2017-04-05, 13:45
Medlem
Vurte3Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sluggern375
Jag har liknande problem ser jag, jag gjorde en trupp igår på Torres-SBC med 88 i rating på konsolen. Nu när jag går in i appen så har den bara 87, går jag in på konsolen igen så är det 88. Så känns som om det är något fel på mobilappen.

Så det funka att lösa in i konsollen för dig?
Citera
2017-04-05, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vurte3N
Så det funka att lösa in i konsollen för dig?
Jag har gjort gjort den med konceptspelare för att se vad priset skulle bli. Så kan inte lösa in den men det står att alla kraven är uppfyllda.
Citera
2017-04-05, 14:56
Medlem
Vurte3Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sluggern375
Jag har gjort gjort den med konceptspelare för att se vad priset skulle bli. Så kan inte lösa in den men det står att alla kraven är uppfyllda.

Hoppas det stämmer, skall pröva när jag kommer hem från arbete.

Någon som prövat Shaarawy's 88 kort?
Citera
2017-04-05, 14:57
Medlem
EnLitenFryss avatar
Bara jag som tycker FUT Birthday var lite av ett antiklimax?

Free packs - najs, men de är ju typ värdelösa.
Free money - ja tack, men det är småpengar.
Birthday-korten - är väl en trevlig grej, men mest där för att kränga packs
Daily SBC - Ger gratis untradable pack efter 8 dagar - najs såklart, även om untradable förstör lite grann
Torres, David Luiz, El Shaarawy SBC - Grymma kort, men en halv mille till en mille för ett untradable är för mycket i min mening. Även om haft alla kort på hand för att lösa köpta till vrakpriser tror jag det varit en bättre affär att sälja korten för profit istället för att lösa SBC.
TOTW SBC + 82+rated SBC - gäsp. Har inte gjort en enda av dessa då det är att dra en lott, som troligen är en minusaffär.

Funderar lite på vad jag saknar... landar i - utdelning för mina IF-kort som är på transferlistan + Daily SBC som vid FUTmas, där man fick specialkort varje dag. Kör fortfarande FUTmas Chadli och Juanfran
Citera
2017-04-05, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Bara jag som tycker FUT Birthday var lite av ett antiklimax?

Free packs - najs, men de är ju typ värdelösa.
Free money - ja tack, men det är småpengar.
Birthday-korten - är väl en trevlig grej, men mest där för att kränga packs
Daily SBC - Ger gratis untradable pack efter 8 dagar - najs såklart, även om untradable förstör lite grann
Torres, David Luiz, El Shaarawy SBC - Grymma kort, men en halv mille till en mille för ett untradable är för mycket i min mening. Även om haft alla kort på hand för att lösa köpta till vrakpriser tror jag det varit en bättre affär att sälja korten för profit istället för att lösa SBC.
TOTW SBC + 82+rated SBC - gäsp. Har inte gjort en enda av dessa då det är att dra en lott, som troligen är en minusaffär.

Funderar lite på vad jag saknar... landar i - utdelning för mina IF-kort som är på transferlistan + Daily SBC som vid FUTmas, där man fick specialkort varje dag. Kör fortfarande FUTmas Chadli och Juanfran

har själv bränt av merparten av mina Discard IF..må¨nga som stigit 7-8k under fut birthday så krängde iväg dom..sitter fortf med ca 90 kort i trade och ytterligare 50 i klubben (använder en hel del) har många Tadic kvar samt Boudebouz.. roliga med att tradea med IF kort är att det blir att man testar en del o hittar guldkorn.. mitt bästa ex är: IF Jullien.. Lång, stark, tillräckligt snabb...ett monster där bak...
Citera
2017-04-05, 15:38
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Provat kaka, han kändes trist !
Mjo svårt att få in Villa i ett lite billigare lag.

Funderar på detta men då måste jag lägga typ allt jag har på Torres: https://www.futbin.com/17/squad/2883187 Något som borde ändras?
Citera
2017-04-05, 15:50
Medlem
Herculandes avatar
Tänkte nyss ta en printscreen på mitt lag genom att dubbelklicka på menyknappten+y men de verkar ha tagit bort det kommandot nu. Så hur printscreenar man nu?

(Gäller xboxone)!
Citera
2017-04-05, 16:01
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
https://www.futbin.com/17/squad/2886615
tror ni om detta?
Du gav mig inspiration till detta https://www.futbin.com/17/squad/2892370 ser det bra ut? Inte spelat den formationen så mycket bara, så vet inte vad man ska ha för CT osv.

Har alla spelare förutom Nainggolan och Pirlo.
Citera
2017-04-05, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Du gav mig inspiration till detta https://www.futbin.com/17/squad/2892370 ser det bra ut? Inte spelat den formationen så mycket bara, så vet inte vad man ska ha för CT osv.

Har alla spelare förutom Nainggolan och Pirlo.

jag kör typ samma som på 41212(2).. gillar formationen, stabil defensivt.. gäller o ha kvicka yttercams..

EDIT: högt bolltempo, mest kortpass, låg press men hög aggrisivitet.. smalt lag, så yttercams inte blir wingers
Citera
2017-04-05, 16:07
Medlem
paras0nics avatar
http://www.futhead.com/17/totw/totw29/

Ingen Alejandro Gomez. Sjukt att man inte får det när man lägger ett hattrick.
Citera
2017-04-05, 16:57
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
jag kör typ samma som på 41212(2).. gillar formationen, stabil defensivt.. gäller o ha kvicka yttercams..

EDIT: högt bolltempo, mest kortpass, låg press men hög aggrisivitet.. smalt lag, så yttercams inte blir wingers
Okej. Provade förut och gillade den inte. Men ska testa sen. Köpt ihop alla nu. Giovinco och El Shaarawy är ju snabba. Har inte ens testat typ hälften från det laget jag länkade så det ska bli kul.
Citera
2017-04-05, 17:15
Medlem
Likt många andra är jag sugen på att testa 4231. Är fast med SBC Lacazette och har knappt 1 Mill att röra mig med.
Snickrade ihop detta:

https://www.futbin.com/17/squad/2893867

Någon som har förslag på förändringar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in