Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-30, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seaturtle
Ah det gick bra, var för svagt, kände inte så mycket, lite öppenhet och lite speed i början inte tillräckligt för att peaka. Ska nog inte ta mer mdma innan jag har läst på tillverkningen, reningsgraden och har ett par test kit hemma :Y. tråk, gräs är gräs, svamp är svamp, men allt kemiskt kan vara vad som känns det som
Köp knappar på flugsvamp annars som är säkra med enbart MDMA i. Eller varför inte kristaller om du föredrar det.

Har själv haft väldigt tur med att få rätt substanser (tror jag)
Citera
2017-03-31, 23:51
Medlem
BrorGertruds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forumkontot
Köp knappar på flugsvamp annars som är säkra med enbart MDMA i. Eller varför inte kristaller om du föredrar det.

Har själv haft väldigt tur med att få rätt substanser (tror jag)

Fast du kan ju bli lurad på FS också, även om risken är mindre där. Det smartaste är förstås att testa allt man får hem!

Har tänkt testa kristaller nästa gång, vilket jag inte gjort tidigare. Är det stor skillnad på knappar och kristaller? De knappar jag testat tidigare har alla visat mörkt lila/svart på EZ-test.
Citera
2017-04-01, 08:48
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrorGertrud
Fast du kan ju bli lurad på FS också, även om risken är mindre där. Det smartaste är förstås att testa allt man får hem!

Har tänkt testa kristaller nästa gång, vilket jag inte gjort tidigare. Är det stor skillnad på knappar och kristaller? De knappar jag testat tidigare har alla visat mörkt lila/svart på EZ-test.
Effekten på MDMA-kristaller är precis som den hos en ren ecstasytablett (det vill säga en knapp som ej innehåller något annat trams utöver MDMA). Däremot är det förstås lättare att beräkna doseringen med kristaller än genom knappar med påstådda - ofta överdrivna - milligramsiffror.
Citera
2017-04-03, 18:46
Medlem
Mdma rus/ biverkningar

Mitt första inlägg här så ni får gärna fråga om det är något jag missat!
Jag behöver lite hjälp/ tips på hur jag kan maxa och få det bästa mdma ruset.
Jag ge lite rapport om hur det har varit förut.

Jag är en 22årig tjej på 169m och vikt på ca 49-51 kg.
Rökar gräs ca 4-5 dagar veckan men ibland uppehåll på 2 veckor (har rökat ett bra tag), behöver ofta röka rätt mycket mer än andra för att bli hög.
Tar tramadol på helgen med ett mellanrum på ca 3 veckor, behöver även här ta mer än andra som är mycket större än mig (killar) tar i princip alltid minst 6-700mg/kväll för att bli hög. Blir lite trollig/busig efter 400 men för att bli mysig 6-700, när jag började ta var jag uppe i 900mg för att bli hög, har alltså minskat (vilket är bra).

Nu till ämnet! Jag har tagit mdma 10+ gånger under en snart 2 års period, tar samma som större killar och börjar med en bomb på minst 125mg och fyller sen på med samma dos (125mg) ca 2h in efter första intag, innan första rus lagt sig. Tyvärr är det mer sällan som jag faktiskt får ett bra/maxat rus utan det är så där ’’lagom’’, förra gången jag tog kom jag aldrig riktigt till nån peak, det va nice men väntade på peaken och den kom aldrig riktig, så väldigt besviken. När jag var på festival förra året så fick jag ingen effekt över huvudtaget medan min pojkvän och killkompis gick på moln, jag mådde mest bara illa men det beror nog mycket på att jag åt dåligt och att jag har lite av ett kontrollbehov i liten grad, och kände inte riktigt att jag hade kontroll över att där var så mycket folk och min pojkvän var rätt väck med ögonvobbel och i trans mode haha!

Men dem få gånger jag får absolut bästa rus/ peak är guld och vill ha det så varje gång ju! Så min fråga till er är hur tycker ni jag ska dosera/ förbereda för att få det bäst?

Måste även skriva om min nedgång och biverkningar. Till en början hade jag inga biverkningar utan dem plötsligt kom.
Jag får små blodtrycksfall varje gång jag reser mig upp även när jag reser mig extremt sakta, kan få lite illamående till och från även under rus som håller i sig hela tiden vilket tar bort den sköna känslan lite.
Och sen på nedgång som är något av det värsta som är så jobbigt att jag knappt står ut, är att jag får extrema muskelspänningar i ben och även armar. Får så ont och kan heller inte sova får alltid en känsla av att jag vill skära av mina muskler (inget jag skulle gjort såklart) men ni förstår hur ont och jobbigt det är.
Har provat magnesium men har inte funkat får bara ont i magen av dem.
Sist mådde jag så dåligt av både illamående, svimmfärdig och spänningar att jag ville skrika typ. Dagen efter hade jag extremt ont i magen aldrig haft så ont någonsin.
Röker gräs när ruset har lagt sig och det är jävligt nice men blir varken trött eller avslappnad i muskler, sist blev jag inte ens lite hög och rökte då nästan två stora joints.

Vad har ni för tips som kan hjälpa mig?
Har hört man kan ta benzo när ruset släppt, är detta att rekommendera? Hur mycket benzo ska jag då ta? Första gången jag isf tar benzo något att tänka på?

All hjälp uppskattas
Sorry för lång post!
Citera
2017-04-04, 19:11
Medlem
dknerks avatar
Vad skulle ni säga är en bra dos på amfetamin + mdma kristaller taget oralt samtidigt eller i en E? Alltså för att få ett lite mer energiskt rus, tex för klubb och dans. Inte för jätte speedigt så det täcker över MDMAt allt för mycket. Mdmat ska stå för den dominerande effekten av ruset.

Som sagt ska tjacket lägga till det där extra vakna ruset för att inte bli för mdma mysig och vilja mysa med kuddar.
Citera
2017-04-05, 11:44
Medlem
killenmedkexs avatar
Någon som vet hur längre MDMA håller sig? Kan man komma undan med 1-2år ifall man förvarar det mörkt och svalt?

Och då snackar jag om kristaller, inga knappar.
Citera
2017-04-05, 22:28
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av killenmedkex
Någon som vet hur längre MDMA håller sig? Kan man komma undan med 1-2år ifall man förvarar det mörkt och svalt?

MDMA är en otroligt stabil molekyl. Kristallerna hinner inte tappa nämnvärd potens om du så spar dem hela din livstid
Citera
2017-04-05, 22:45
Medlem
LivinginthePasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
MDMA är en otroligt stabil molekyl. Kristallerna hinner inte tappa nämnvärd potens om du så spar dem hela din livstid

Så pass? Då ska jag fan slå till på 5 gram nästa gång jag handlar - borde räcka några år...
Citera
2017-04-06, 00:40
Medlem
Ergolins avatar
Citat:

Såvitt jag vet är kristallernas livslängd väldigt lång om de förvaras under de omständigheter du beskriver. Har till och med läst att de håller längre än vad vi lever så 2 år borde inte vara någonting
Citera
2017-04-06, 01:44
Medlem
killenmedkexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Perfekt! Då blir det nog att köpa på sig ett litet lager för framtiden.
Citera
2017-04-06, 16:52
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LivinginthePast
Så pass? Då ska jag fan slå till på 5 gram nästa gång jag handlar - borde räcka några år...
Citat:
Perfekt! Då blir det nog att köpa på sig ett litet lager för framtiden.
Ingen dum idé alls Då hållbarheten inte är ett problem kan man istället begränsa lagrets storlek efter uppskattat behov och hur mycket man är beredd att ha hemma i händelse av en husrannsakan.
Citera
2017-04-06, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dknerk
Vad skulle ni säga är en bra dos på amfetamin + mdma kristaller taget oralt samtidigt eller i en E? Alltså för att få ett lite mer energiskt rus, tex för klubb och dans. Inte för jätte speedigt så det täcker över MDMAt allt för mycket. Mdmat ska stå för den dominerande effekten av ruset.

Som sagt ska tjacket lägga till det där extra vakna ruset för att inte bli för mdma mysig och vilja mysa med kuddar.
30-100mg beroende på kvalla. Så en 60-70mg om du har halvana standardgrejer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in