Citat:
Ursprungligen postat av
EnLitenFrys
Bara jag som tycker FUT Birthday var lite av ett antiklimax?
Free packs - najs, men de är ju typ värdelösa.
Free money - ja tack, men det är småpengar.
Birthday-korten - är väl en trevlig grej, men mest där för att kränga packs
Daily SBC - Ger gratis untradable pack efter 8 dagar - najs såklart, även om untradable förstör lite grann
Torres, David Luiz, El Shaarawy SBC - Grymma kort, men en halv mille till en mille för ett untradable är för mycket i min mening. Även om haft alla kort på hand för att lösa köpta till vrakpriser tror jag det varit en bättre affär att sälja korten för profit istället för att lösa SBC.
TOTW SBC + 82+rated SBC - gäsp. Har inte gjort en enda av dessa då det är att dra en lott, som troligen är en minusaffär.
Funderar lite på vad jag saknar... landar i - utdelning för mina IF-kort som är på transferlistan + Daily SBC som vid FUTmas, där man fick specialkort varje dag. Kör fortfarande FUTmas Chadli och Juanfran

Höll med dig först! Men våndan kring att skaffa eller inte skaffa SBC-Luiz, CDM-Luiz är min absoluta favoritspelare genom alla FUT, var en riktigt härlig ångest att gå runt med i ett par dagar tills jag tillslut bestämde mig för att se om han ändå inte gick att på nått sätt pussla in i nåt av mina lag!
Och när jag upptäckte att det - med hjälp av lite Legender - gick att flytta Kanté från ena till det andra laget beslöt jag mig för att trycka på avtryckaren! Och har sen sålt av Allt(!) av någorlunda värde och landat i två nya lag - och lite mål för att få FIFA att räcka en bit in i semestern!
https://www.futbin.com/17/squad/2845536
BOOM! Och TOTY-Alves in på högerbacken som första transfermål och sen borde det finnas chans på TOTS-kort på hela GK-CB-CB-CDM-fyran i mitten för någorlunda rimliga priser.
https://www.futbin.com/17/squad/2845502
Där det finns uppgraderingspotential på Suker till Stoichkov eller Kluivert, inväntan på SBC-Lewa samt inväntning på eventuella TOTS-kort på Alonso och en Bayern-CM. OTW-korten får hänga i till slutet av ren princip!
Och jag som kände mig klar med FIFA för i år!