Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-15, 11:35
Medlem
JoeBidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forumkontot
Du sköter ditt intag exemplariskt JoeBiden

Det är när man kommer över 200mg sträcket och fyller på så det blir 500mg+ på en kväll som man blir risig efteråt. Speciellt om man råkar köra oftare än en gång i månaden ett år eller så, definitivt om man kör flera dagar på rad.

Citat:
Ursprungligen postat av Regentia
Håller inte alls med Forumkontot ovan, jag är som du och har fått tråkig dagen-efterkänsla några ytterst fåtal gånger, annars klarat mig undan det, och jag har tagit både mycket och ofta.
För egen del verkar det ha att göra med smärtlindring á la gräs. Det fungerar ypperligt. Och tomhetskänslan du beskriver är just vad det är. Ibland är det totalslut på serotonin och då kan man vara ovanligt låg och känslig, men annars är det inte värre än en jobbig bakfylla.

Diss på 50 mg lågdos. Finns de som har positiva erfarenheter av mikrodosering men jag är inte en av dem.

Tack för snabba svar! Jo, jag håller mig på 4-5 gånger per år. Inte svårt att hitta lämpliga tillfällen och avstå från olämpliga.

Nyår, valborg, festival under sommaren och eventuellt något emellan nyår slutet på sommaren. Man vet vilka tillfällen som är värda och kör då tillsammans med ett par polare En bra gubbe som är rekad sen innan, utan påfyllning. Bra humör innan, kropp i kontakt med knopp så att säga

Lär skippa lågdosen, har sökt runt lite och verkar ge väldigt lite med tanke på hur mycket det tar (ett förbrukat tillfälle så att säga).

Kör på vanlig meditation istället, som jag tycker kan återge ett MDMA-liknande rus vid lyckade sessioner, men det är en annan femma.
Citera
2017-03-15, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regentia
Håller inte alls med Forumkontot ovan, jag är som du och har fått tråkig dagen-efterkänsla några ytterst fåtal gånger, annars klarat mig undan det, och jag har tagit både mycket och ofta.
För egen del verkar det ha att göra med smärtlindring á la gräs. Det fungerar ypperligt. Och tomhetskänslan du beskriver är just vad det är. Ibland är det totalslut på serotonin och då kan man vara ovanligt låg och känslig, men annars är det inte värre än en jobbig bakfylla.

Diss på 50 mg lågdos. Finns de som har positiva erfarenheter av mikrodosering men jag är inte en av dem.
Så kände jag med under ett par år, trots att det blev alldelless för ofta och mycket ett tag. Tillslut sitter man i båten och får knappt ett rus på 200mg samtidigt är man rätt låg i 2-3 dagar, trots den "lilla" mängden. Trots att man väntat 6 månader.

Första åren mådde jag bara bra efteråt.
Citera
2017-03-19, 05:06
Medlem
Seaturtles avatar
Har fått bruna mdma kristaller som är "inte så rena och behöver ta en högre dos av" . Vad kan det orena vara som gör det svagt? Kan det vara andra ämnen i eller bara en låg kvalité ?

Kan man köpa ett test kit i butik i Stockholm?
Vad skulle det kunna vara om inte mdma. Vilka är de troliga andra 3 alternativen om kristallerna är bruna och ser ut som och sägs vara mdma.
Citera
2017-03-19, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seaturtle
Har fått bruna mdma kristaller som är "inte så rena och behöver ta en högre dos av" . Vad kan det orena vara som gör det svagt? Kan det vara andra ämnen i eller bara en låg kvalité ?

Kan man köpa ett test kit i butik i Stockholm?
Vad skulle det kunna vara om inte mdma. Vilka är de troliga andra 3 alternativen om kristallerna är bruna och ser ut som och sägs vara mdma.
Ingen kommer att kunna ge dig någon användbar info tyvärr.

Brunt kan vara "renare" än genomskinligt osv.

Låter mer som att någon vet att ursprunget i det här fallet har bankats med något brunt, tex farinsocker
Citera
2017-03-19, 21:25
Medlem
Seaturtles avatar
Citat:
Ingen kommer att kunna ge dig någon användbar info tyvärr.

