Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
1) a) Så varför tackar alla andra kvinnor nej till sex om de gillar det? Till exempel kvinnor som är gifta och har barn.
b) Förstår du att kvinnors sex-drift är annorlunda än mäns?
2) Men kvinnor kan få beröring och kontakt på andra sätt än sex eller hur? Till exempel massage, umgås med vänner, ha en katt.
3) Ja så kan det vara. Men det kan också vara så att det är kvinnorna med högre sex-drift som har svarat och att alla andra kvinnor har lägre sex-drift än kvinnorna i studierna. Det som talar för det är att kvinnor med låg sex-drift inte har något intresse av att delta i undersökningar om sex. Så vi kan anta att kvinnor har lägre intresse för sex ån vad som framgår i undersökningarna eller hur?
4) De är onormala enligt min standard. Men de flesta kvinnor ser det som normalt att hata sex.
1. A)
Trodde att jag redan hade svarat på detta men okej då. Det kan vara en låg sexdrift och/eller att de som du säger har barn. Om man har barn och jobb och hushållssysslor så kan det ju bli lite svårt att klämma in lite "sexy time" i vardagen.
B)
Ja? Jag har redan förklarat för dig att det är olika mellan könen och att männens sexdrifter oftast är högre än kvinnornas.
2.
Ja det kan man, men det är inte samma sak. Att ha sex med sin partner är inte bara att knulla, man hånglar, smeker varandra, ja allt möjligt.
Hånglar och smeker du med en massör?
Hånglar och smeker du med vänner?
Hånglar och smeker du med katter?
Det är inte alls samma sak, människor behöver lite spänning och passion.
3.
Det är möjligt men varför skulle kvinnorna med låg sexdrift inte vilja vara med? De har ju en sexdrift och då gillar de sex.
Kvinnorna med hög sexdrift har ju inte tid med det tramset, de har ju sex?
Nej det kan vi inte.
4.
Ja du kommer väl från ett konstigt land då. Majoriteten av kvinnor ser det inte som normalt att hata sex.
//Siegestor