2017-03-29, 08:30
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Hindrar det män från att köpa sex av kvinnor? Det är bara att hålla tyst om det.

Så om en man får både sex och pengar av en kvinna då är det dåligt? In your dreams.

1) Men det är inte alla män som är knullbara för kvinnor. Här är ett exempel på den sortens män som kvinnor kan tänka sig att ha sex med, 10 Sexy Billionaire Romances Heating Up Our Tablets

då skulle det vara naturligt att det finns en efterfrågan på män som ser ut som sport stjärnor och miljardärer. Ändå finns det inga kvinnor som betalar för att få knulla en "billionaire bad boy" på en bordell.

2) Det här visar att kvinnor inte är intresserade av sex fysiskt. De kan tända på "billionaire bad boys" mentalt men de är inte intresserade av att få en kuk i sig.
Men din idiotkvinnohjärna. När män ger kvinnor sex och pengar, för att de verkligen är utsvultna, så gnäller massa andra kvinnor i kör! Idiot. Nu börjar jag tyvärr ge dig hårdare ord här. För din lilla kvinnohjärna har inte ens ansträngt sig att tänka här.
Citera
2017-03-29, 08:34
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oh-be-wan
Men din idiotkvinnohjärna. När män ger kvinnor sex och pengar, för att de verkligen är utsvultna, så gnäller massa andra kvinnor i kör! Idiot. Nu börjar jag tyvärr ge dig hårdare ord här. För din lilla kvinnohjärna har inte ens ansträngt sig att tänka här.

1) Men är det någon som bryr sig? Nej. Massor av män köper sex i Sverige trots att de riskerar att få böter för det.

2) Så varför skulle kvinnor som vill ha sex bry sig? Det finns Gambia tanter och sånt som är öppna med att de köper sex.

3) Skillnaden är att det är extremt få kvinnor som köper sex jämfört med män och att kvinnorna är mer intresserade av uppmärksamhet.
Citera
2017-03-29, 08:42
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
1) a) Men par har alltid mer sex än singlar. Så det är omöjligt för singlar att öka frekvensen samtidigt som par minskar.

b) Nej för att alla undersökningar visar att män vill ha en högre frekvens än kvinnor. Så det är kvinnorna som vägrar sex inte männen.

c) De flesta männen väljer karriär framför sex?

4) Kvinnor från Sverige kan åka till Tyskland och köpa sex lagligt. Så varför finns det inga bordeller med män om kvinnor gillar sex?

5) Varför betyder det ingenting att kvinnor kan få sex när de vill om de försörjer mannen? Du hävdar ju att kvinnor gillar sex?

1 a) Där har du helt fel, singlar i Sverige har ökat sin frekvens. Med andra ord är singelkvinnor mer intresserade av sex än någonsin tidigare.

b) Nej, där har du helt fel igen, både män och kvinnor lider av stress och utmattning, det drabbar inte bara ena könet, eller hur?

c) Jag har ju svarat på den frågan, varför ställer du den igen?

4) Jag köper inte sex, jag har ingen manlig bekant som köper sex heller. Köper din man sex?

5) För det har absolut ingen betydelse i intresset av sex. Både kvinnor och män är intresserade av sex, det har du själv sagt så varför fortsätter du?

6) Varför är du så ohövlig och inte svarar på frågor när dfu själv kräver att andra (jag) ska svara på dina frågor. Har du ingen klass alls, kommer du från en väldigt trashig bakgrund?

7) Var kommer du ifrån för land som tycker att att kvinnor ska ligga runt hursomhelst, likaså att män ska köpa sex. Du är garanterat inte muslim iallafall. Inte kristen heller för den delen. Du måste vara från forna Sovjetstaten, är det så?
Citera
2017-03-29, 08:46
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
1) Men är det någon som bryr sig? Nej. Massor av män köper sex i Sverige trots att de riskerar att få böter för det.

2) Så varför skulle kvinnor som vill ha sex bry sig? Det finns Gambia tanter och sånt som är öppna med att de köper sex.

3) Skillnaden är att det är extremt få kvinnor som köper sex jämfört med män och att kvinnorna är mer intresserade av uppmärksamhet.

1) Nej, undersökningar har visat att de flesta sexköparna i Sverige är invandrare precis som du.

2) Ja, dom är inte svenskar. Precis som du har dom ingen etik, moral eller klass.

