2017-03-29, 23:35
Medlem
Från och med idag så verkar det som att Tinder helt stängt av möjligheten att se senast aktiv i gamla versioner samt tredjepartsklienter. Trist.
Citera
2017-03-30, 14:05
Bannlyst
Precis vad jag bekräftade:

Anledningen du matchar med en och inte svarar eller slutat svara.

Citat:
22,2 procent av studenterna svarade att de letar efter ett ligg, 4,16 procent svarade att de letar efter kärleken och 44,44 procent svarade att de använder Tinder för att boosta sitt självförtroende.

Resten av studenterna, 29,16 procent svarade att de använder Tinder av en annan anledning – men tydligen är det inte för att ragga eller ligga. Ganska spännande, eller hur?

Så, vi swipar och lajkar på Tinder för att boosta vårt ego lite. Och om vi ska vara ärliga med varandra så kan de flesta tindernanvändare känna igen sig i det, eller hur?

Källa nyheter24
Senast redigerad av fabrica 2017-03-30 kl. 14:09.
Citera
2017-03-30, 14:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cvf
Från och med idag så verkar det som att Tinder helt stängt av möjligheten att se senast aktiv i gamla versioner samt tredjepartsklienter. Trist.

Horungarna på Tinder har inaktiverat "senaste aktiv".

Men jag misstänker att den funktionen har de planer på att ge till Plus användare för att kunna aktivera och inaktivera så kanske "senaste aktivitet" kommer tillbaka men endast plus som kan ha möjligheten göra den osynlig precis som ålder och avstånd.
Citera
2017-03-30, 14:32
Medlem
R.Bloodworths avatar
Den här frågan har väl ställts miljoner gånger nu. Men säg att ni matchar med en tjej och hon inte tar första steget, dvs det är du som kille som ska ta kontakt. Vad skriver ni som första brev? Kör ni alltid på samma text, eller anpassar ni er och ändrar från tjej till tjej? Det känns som att mycket vinns och förloras i dem första breven.
Citera
2017-03-30, 15:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Den här frågan har väl ställts miljoner gånger nu. Men säg att ni matchar med en tjej och hon inte tar första steget, dvs det är du som kille som ska ta kontakt. Vad skriver ni som första brev? Kör ni alltid på samma text, eller anpassar ni er och ändrar från tjej till tjej? Det känns som att mycket vinns och förloras i dem första breven.

Bullshit. Sanningen är om hon är genuint intresserad av dig så kan hon hookas upp på ett enda "Hej allt bra?" eller så... Finns det inget intresse så kan du komma på världens bästa öppnare, hon kanske kommer svara men i slutändan kommer sluta svara då brist på intresse återstår. Dvs. bilderna spelar mest roll och ditt utseende.
Citera
2017-03-30, 15:14
Bannlyst
Det känns som att det börjar ta slut på öppningar snart.
Killar har använt samma öppningar i 5 år nu, blir det inte tråkigt för tjejerna?
Citera
2017-03-30, 18:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fandig
Det känns som att det börjar ta slut på öppningar snart.
Killar har använt samma öppningar i 5 år nu, blir det inte tråkigt för tjejerna?

Absolut. Dags och byta svenska språket också till vad tjejer gillar så kan vi anpassa allt här i världen efter vad tjejer vill. Stackars tjejer som varit offer.
Citera
2017-03-31, 03:34
Medlem
Mvks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grankula
Förtår inte tjejer om swipear höger på en, och så svarar de inte. Förstår ju att svara inte är ett måste. Men tjejer har ju sånt sjukt stort urval om man jämnför med gemene man. Måste väl vara nån sorts självbekräftelse eller ? Varför ska de annars swipea höger om d ändå inte tänkt svara. Då kan de ju bara unmatcha om det skulle vara så att de "råkat" dra höger på en

Men herregud.
Tinder är inte blodigt allvar.
En rätt stor andel har tinder som tidsfördriv, nått att göra när man sitter å skiter eller innan man lägger sig.

Jag var aktiv förr på tinder och fick ihop 7-8 dejter samt ett förhållande på 2 år.
Numera jobbar jag mycket och har inte tid för brudar.
Har dock kvar tinder och det händer att jag får matchningar men jag har absolut inga planer på att träffa nån och svarar aldrig om nån skriver.
Citera
2017-03-31, 03:41
Medlem
Mvks avatar
Måste säga att jag inte hade någon aning om att svenska brudar var så kåta på längd.

En tjej kan på fullaste allvar skriva:
Inga killar under 1,8m
men skulle en kille skriva:
Inga pattar mindre än D-kupa tar det hus i helvete.
Citera
2017-03-31, 10:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth

Brukar variera men är ärlig när jag skriver och fått skriva med en del trevliga människor

Kan skriva exempelvis såhär: Hallå där såg att vi matchade då har vi redan något gemensamt

Hej där vi lever ju bara en gång så lust att ses för en fika ihop?

Bara var ärlig med dina avsikter och trevlig lycka till
Citera
2017-03-31, 12:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mvk
Måste säga att jag inte hade någon aning om att svenska brudar var så kåta på längd.

Inga killar under 1,8m

Tjejer har makt idag och det är tack vare alla dessa needy, påträngande och desperata killar online som har gett de den makten att de kan välja och vraka på. Så jag skyller inte på tjejerna. Förut trodde jag att det var blattar och andra utländska killar som var för på och desperata men gör en fake tjej konto så ser du hur otroligt desperata svenska killar är. Eller gå ut någon helg så ser du själv med ögat.

Tjejer har idag förlorat sin femininet och passivitet medan killar jagar de för att bli accepterade av de och där har du ett samhälle som ser ut som det gör att de vita speciellt svenskar som folk kommer dö ut successivt. Eftersom tjejer är programmerade för att känna sig sedda och bli vald och inte tvärtom

Allt är förklarad här: https://www.youtube.com/watch?v=UxpVwBzFAkw
Senast redigerad av fabrica 2017-03-31 kl. 12:05.
Citera
2017-04-01, 00:09
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mvk

Inga killar under 1,8m
En bra kontring kan vara att tjejerna inte får väga mer än 55kg Då brukar dom flesta tjejerna gå bananas.
Kolla bara på serien "Ex on the beach" när en kille ville ha en tjej som vägde 50kg och tjejerna i serien började gråta. Men dagen innan så hade dom nobbat en kille för att han var för kort
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in