket lever i skräck för den s.k. opposition som nu vet att det räcker att ta bilder på lite döda barn för att USA skall bomba Assad. Detta utgör ett extremt farligt precedensfall, där al-Nusra vet att de bara räcker med att släppa ut lite saringas - som de har blivit påkomna med att smuggla från Turkiet tidigare - för att USA skall svara med 50 Tomahawkmissiler.
Det är som att du inte har fattat att "rebellerna" som kontrollerar Idlibprovinsen är precis lika hemska som ISIS. Alternativt, ifall du vet detta skulle du åtminstone kunna komma ut som islamist så att folk kan se vem de argumenterar med.
Ja, visst och det är propaganda, så har du fastnat på dessa konton? IS är snart utrotade och vad IS anser är kanske inte så intressant mer än för dig.
Det syriska folket behöver absolut inte en gasattack av en slaktare som begår krigsbrott varenda dag, så på den punkten är min åsikt extremt klar.
Du verkar inte fatta vad som är rebeller kontra terrorister, så låt någon pedagog lära dig lite mer än propaganda och den oinsatta bild du uppvisar. Du vet nämligen inte ett skit om vad du talar om. Och som sig bör kanske du ska preciserar lite närmare med lite mer faktaunderlag än naiva och efterblivna smileys. Jag menar om du ska föra en diskussion om Syrien med mig så får du allt bevisa att du är insatt. Om inte så kanske du bara ska låta det vara eftersom åsneskägget på dig börjar växa.
En bra bild visar hur världen reagerar på Trumps missiler mot Syrien.
En superklar bild som också visar de olika värderingar som finns gällande en sån här slaktare som Assad.
Citat:
Here's how the world reacted to the US' missile strike on Syria
http://nordic.businessinsider.com/syria-missile-strike-support-oppose-2017-4?r=US&IR=T