Citat:
Ursprungligen postat av
Raxie
Man får ett 125k-pack med untradeables vad jag har förstått. Där birthdaylirarns ingår, så snudd på att det känns på boostad chans att då en Emenike!
Ah okej, det är ju nice ändå. Hade såklart velat kunna sälja dem men får man inget bra så går det ju att använda i SBC:er. Fick en IF Walkout i 100k-packet som baserades på hur många dagar man loggat in, IF Kroos! Besvikelsen som uppstod när jag fatta att det var utradeable... använt han ett par matcher men alldeles för slö, ligger bara och skräpar. Kommer nog användas i någon högre ratad SBC framöver.
Ja det blir la säkert så, i bästa fall... Ett sådant dåligt kort finns det ju förmodligen noll anvädning av, gör nog inte nytta i en framtida SBC. Finns väl en max handfull kort där som jag skulle kunna tänka mig att ha i ett lag. Använder mig faktiskt av Ibarbos kort, kör som supersub. 94 pace på en 188cm stor o stark gubbe, kan vara riktigt användbart i slutet av matchen. Kör oftast in honom som ytter. Tar väl lite emot att ha honom på något sätt bara för att man hatade att möta honom i FUT 14/15.
Citat:
Ursprungligen postat av
Detendasvartafaret
En noob fråga kanske men eftersom jag är relativt ny på FIFA så har jag ingen aning...
När FIFA 18 släpps, tar man med sig något till FUT18 då? Eller måste alla börja om från början och bygga upp lag från grunden igen? Jag förstår ju själv att alla spelare inte går med för man ser ju inga TOTY från tidigare år i spelet, men coinsen osv?
Man får inte med sig någonting. Man börjar om från början. Det är lite tråkigt att överge sitt gamla lag o så men tycker det går över fort. Kul och utmanande att börja om från början igen.