3) Nej, skillnaden är att kvinnor kan få sex när dom vill för män är inte lika utseendefixerade och kräsna. Kvinnor går mycket mer efter utseende medans män inte har samma krav.

4) Vilket land kommer du ifrån som tycker att prostitution och människohandel är helt normalt och ok?
Citera
2017-03-29, 09:09
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Letrangere
1 a) Där har du helt fel, singlar i Sverige har ökat sin frekvens. Med andra ord är singelkvinnor mer intresserade av sex än någonsin tidigare.

b) Nej, där har du helt fel igen, både män och kvinnor lider av stress och utmattning, det drabbar inte bara ena könet, eller hur?

c) Jag har ju svarat på den frågan, varför ställer du den igen?

4) Jag köper inte sex, jag har ingen manlig bekant som köper sex heller. Köper din man sex?

5) För det har absolut ingen betydelse i intresset av sex. Både kvinnor och män är intresserade av sex, det har du själv sagt så varför fortsätter du?

6) Varför är du så ohövlig och inte svarar på frågor när dfu själv kräver att andra (jag) ska svara på dina frågor. Har du ingen klass alls, kommer du från en väldigt trashig bakgrund?

7) Var kommer du ifrån för land som tycker att att kvinnor ska ligga runt hursomhelst, likaså att män ska köpa sex. Du är garanterat inte muslim iallafall. Inte kristen heller för den delen. Du måste vara från forna Sovjetstaten, är det så?

1) a) Nej självklart inte. Börja med att jämföra frekvensen för kvinnor med partner med singlar,

- kvinnor med partner 4.6 den senaste månaden.

- singlar 1.7 den senaste månaden.

så kvinnor med partner har 3 gånger mer sex än singlar. Om singel-kvinnor var intresserade av sex skulle de skaffa en partner så att de kunde ha 3 gånger mer sex. Det som har hänt är att många fler kvinnor är desperata idag och fejkar sex intresse i undersökningarna.

b) Men män vill fortfarande ha en högre frekvens än kvinnor.

c) Nej det har du inte. Varför skulle män välja karriär framför sex?

4) Frågan är varför det inte finns bordeller som riktar sig till kvinnor när det finnas massor med bordeller som riktar sig till män. Det visar att kvinnor inte är intresserade av sex eller hur?

5) Det är klart att det har betydelse att man kan få sex när man vill på dagen vs att behöva vänta tills mannen kommer hem efter jobbet. Så om kvinnor var intresserade av sex skulle de se till att ha sex on tap hemma right?
Citera
2017-03-29, 09:15
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1) Nej, undersökningar har visat att de flesta sexköparna i Sverige är invandrare precis som du.

2) Ja, dom är inte svenskar. Precis som du har dom ingen etik, moral eller klass.

3) Nej, skillnaden är att kvinnor kan få sex när dom vill för män är inte lika utseendefixerade och kräsna. Kvinnor går mycket mer efter utseende medans män inte har samma krav.

4) Vilket land kommer du ifrån som tycker att prostitution och människohandel är helt normalt och ok?

1) Men det är fortfarande män som köper sex av kvinnor. Det är inte kvinnor som köper sex av män. Vad jag vet har inte 1 enda kvinna dömts för sexköp i Sverige. Är inte det konstigt om kvinnor är intresserade av sex?

2) Men det finns massor med svenska män som köper sex utan att påverkas av vad folk tycker. Varför skulle det vara annorlunda för kvinnor?

3) Men eftersom "kvinnor är mer kräsna" (bullshit) är det logiskt att de vill köpa sex av snygga män på bordeller eller hur? Det springer inte runt en massa "hunks" överallt som kvinnor vill ligga med.
Citera
2017-03-29, 10:53
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
1) Men det är fortfarande män som köper sex av kvinnor. Det är inte kvinnor som köper sex av män. Vad jag vet har inte 1 enda kvinna dömts för sexköp i Sverige. Är inte det konstigt om kvinnor är intresserade av sex?

2) Men det finns massor med svenska män som köper sex utan att påverkas av vad folk tycker. Varför skulle det vara annorlunda för kvinnor?

3) Men eftersom "kvinnor är mer kräsna" (bullshit) är det logiskt att de vill köpa sex av snygga män på bordeller eller hur? Det springer inte runt en massa "hunks" överallt som kvinnor vill ligga med.

