Hej! Jag hittade den här tråden igår kväll/natt av en slump efter en googlesökning. Jag läste en del sidor bakåt och blev lite nyfiken. Jag är själv tjej men ser att det mest verkar vara killar här, vilket gjorde läsningen lite mer intressant.
Först och främst så är jag nyfiken på hur ofta ni killar får matchningar (självfallet väldigt individuellt, men vad som anses "mycket", och vad anses "lite")? Sen verkar många tro att tjejer inte svarar för att vi har fullt med killar som skriver först och att vi bara plockar ut de mest intressanta. Jag återställde appen för sex dagar sedan för det dök inte upp något intressant längre, och jag har sedan dess 105 matchningar (jag vet inte om det är mycket eller lite jämfört med varken killar eller andra tjejer) men av dessa har kanske 5-6 skrivit först. Jag har skrivit till många, kanske 25 i alla fall, och tror kanske 7 av dem svarat. Jag är ganska kräsen med vilka jag swipear höger på så det kanske är så att jag hamnar långt ner på priolistan hos de hyfsat snygga killar jag matchar med. Eller så är de också bara ute efter ego-boost, vad vet jag, men det är rätt drygt att så otroligt få är intresserade av en konversation. Och det är uppenbarligen inte bara tjejer som inte svarar. Många killar som man väl pratar med är också väldigt tråkiga och frågar knappt något utan svarar bara på frågor. Så ville bara säga att det går both ways

Vad är bästa konversationsöppnaren tycker ni?