Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-26, 04:49
  #4801
Medlem
denriktiga1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biffolo
(FB) "Kan Jag blanda det här"-tråden Tips: http://www.drugs.com/drug_interactions.html

Med tolerans är det ingen fara, helt utan kan innebära livsfara. Vi kommer inte kunna svara utan mer info. Du vet bäst.

Edit: såg nu att du tänkt ta alpran dagen efter. Du kan vara lugn om så är fallet. Om du tänkte ta båda imorn så gäller första svaret.

Hm, jag borde ju ha noll tolerans efter en vecka utan någon som helst opiat.
Förlåt, jag va nog otydlig i min text, menade att kombinera dessa 2 samtidigt, kanske 0.5 mg benso och 20mg oxy för att vara på säkra sidan sen fylla på, ha en polare till nära hands kanske i värsta fall.

Skulle ju givetvis aldrig någonsin få för mig att ta monster doser av dessa 2 då jag vet riskerna, men frågan jag undrar är hur mycket är farligt liksom, snackar vi om kombinationen av 40mg oxy och 4 mg alpra eller är det så skört att det kan gå åt skogen på så lite som 20mg oxy + 0.5/1.0mg alpra?
Citera
2018-06-27, 00:03
  #4802
Medlem
Theralen 30 mg + 15 mg sobril + cannabis + alkohol = farligt?
Citera
2018-06-27, 00:42
  #4803
Medlem
AndersEklunds avatar
Lyricapulver, pulveriserad tram och benso tabletter i shotglas, funkar det?

Vet inte var jag skylla starta tråden men Mod får gärna flytta på den.

Det är så här att jag har lyrica pulver och vet att ett kryddmått är 300mg då jag prövat det genom lyrica i kapsel som jag tömt på pulver.

Imorgon tänkte jag flumma till de ordentligt med tramadol, benso och lyrica. Kan jag krossa ksalolen (alprazolam 1mg) och krossa tramadolet till pulver sen hälla i tram o benso pulvret i ett skitglas med lyrica pulver i ocj sen vatten och så på morgonen drar man i sig shoten. Skulle de funka eller blir de sämre effekt, biotillgängligheten osv?

Och måste man krossa trammen och benson? Löser inte dem tabletterna upp sig i vattnet?
Citera
2018-06-27, 01:06
  #4804
Medlem
x0ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImmortalDon
Theralen 30 mg + 15 mg sobril + cannabis + alkohol = farligt?


Besodiazepiner (Sobril) är aldrig bra att blanda med alkohol.
Citera
2018-06-27, 07:14
  #4805
Medlem
TheVoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x0m
Besodiazepiner (Sobril) är aldrig bra att blanda med alkohol.

Det är väl en sanning med modifikation? Allt man får så står det blanda inte med alkohol, allt från Alvedon till antidepp osv osv..

Det beror nog mer på hur van man är och vad man tål samt om man har självkontroll, är väl just där det brister för en del.

Jag har alltid tålt mkt alkohol hela mitt liv tyvärr, skulle nog kunna hänga med en ryss på vodkarace om det vore så.
Men jag käkar tex Stesolid och dricker ju precis som vanligt trots det men jag håller mig till 15-30mg/dag men dricker jag kan det slinka ner ngn extra men får ingen vidare effekt, har heller aldrig fått sådana blackouts som en del får på alkohol och Benzo och går bärsärk men det måste väl vara för att dom trycker i sig väldiga mängder Benzo lr har jag bara sån tolerans mot allt tro.

Men det kan vara farligt det säger jag inte emot menar bara att alla blir inte psykotiska drägg av blandningen om man inte överdrivet vilket jag aldrig upplevt hur full jag än varit.
Citera
2018-06-27, 07:24
  #4806
Medlem
TheVoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersEklund
Vet inte var jag skylla starta tråden men Mod får gärna flytta på den.

Det är så här att jag har lyrica pulver och vet att ett kryddmått är 300mg då jag prövat det genom lyrica i kapsel som jag tömt på pulver.