5) Det är klart att det har betydelse att man kan få sex när man vill på dagen vs att behöva vänta tills mannen kommer hem efter jobbet. Så om kvinnor var intresserade av sex skulle de se till att ha sex on tap hemma right?

1) Nej, inte konstigt alls, nästan alla brott i sverige begås av män. Har inget att göra med intresse för sex.

2) Stigmat.

3) Nej, kvinnor vill ha ett känslomässigt band till den dom har sex med, kriminella män och många invandrare skiter i vilket (precis som din man).

5) Vem fan vill ha "sex on tap", då kan man lika gärna onanera (som du gör).

6) Svara på frågan, vilket land kommer du ifrån som tycker att prostitution och människohandel är helt normalt och ok?

7) Har du själv sålt eller köpt sex eftersom du uttrycker dej som att du har kunskaper och erfarenheter på det området?
Citera
2017-03-29, 11:26
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1) Nej, inte konstigt alls, nästan alla brott i sverige begås av män. Har inget att göra med intresse för sex.

2) Stigmat.

3) Nej, kvinnor vill ha ett känslomässigt band till den dom har sex med, kriminella män och många invandrare skiter i vilket (precis som din man).

5) Vem fan vill ha "sex on tap", då kan man lika gärna onanera (som du gör).

6) Svara på frågan, vilket land kommer du ifrån som tycker att prostitution och människohandel är helt normalt och ok?

7) Har du själv sålt eller köpt sex eftersom du uttrycker dej som att du har kunskaper och erfarenheter på det området?

1) Det är klart att det har att göra med sex. Till exempel det är i princip alltid män som våldtar kvinnor det är inte kvinnor som våldtar män. Män är så desperata efter sex att de är villiga att riskera böter eller fängelse det är inte kvinnor. Det indikerar att kvinnor har mycket lägre intresse för sex än män eller hur?

2) Men det finns ett mycket större stigma för män än för kvinnor. En man som köper sex gör det för att han inte får ligga en kvinna som köper sex är frigjord. Hindrar det män från att köpa sex?

3) Men då är man inte intresserad av sex (att få kuk i sig) man är intresserad av känslor. Det säger att kvinnor har 0 intresse för sexet rent fysiskt.

5) Alla som blir kåta under dagen? Vad ska man göra om man blir sugen klockan 2 på en måndag? Att runka är inte i närheten av att bli påsatt av en man. Så varför försörjer inte kvinnor män i utbyte mot sex om de är intresserade av att ligga?
Citera
2017-03-29, 12:18
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
1) Det är klart att det har att göra med sex. Till exempel det är i princip alltid män som våldtar kvinnor det är inte kvinnor som våldtar män. Män är så desperata efter sex att de är villiga att riskera böter eller fängelse det är inte kvinnor. Det indikerar att kvinnor har mycket lägre intresse för sex än män eller hur?

2) Men det finns ett mycket större stigma för män än för kvinnor. En man som köper sex gör det för att han inte får ligga en kvinna som köper sex är frigjord. Hindrar det män från att köpa sex?

3) Men då är man inte intresserad av sex (att få kuk i sig) man är intresserad av känslor. Det säger att kvinnor har 0 intresse för sexet rent fysiskt.

1) Eftersom du påstår att kvinnor bara vill åt mannens pengar och har intresse för pengar, varför rånar inte kvinnor värdetransporter? Med andra ord är inte kvinnor ett dugg intresserade av pengar alls.

2) Alla undersökningar visar på ett mycket större stigma kring kvinnor och deras sexualitet än män. En man som knullar runt är en hingst, en kvinna som gör detsamma är en disktrasa som ingen vill ha.

3) Helt fel igen, du har fel i varenda argument. Du kan omöjligt övertyga en endaste människa (visst är det konstigt att ingen håller med dig). Kvinnor är intresserade av både och, obviously.

4) Tycker du människohandel och prostitution är helt ok? Du som konstant vill ha en kuk i dig, varför prostituerar du dig inte? Där du kommer ifrån är det antagligen helt lagligt.
Citera
2017-03-29, 12:27
Medlem
Citat:
1) Om kvinnor gillar sex varför tacka nej? Här är ett exempel, Not tonight dear, I'm too tired, gross, sick or drunk: Frustrated husband creates spreadsheet detailing different reasons why his wife would not have sex with him

anledningar till att kvinnan tackade nej till sex,

- "jag tittar på TV".

