2017-04-02, 00:21
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Citat:
Ursprungligen postat av r54pp3Fd
Hur tror ni det går att blanda penicillin & Lyrica?
Utifrån de enstaka saker jag lyckats få fram, så verkar det inte vara några problem.
Någon mer erfarenhet?
Penicillinet är fenoximetylpenicillinkalium, om det har någon relevans.

Är nog ingen större fara.
Citera
2017-04-02, 15:16
Medlem
Jag tog för 1h sedan 2st 1mg ksalol.
Sedan har jag 7st 10mg bensedin (galenika).
Jag vill bli lugn, då jag har en riktig ångestdag, kan man blanda detta? I så fall hur mycket.
Tjej, 53kg. Är allmänt ganska tolerant mot tabletter.

Och sedan för kvällen, har bara bensedin kvar. Kan man ta några där för att bli lugn och kunna somna runt midnatt? Hur mycket?
Citera
2017-04-05, 12:48
Medlem
Ljuskaskads avatar
Tagit 3 Roche 2, dels mot ångest och ont i musklerna idag. Men iallafall kan man blanda med några sobril för kanske lite mer lugnade effekt? Någon som har erfaren om det ens är någon mening? Haha🍁
Citera
2017-04-05, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ljuskaskad
Tagit 3 Roche 2, dels mot ångest och ont i musklerna idag. Men iallafall kan man blanda med några sobril för kanske lite mer lugnade effekt? Någon som har erfaren om det ens är någon mening? Haha🍁

Beroende på din tolerans, då det också är en bensodiazepin.
Sobril är muskelavslappnande absolut, så varför inte?
Annars det jag tycker funkar riktigt bra mot muskelsmärta är Norgesic eller Paraflex/Paracetamol.
Citera
2017-04-05, 13:07
Medlem
En bra sida att lägga i favoriter kanske https://www.drugs.com/drug_interactions.html
Citera
2017-04-05, 13:43
Medlem
Ljuskaskads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Limeshoot
Beroende på din tolerans, då det också är en bensodiazepin.
Sobril är muskelavslappnande absolut, så varför inte?
Annars det jag tycker funkar riktigt bra mot muskelsmärta är Norgesic eller Paraflex/Paracetamol.

Käkar sällan benso men tagit Roche 2 nu några dagar så toleransen har ju gått upp på bara några dagar men iallafall tack för svar och råd. Tar några får se om de hjälper även tagit 1 g panodil o rökt lite, men värken o så försvinner inte haha
Citera
2017-04-07, 08:53
Medlem
yournotlikemes avatar
Lite vaket cirka 9 timmar efter Tramadol intag?
Citera
2017-04-08, 16:28
Medlem
trueforgoods avatar
40mg Stesolid + 100mg Tramadol?
Citera
2017-04-08, 20:21
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
40mg Stesolid + 100mg Tramadol?

Nej, skippa det. Ta det ena eller det andra.
Citera
2017-04-09, 21:20
Medlem
T-L-Ks avatar
Tog 5mg lorazepam och 1mg alprazolam kl 07 idag på morgonen, är det lugnt att ta 40mg oxy nu? Medeltolerans på opi har jag.
Citera
2017-04-10, 12:57
Medlem
gurkskals avatar
Stesolid + cociliana

Hur stor dos kan jag ta? Väger max 60 kg och har varit drogfri ett par år. Vill bara slippa känna något och har så jävla ont i kropp och själ o mycket ångest. Vill mest sova eller slippa känna nåt. Kanske helst inte få andningsdepression

Jag tog 55 mg stess + en stor klunk cociliana igår, men hade gärna ökat dosen. Hur mycket isåfall?
Citera
2017-04-11, 21:08
Medlem
Hej jag har en fråga ...

är en man på 27 år väger 104 kg är 183 cm lång

har tagit droger i alla dess former sen 12 års ålder.

mest benso och tjack..mycket hash o gräs blev de också när jag var yngre lite sub också ibland :P

men numera så tar jag lyrica och stesolid och hade imovane utskrivet i 1 år nu... men idag så fick jag
byta till zolpidem= stilnoct.10mg tabletter

har tagit dessa stilnoct när jag var yngre o blandat med alcohol...kmr ihåg att jag had en djävla massa hallissar o måde bra som fan,

men min fråga nu är .. idag har jag tagit 500 mg lyrica samt 35 mg stesolid.... kan jag ta ett par stilnoct också nu? elr blir de för mkt ?

asså jag mår ganska gött just nu men vill må bättre... hehe..

så vad tycker ni? ... mer stesolid? mer lyrica? elr knapra några stillissar? a juste glömde.. jag har lite röka hemma också ? hmmm någon som kan ge lite tips ?
Senast redigerad av Skyschen 2017-04-11 kl. 21:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in