Citat:
Ursprungligen postat av
hardusettminapa
Jag var medvetet dryg för att det var kul i sammanhanget, speciellt med en person som har ett så stort behov av att påpeka hur intelligent hon är i var och vartannat inlägg.
Nej, det tror inte jag heller. Dock upplever jag att mäns preferenser är mer önskningar än krav. Generellt sett är män inte speciellt kräsna, medan kvinnor kan ha 140 punkter som alla måste stämma in för att hon ens ska överväga saken.
Så är det. Tror de flesta män skulle vara helt chanslösa om de hade den där negativa taggarna utåt-tonen med kravlista i sina presentationer som många kvinnor har. Men även om jag skulle kunna komma undan med det så känns det bara allmänt svinigt och onödigt.
Nej det är inte roligt eftersom det knappast föreligger en korrelation mellan IQ och något enstaka stavfel. Klart när det är sådant som angrips att man måste påpeka att ett stavfel eller även dyslexi etc, inte säger ett dugg om människors förmågor. Det är larvigt men eftersom de flesta idag är medvetna, gissar jag på att du fortfarande går i skolan själv eftersom det är barnsligt att peka på texten.
Men majoriteten av kvinnor känner inte för att ligga med alla män medan majoriteten av män är beredda att inte ha särskilt mycket krav för att öka chanserna till att ligga med olika kvinnor.
Tråkig attityd i presentationen sorterar bort människor som ändå slösar bort tid fel annars. Jag kan knappast vara sir på män som inte vill ha mig pga olika krav, eller hur? Detsamma gäller åt andra hållet.