- "jag måste duscha".

- "jag försöker titta på filmen".

- "jag har varit på gymmet och jag har inte duschat".

- "jag måste gå upp tidigt imorgon".

- "jag tittar på film jag vill inte missa något".

gillar man sex om man hellre tittar på TV?

2) Om kvinnor gillar sex kan du berätta vad exakt de gillar med det?

3) Hur skulle det vara hög sannolikhet att pricka in 200.000 undantag? De flesta människor är inte undantag eller hur?

1. Drygt att den sortens kvinnor finns men då får ju mannen vara otrogen. Om en kvinna inte kan förse sin man med sex då och då, då får hon skylla sig själv om han sätter på en annan. De är ju uppenbarligen inte kompatibla om ena parten vill ha sex oftare än den andra, men jag kan tänka mig att saker och ting förändras när man blir äldre. Jag skulle gissa på att mannen och kvinnan i ditt exempel är lätt 45+.

Haha, nja det skulle jag inte säga men det beror på vad det är på tv. Men det kan ju fortfarande bero på låg sexdrift. Är du dum i huvudet eller? Förstår du vad sexdrift är för något?

2. Jag skulle gissa på beröring, mänsklig kontakt, hur mycket man hatar människor så kvittar det, vi är alla beroende av mänsklig kontakt i form av beröring och bekräftelse.
Om en kvinna inte haft sex på 10 år och män tittar på andra, snyggare kvinnor då ska du se att det sätter fart på hennes fitta.

3. Jo för att jag utgår från att det var 200 000 som gjorde detta, eller hur? Och vi utgår från att dessa undersökningarna gjordes i flera olika länder, vi säger att det gjordes i alla länderna.
Hur många länder det finns exakt är svårt att svara på och det beror på vad du anser är ett land men jag har hört allt mellan 193-210.

Vi säger att det finns 200 länder. Och antalet som var med i denna undersökning var 200 000.
Det skulle betyda att 1000 kvinnor från varje land var med i denna undersökningen.

Vi kan ju börja med de mindre länderna. Ett litet land har t.ex. 1 000 000 invånare. Ca 50% av invånarna är kvinnor - ca 500 000.
Så med andra ord så har 1000 kvinnor från ett land med 500 000 kvinnliga invånare varit med i undersökningen. Jag skulle säga att sannolikheten för att pricka in kvinnor som är asexuella eller har låg sexdrift är rätt hög.
Om du vill så kan vi göra det med större länder? Sverige med sina 10 000 000 invånare? Eller Tyskland med sina 80 000 000+ invånare?

Vi tar Tyskland för skojs skull.
Vi säger att Tyskland har exakt 80 000 000 invånare. Ca 50% är kvinnor. (=40 000 000).
Så 1000 kvinnor av Tysklands 40 000 000 kvinnliga invånare har varit med i denna undersökningen.
Här är sannolikheten ännu större för att man ska råka pricka in de asexuella och de med låg sexdrift.

Ser du hur missvisande det kan vara om vi ska stirra oss blinda på statistik? Jag vet inte var de genomförde denna undersökning men om det bara var i USA så berör det inte oss för det är en stor skillnad mellan amerikanska kvinnor och svenska/tyska/franska/osv. kvinnor.

Men om det nu var i USA så kan vi räkna ut hur det ser ut där. USA har ca 320 000 000 invånare.
Ca 50% av dessa är kvinnor (=160 000 000).
200 000 kvinnor av 160 000 000. Jag tror att sannolikheten är rätt hög för att vi ska kunna pricka in majoriteten av asexuella och de med låg sexdrift.

Citat:
Alla normala människor vill ligga minst 1 gång per dag. Precis som de vill äta minst 1 gång per dag.

Så du menar att kvinnor som inte vill ligga är onormala?

//Siegestor
Citera
2017-03-29, 12:36
Medlem
Letrangeres avatar
Ok, nu vet jag att Babianen är en rysk före detta prostituerad kvinna som är gift med en muslimsk yrkeskriminell så jag inser att det inte går att argumentera med henne.

Hon lever i sin skadade värld och det kommer aldrig att gå att argumentera med henne, hon är skadad för livet.

Hoppas verkligen att inte hennes barn råkar ut för samma skit och får en sund människosyn även om oddsen för det är otroligt låga, hoppas att dom får rätt att äga sin egen sexualitet och få upptäcka sitt eget intresse för sex.