Imorgon tänkte jag flumma till de ordentligt med tramadol, benso och lyrica. Kan jag krossa ksalolen (alprazolam 1mg) och krossa tramadolet till pulver sen hälla i tram o benso pulvret i ett skitglas med lyrica pulver i ocj sen vatten och så på morgonen drar man i sig shoten. Skulle de funka eller blir de sämre effekt, biotillgängligheten osv?

Och måste man krossa trammen och benson? Löser inte dem tabletterna upp sig i vattnet?

Depot-tram lr? Isf ska de väl krossas för snabbare effekt men blandningen tram och Lyrica ger ju en del folk kramper, vet inte hur van du är men tänk på det.
Benson kan du nog bara svälja lr lösa upp gör som du vill, de funkar väl sublingualt då borde de ju lösa sig i vatten men tar du tabletten hel får du ner hela i magen men med en blandning kanske en del tappas på vägen..

Fråga här om blandningen de har nog bättre koll på just de 3 än mig, har bara blandat tram och Lyrica och stess men inga stora doser då så inga problem för mig, tog inte det heller på en gång utan stess regelbundet under dagen sen Lyrica vid 2-3 tillfällen på en/kväll och ngn tram med men bara 150mg lr ngt har jag för mig.

Här frågar du om blandningar,

(FB) "Kan Jag blanda det här"-tråden Tips: http://www.drugs.com/drug_interactions.html
Citera
2018-06-27, 10:33
  #4807
Avstängd
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImmortalDon
Theralen 30 mg + 15 mg sobril + cannabis + alkohol = farligt?

Det beror på hur mkt du har tänkt dricka samt hur van du är vid benso. Är du ovan benso och dricker för mkt så kan det spåra p.g.a dåligt omdöme
Citera
2018-06-27, 20:31
  #4808
Medlem
Satte 50mg dolcontin rektalt vid 8 imorse, törs man ta 0,5mg alpra eller 2mg nitrazolam för sömnens skull ikväll?
Citera
2018-06-27, 22:55
  #4809
Medlem
x0ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheVoid
Det är väl en sanning med modifikation? Allt man får så står det blanda inte med alkohol, allt från Alvedon till antidepp osv osv..

Det beror nog mer på hur van man är och vad man tål samt om man har självkontroll, är väl just där det brister för en del.

Jag har alltid tålt mkt alkohol hela mitt liv tyvärr, skulle nog kunna hänga med en ryss på vodkarace om det vore så.
Men jag käkar tex Stesolid och dricker ju precis som vanligt trots det men jag håller mig till 15-30mg/dag men dricker jag kan det slinka ner ngn extra men får ingen vidare effekt, har heller aldrig fått sådana blackouts som en del får på alkohol och Benzo och går bärsärk men det måste väl vara för att dom trycker i sig väldiga mängder Benzo lr har jag bara sån tolerans mot allt tro.

Men det kan vara farligt det säger jag inte emot menar bara att alla blir inte psykotiska drägg av blandningen om man inte överdrivet vilket jag aldrig upplevt hur full jag än varit.


Du har säkert rätt, men jag personligen klarar inte blandningen och skulle inte rekommendera den.
Peace.
Citera
2018-06-28, 02:23
  #4810
Medlem
denriktiga1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steeeff
Satte 50mg dolcontin rektalt vid 8 imorse, törs man ta 0,5mg alpra eller 2mg nitrazolam för sömnens skull ikväll?

Ja det är ingen som helst fara då det är såpass doser, däremot vid högre doser bör du undvika att blanda in benso.
Citera
2018-06-29, 17:24
  #4811
Medlem
MDMA + mirtazapin?

Hej! Ska poppa ecstasy imorgon samt lite annat smått och gott man kan hitta på rave. Min fråga lyder kan jag ta en halv mirtazapin 15mg idag för att kunna sova inatt och ändå få rus på ecstasyn imorgon? Någon som har erfarenhet av denna blandning? Tacksam för svar
Citera
2018-06-29, 17:32
  #4812
Medlem
Mr.J.Pilvikukkas avatar
Spar dina E. Dels för att det försämrar ruset och man får bara några riktigt bra sådana i livet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback