Mdma rus/ biverkningar
Mitt första inlägg här så ni får gärna fråga om det är något jag missat!
Jag behöver lite hjälp/ tips på hur jag kan maxa och få det bästa mdma ruset.
Jag ge lite rapport om hur det har varit förut.
Jag är en 22årig tjej på 169m och vikt på ca 49-51 kg.
Rökar gräs ca 4-5 dagar veckan men ibland uppehåll på 2 veckor (har rökat ett bra tag), behöver ofta röka rätt mycket mer än andra för att bli hög.
Tar tramadol på helgen med ett mellanrum på ca 3 veckor, behöver även här ta mer än andra som är mycket större än mig (killar) tar i princip alltid minst 6-700mg/kväll för att bli hög. Blir lite trollig/busig efter 400 men för att bli mysig 6-700, när jag började ta var jag uppe i 900mg för att bli hög, har alltså minskat (vilket är bra).
Nu till ämnet! Jag har tagit mdma 10+ gånger under en snart 2 års period, tar samma som större killar och börjar med en bomb på minst 125mg och fyller sen på med samma dos (125mg) ca 2h in efter första intag, innan första rus lagt sig. Tyvärr är det mer sällan som jag faktiskt får ett bra/maxat rus utan det är så där ’’lagom’’, förra gången jag tog kom jag aldrig riktigt till nån peak, det va nice men väntade på peaken och den kom aldrig riktig, så väldigt besviken. När jag var på festival förra året så fick jag ingen effekt över huvudtaget medan min pojkvän och killkompis gick på moln, jag mådde mest bara illa men det beror nog mycket på att jag åt dåligt och att jag har lite av ett kontrollbehov i liten grad, och kände inte riktigt att jag hade kontroll över att där var så mycket folk och min pojkvän var rätt väck med ögonvobbel och i trans mode haha!
Men dem få gånger jag får absolut bästa rus/ peak är guld och vill ha det så varje gång ju! Så min fråga till er är hur tycker ni jag ska dosera/ förbereda för att få det bäst?
Måste även skriva om min nedgång och biverkningar. Till en början hade jag inga biverkningar utan dem plötsligt kom.
Jag får små blodtrycksfall varje gång jag reser mig upp även när jag reser mig extremt sakta, kan få lite illamående till och från även under rus som håller i sig hela tiden vilket tar bort den sköna känslan lite.
Och sen på nedgång som är något av det värsta som är så jobbigt att jag knappt står ut, är att jag får extrema muskelspänningar i ben och även armar. Får så ont och kan heller inte sova får alltid en känsla av att jag vill skära av mina muskler (inget jag skulle gjort såklart) men ni förstår hur ont och jobbigt det är.
Har provat magnesium men har inte funkat får bara ont i magen av dem.
Sist mådde jag så dåligt av både illamående, svimmfärdig och spänningar att jag ville skrika typ. Dagen efter hade jag extremt ont i magen aldrig haft så ont någonsin.
Röker gräs när ruset har lagt sig och det är jävligt nice men blir varken trött eller avslappnad i muskler, sist blev jag inte ens lite hög och rökte då nästan två stora joints.
Vad har ni för tips som kan hjälpa mig?
Har hört man kan ta benzo när ruset släppt, är detta att rekommendera? Hur mycket benzo ska jag då ta? Första gången jag isf tar benzo något att tänka på?
All hjälp uppskattas

Sorry för lång post!