För övrigt anser jag att kvinnor absolut har en sexualitet, att dom är intresserade av sex, kanske i mindre grad än män, må så vara, men det förändrar inte det faktum att kvinnor är sexuella levande individer med en egen vilja och egna behov.
Citera
2017-03-29, 12:52
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siegestor
1. Drygt att den sortens kvinnor finns men då får ju mannen vara otrogen. Om en kvinna inte kan förse sin man med sex då och då, då får hon skylla sig själv om han sätter på en annan. De är ju uppenbarligen inte kompatibla om ena parten vill ha sex oftare än den andra, men jag kan tänka mig att saker och ting förändras när man blir äldre. Jag skulle gissa på att mannen och kvinnan i ditt exempel är lätt 45+.

Haha, nja det skulle jag inte säga men det beror på vad det är på tv. Men det kan ju fortfarande bero på låg sexdrift. Är du dum i huvudet eller? Förstår du vad sexdrift är för något?

2. Jag skulle gissa på beröring, mänsklig kontakt, hur mycket man hatar människor så kvittar det, vi är alla beroende av mänsklig kontakt i form av beröring och bekräftelse.
Om en kvinna inte haft sex på 10 år och män tittar på andra, snyggare kvinnor då ska du se att det sätter fart på hennes fitta.

3. Jo för att jag utgår från att det var 200 000 som gjorde detta, eller hur? Och vi utgår från att dessa undersökningarna gjordes i flera olika länder, vi säger att det gjordes i alla länderna.
Hur många länder det finns exakt är svårt att svara på och det beror på vad du anser är ett land men jag har hört allt mellan 193-210.

Vi säger att det finns 200 länder. Och antalet som var med i denna undersökning var 200 000.
Det skulle betyda att 1000 kvinnor från varje land var med i denna undersökningen.

Vi kan ju börja med de mindre länderna. Ett litet land har t.ex. 1 000 000 invånare. Ca 50% av invånarna är kvinnor - ca 500 000.
Så med andra ord så har 1000 kvinnor från ett land med 500 000 kvinnliga invånare varit med i undersökningen. Jag skulle säga att sannolikheten för att pricka in kvinnor som är asexuella eller har låg sexdrift är rätt hög.
Om du vill så kan vi göra det med större länder? Sverige med sina 10 000 000 invånare? Eller Tyskland med sina 80 000 000+ invånare?

Vi tar Tyskland för skojs skull.
Vi säger att Tyskland har exakt 80 000 000 invånare. Ca 50% är kvinnor. (=40 000 000).
Så 1000 kvinnor av Tysklands 40 000 000 kvinnliga invånare har varit med i denna undersökningen.
Här är sannolikheten ännu större för att man ska råka pricka in de asexuella och de med låg sexdrift.

Ser du hur missvisande det kan vara om vi ska stirra oss blinda på statistik? Jag vet inte var de genomförde denna undersökning men om det bara var i USA så berör det inte oss för det är en stor skillnad mellan amerikanska kvinnor och svenska/tyska/franska/osv. kvinnor.

Men om det nu var i USA så kan vi räkna ut hur det ser ut där. USA har ca 320 000 000 invånare.
Ca 50% av dessa är kvinnor (=160 000 000).
200 000 kvinnor av 160 000 000. Jag tror att sannolikheten är rätt hög för att vi ska kunna pricka in majoriteten av asexuella och de med låg sexdrift.

Så du menar att kvinnor som inte vill ligga är onormala?

//Siegestor

1) a) Så varför tackar alla andra kvinnor nej till sex om de gillar det? Till exempel kvinnor som är gifta och har barn.

b) Förstår du att kvinnors sex-drift är annorlunda än mäns?

2) Men kvinnor kan få beröring och kontakt på andra sätt än sex eller hur? Till exempel massage, umgås med vänner, ha en katt.

3) Ja så kan det vara. Men det kan också vara så att det är kvinnorna med högre sex-drift som har svarat och att alla andra kvinnor har lägre sex-drift än kvinnorna i studierna. Det som talar för det är att kvinnor med låg sex-drift inte har något intresse av att delta i undersökningar om sex. Så vi kan anta att kvinnor har lägre intresse för sex ån vad som framgår i undersökningarna eller hur?

4) De är onormala enligt min standard. Men de flesta kvinnor ser det som normalt att hata sex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in