2017-04-06, 05:50
Medlem
Vad kan förbättras eller göras med denna squad? Sitter på mobilen så kan inte direkt länka till futbin men har gjort en printscreen från mobilappen.

https://www.pixeltopic.com/image/bmdzuijnkuwbrc/
Citera
2017-04-06, 08:39
Medlem
Vurte3Ns avatar
Sådär! Nu är Shaaraway's 88 kort löst skall bara gips helvetet bort från handen så man kan börja spela igen.
Citera
2017-04-06, 09:14
Medlem
En noob fråga kanske men eftersom jag är relativt ny på FIFA så har jag ingen aning...

När FIFA 18 släpps, tar man med sig något till FUT18 då? Eller måste alla börja om från början och bygga upp lag från grunden igen? Jag förstår ju själv att alla spelare inte går med för man ser ju inga TOTY från tidigare år i spelet, men coinsen osv?
Citera
2017-04-06, 10:12
Medlem
De Marcos IF ser saftigt ut. Kommer definitivt testa honom
Citera
2017-04-06, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raxie
Man får ett 125k-pack med untradeables vad jag har förstått. Där birthdaylirarns ingår, så snudd på att det känns på boostad chans att då en Emenike!

Ah okej, det är ju nice ändå. Hade såklart velat kunna sälja dem men får man inget bra så går det ju att använda i SBC:er. Fick en IF Walkout i 100k-packet som baserades på hur många dagar man loggat in, IF Kroos! Besvikelsen som uppstod när jag fatta att det var utradeable... använt han ett par matcher men alldeles för slö, ligger bara och skräpar. Kommer nog användas i någon högre ratad SBC framöver.

Ja det blir la säkert så, i bästa fall... Ett sådant dåligt kort finns det ju förmodligen noll anvädning av, gör nog inte nytta i en framtida SBC. Finns väl en max handfull kort där som jag skulle kunna tänka mig att ha i ett lag. Använder mig faktiskt av Ibarbos kort, kör som supersub. 94 pace på en 188cm stor o stark gubbe, kan vara riktigt användbart i slutet av matchen. Kör oftast in honom som ytter. Tar väl lite emot att ha honom på något sätt bara för att man hatade att möta honom i FUT 14/15.

Citat:
Ursprungligen postat av Detendasvartafaret
En noob fråga kanske men eftersom jag är relativt ny på FIFA så har jag ingen aning...

När FIFA 18 släpps, tar man med sig något till FUT18 då? Eller måste alla börja om från början och bygga upp lag från grunden igen? Jag förstår ju själv att alla spelare inte går med för man ser ju inga TOTY från tidigare år i spelet, men coinsen osv?

Man får inte med sig någonting. Man börjar om från början. Det är lite tråkigt att överge sitt gamla lag o så men tycker det går över fort. Kul och utmanande att börja om från början igen.
Citera
2017-04-06, 10:17
Medlem
Ni vet att man får rewards om man loggar in på web appen under fut birthday va? Inget major men 1000 coins nu 2 dar i rad. Skadar ju inte.
Citera
2017-04-06, 10:23
Medlem
https://www.futbin.com/17/squad/2909616

Fan va roligt det är o lira med ett nytt lag, kör med detta just nu in game. Neymar är verkligen en gamechanger, lätt den bästa jag lirat med hitills. Vidal och Modric grymma oxå. Griezmann har grymma avslut men i övrigt känns han lite meh. Inte haft några större problem med Ramos workrates än så länge. Har Diego Alves röda kort, kör med det så länge, vet inte om jag ska köpa in Fährmann eller Neuer i mål.
Citera
2017-04-06, 11:17
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Ni på ps4 hur har ni upplvevt gameplay nu sista 2-3 dagarna? i söndags flöt det på så fint sista dagen med WL..Nu känns det helt uppspeedat spelarna har konstiga touches på boll och den flyger lite här o var som ett flipperspel , mer stutsboll .
Citera
2017-04-06, 11:36
Medlem
mschiefs avatar
Är det enklare att komma in i WL på konsol jämfört med PC eller tvärtom? Lite osäker på vad för förväntningar jag ska ha på mig själv när de flesta som ger en råd spelar på konsol.
Citera
2017-04-06, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
Ni på ps4 hur har ni upplvevt gameplay nu sista 2-3 dagarna? i söndags flöt det på så fint sista dagen med WL..Nu känns det helt uppspeedat spelarna har konstiga touches på boll och den flyger lite här o var som ett flipperspel , mer stutsboll .

lirade i förrgår.. inget vidare flyt..spelarna kändes tröga ...
Citera
2017-04-06, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn

För mig är det typ alltid dåligt känns det som. Kan ju vara något jag gör fel dock. Fick tips om att öppna några portar för FIFA, ska kolla om det kan hjälpa
Citera
2017-04-06, 12:12
Medlem
Funderar på att sätta in en 500~ för att köpa lite packs.
Ni med erfarenhet av Futbirthday, när brukar det vara bäst packs i store?
Sista dagen som är på lördag(?).?

Eller ska man kanske behärska sig och vänta till TOTS som är beräknad 19 Maj?
Senast redigerad av MR-Ganjalf 2017-04-06 kl. 12:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in