Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-08, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Natediaz
creepy...

Lagom.
Tog bort henne dagen efter, psyko.
Citera
2017-06-09, 07:47
Medlem
Nu går det inte att logga in på Tinder för mig. Wtf... Står bara "Hoppsan, något gick fel!"
Citera
2017-06-09, 10:08
Medlem
Gullibles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LongTerm90
Absolut inte. Psykobrud som henne vill jag inte ha o göra med.
Får helt enkelt fråga, thx!

Är väl kul med stalkers

Citat:
Ursprungligen postat av Amphyama
Nu går det inte att logga in på Tinder för mig. Wtf... Står bara "Hoppsan, något gick fel!"

Blev fel för mig också efter senaste uppdateringen av appen.
Citera
2017-06-10, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LongTerm90
Nej 12st har skrivit till mig och inlett kontakten. Men ja är ju inte många som gör rent statistiskt, så äre.
Har aldrig haft någon bild på varken mitt kompisgäng eller min bil (rätt dyr en). Enklare bilder på en själv bara.

hur gammal är du och vart bor du? Bor i en håla med 30k invånare och fick också 60 matchningar på ett dygn förra sommaren men med boost. Utan boost verkar tinder inte fungera har bara fått 3 matchningar på 24 timmar
Senast redigerad av testingxrat3d 2017-06-10 kl. 23:14.
Citera
2017-06-11, 01:31
Bannlyst
4 matchningar idag..Längesen man fick så "många"
Citera
2017-06-11, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testingxrat3d
hur gammal är du och vart bor du? Bor i en håla med 30k invånare och fick också 60 matchningar på ett dygn förra sommaren men med boost. Utan boost verkar tinder inte fungera har bara fått 3 matchningar på 24 timmar

i en medelstor (större) stad.
Haft 160 som mest när jag inte tindrat på 2 veckor och drog en boost, mobilen dog lol.

Tinder är dock värdelöst utan boost, man syns inte alls knappt.
Citera
2017-06-11, 15:15
Medlem
WhaleMales avatar
Jag hade en användare på tinder som jag tom. raderade. Jag har ett nytt facebookkonto som jag är inloggad på. Jag installerade appen på nytt. När jag nu försöker skapa en ny tinderanvändare och loggar in med nya facebook så säger den "facebook har redan beviljat blabla" och sedan kommer jag ändå in på det gamla tinderkontot....

Da fuck.
"Du har redan beviljat behörighet till tinder" säger den.

Är det bundet till hårdvaran i telefonen?!
Kan inte 2 olika personer ha olika tinderkonton på samma telefon?

Jättekonstigt.
Senast redigerad av WhaleMale 2017-06-11 kl. 15:20.
Citera
2017-06-12, 07:16
Medlem
Boeg.Von.Aersles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhaleMale
Jag hade en användare på tinder som jag tom. raderade. Jag har ett nytt facebookkonto som jag är inloggad på. Jag installerade appen på nytt. När jag nu försöker skapa en ny tinderanvändare och loggar in med nya facebook så säger den "facebook har redan beviljat blabla" och sedan kommer jag ändå in på det gamla tinderkontot....

Da fuck.
"Du har redan beviljat behörighet till tinder" säger den.

Är det bundet till hårdvaran i telefonen?!
Kan inte 2 olika personer ha olika tinderkonton på samma telefon?

Jättekonstigt.
Du är antagligen inloggad på Facebook via inställningarna i din telefon, har också gått på den niten
Citera
2017-06-12, 07:59
Medlem
Alltså... är det något fel på Tinder för mig för nu får jag igen samma skit efter att jag behöver logga in igen med samma meddelande "Hoppsan något gick fel!". Är lite nervös över det för har börjat snacka med en skittrevlig kille.

Är det någon som får samma grej eller har jag en förbannelse över mig?
Citera
2017-06-12, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amphyama
Alltså... är det något fel på Tinder för mig för nu får jag igen samma skit efter att jag behöver logga in igen med samma meddelande "Hoppsan något gick fel!". Är lite nervös över det för har börjat snacka med en skittrevlig kille.

Är det någon som får samma grej eller har jag en förbannelse över mig?
Testa att logga ut från FB-appen i din telefon, samt att tömma ev. cache och även rensa app-data för Tinder. Då borde du tvingas logga in igen, men med ren session. Kan även vara något temp fel hos Tinder.
Citera
2017-06-12, 13:08
Medlem
Ahlgrensbilars avatar
Hej! Jag hittade den här tråden igår kväll/natt av en slump efter en googlesökning. Jag läste en del sidor bakåt och blev lite nyfiken. Jag är själv tjej men ser att det mest verkar vara killar här, vilket gjorde läsningen lite mer intressant.

Först och främst så är jag nyfiken på hur ofta ni killar får matchningar (självfallet väldigt individuellt, men vad som anses "mycket", och vad anses "lite")? Sen verkar många tro att tjejer inte svarar för att vi har fullt med killar som skriver först och att vi bara plockar ut de mest intressanta. Jag återställde appen för sex dagar sedan för det dök inte upp något intressant längre, och jag har sedan dess 105 matchningar (jag vet inte om det är mycket eller lite jämfört med varken killar eller andra tjejer) men av dessa har kanske 5-6 skrivit först. Jag har skrivit till många, kanske 25 i alla fall, och tror kanske 7 av dem svarat. Jag är ganska kräsen med vilka jag swipear höger på så det kanske är så att jag hamnar långt ner på priolistan hos de hyfsat snygga killar jag matchar med. Eller så är de också bara ute efter ego-boost, vad vet jag, men det är rätt drygt att så otroligt få är intresserade av en konversation. Och det är uppenbarligen inte bara tjejer som inte svarar. Många killar som man väl pratar med är också väldigt tråkiga och frågar knappt något utan svarar bara på frågor. Så ville bara säga att det går both ways Vad är bästa konversationsöppnaren tycker ni?
Citera
2017-06-12, 17:44
Medlem
Jag använde en boost, och när den var klar stod det att det var en "succé", swipa för att se vem som matchat... det ploppade en massa foton ur boost-ikonen under tiden också.
Jag har varit hyfsat eller typ väldigt liberal med like-knappen, men var ser jag om jag fått matchningar?
Meddelande saken är tom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in