Brunt kan vara "renare" än genomskinligt osv.

Låter mer som att någon vet att ursprunget i det här fallet har bankats med något brunt, tex farinsocker

Jag förstår. Jag tänker mer på sannolikheten på att mdma som säljs i Stockholm är mdma när det är bruna kristaller. Har inte ett test kit hemma och har inte tid att beställa en.

Jag tänkte på att erowid säger att det skulle kunna vara ethydone och methydone eller något sånt. Och den först nämnda är också brunt och kräver dubbeldos... Så blev osäker . Är det vanligt att mdma har en purity på 50% . Eller är det mer troligt att det bara är något annat. Men jag får ta och lita på universum idag
Citera
2017-03-20, 10:40
Medlem
Kört både vita/klara och bruna kristaller. Var mer tryck i dom bruna garanterat
Citera
2017-03-21, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seaturtle
Jag förstår. Jag tänker mer på sannolikheten på att mdma som säljs i Stockholm är mdma när det är bruna kristaller. Har inte ett test kit hemma och har inte tid att beställa en.

Jag tänkte på att erowid säger att det skulle kunna vara ethydone och methydone eller något sånt. Och den först nämnda är också brunt och kräver dubbeldos... Så blev osäker . Är det vanligt att mdma har en purity på 50% . Eller är det mer troligt att det bara är något annat. Men jag får ta och lita på universum idag
Förstog det med, men jag trodde inte att du skulle få nåt svar på en sån fråga

Hur gick det?
Citera
2017-03-21, 19:41
Medlem
SYSTEMexes avatar
Tog 100 mg × 2 tramadol idag, 100mg kl 14 och 100mg kl 17. Tänkte ta 150-200 mg imorgon runt 1-2. Alltså ca 32 timmars mellanrum.

borde jag avstå? Vet att man inte ska blnda opiater och mdma men hur länge ska man vänta?
Citera
2017-03-24, 13:20
Medlem
Bluepants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SYSTEMexe
Tog 100 mg × 2 tramadol idag, 100mg kl 14 och 100mg kl 17. Tänkte ta 150-200 mg imorgon runt 1-2. Alltså ca 32 timmars mellanrum.

borde jag avstå? Vet att man inte ska blnda opiater och mdma men hur länge ska man vänta?

Efter 32h ska det inte vara några problem
Citera
2017-03-29, 21:27
Medlem
Det finns vissa som säger sig tappat "magin" då dem brukat MDMA ett tag, hur märkte ni det?
Försvann det bara helt plötsligt eller blev det sämre rus för varje session?
Sist jag Eade så peakade jag knappt en timma, resterande tid kände jag bara ett väldigt milt rus och kände mig mest påtänd.
Kan det varit dåliga piller bankade med tjack eller håller magin på att försvinna?
Var drygt 4 månader mellan de senaste gångerna, och för 4 månader sen peakade jag betydligt mycket längre.
Citera
2017-03-29, 21:49
Medlem
kopparbengts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skrunk
Det finns vissa som säger sig tappat "magin" då dem brukat MDMA ett tag, hur märkte ni det?
Försvann det bara helt plötsligt eller blev det sämre rus för varje session?
Sist jag Eade så peakade jag knappt en timma, resterande tid kände jag bara ett väldigt milt rus och kände mig mest påtänd.
Kan det varit dåliga piller bankade med tjack eller håller magin på att försvinna?
Var drygt 4 månader mellan de senaste gångerna, och för 4 månader sen peakade jag betydligt mycket längre.

Låter som kassa knappar. Kör rena mdma kristaller istället 😊
Citera
2017-03-30, 14:54
Medlem
Seaturtles avatar
Citat:
Förstog det med, men jag trodde inte att du skulle få nåt svar på en sån fråga

Hur gick det?

Ah det gick bra, var för svagt, kände inte så mycket, lite öppenhet och lite speed i början inte tillräckligt för att peaka. Ska nog inte ta mer mdma innan jag har läst på tillverkningen, reningsgraden och har ett par test kit hemma :Y. tråk, gräs är gräs, svamp är svamp, men allt kemiskt kan vara vad som känns det som
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in