Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
1) Om kvinnor gillar sex varför tacka nej? Här är ett exempel,
Not tonight dear, I'm too tired, gross, sick or drunk: Frustrated husband creates spreadsheet detailing different reasons why his wife would not have sex with him
anledningar till att kvinnan tackade nej till sex,
- "jag tittar på TV".
- "jag måste duscha".
- "jag försöker titta på filmen".
- "jag har varit på gymmet och jag har inte duschat".
- "jag måste gå upp tidigt imorgon".
- "jag tittar på film jag vill inte missa något".
gillar man sex om man hellre tittar på TV?
2) Om kvinnor gillar sex kan du berätta vad exakt de gillar med det?
3) Hur skulle det vara
hög sannolikhet att pricka in 200.000 undantag? De flesta människor är inte undantag eller hur?
1. Drygt att den sortens kvinnor finns men då får ju mannen vara otrogen. Om en kvinna inte kan förse sin man med sex då och då, då får hon skylla sig själv om han sätter på en annan. De är ju uppenbarligen inte kompatibla om ena parten vill ha sex oftare än den andra, men jag kan tänka mig att saker och ting förändras när man blir äldre. Jag skulle gissa på att mannen och kvinnan i ditt exempel är lätt 45+.
Haha, nja det skulle jag inte säga men det beror på vad det är på tv. Men det kan ju fortfarande bero på låg sexdrift. Är du dum i huvudet eller? Förstår du vad sexdrift är för något?
2. Jag skulle gissa på beröring, mänsklig kontakt, hur mycket man hatar människor så kvittar det, vi är alla beroende av mänsklig kontakt i form av beröring och bekräftelse.
Om en kvinna inte haft sex på 10 år och män tittar på andra, snyggare kvinnor då ska du se att det sätter fart på hennes fitta.
3. Jo för att jag utgår från att det var 200 000 som gjorde detta, eller hur? Och vi utgår från att dessa undersökningarna gjordes i flera olika länder, vi säger att det gjordes i alla länderna.
Hur många länder det finns exakt är svårt att svara på och det beror på vad du anser är ett land men jag har hört allt mellan 193-210.
Vi säger att det finns 200 länder. Och antalet som var med i denna undersökning var 200 000.
Det skulle betyda att 1000 kvinnor från varje land var med i denna undersökningen.
Vi kan ju börja med de mindre länderna. Ett litet land har t.ex. 1 000 000 invånare. Ca 50% av invånarna är kvinnor - ca 500 000.
Så med andra ord så har 1000 kvinnor från ett land med 500 000 kvinnliga invånare varit med i undersökningen. Jag skulle säga att sannolikheten för att pricka in kvinnor som är asexuella eller har låg sexdrift är rätt hög.
Om du vill så kan vi göra det med större länder? Sverige med sina 10 000 000 invånare? Eller Tyskland med sina 80 000 000+ invånare?
Vi tar Tyskland för skojs skull.
Vi säger att Tyskland har exakt 80 000 000 invånare. Ca 50% är kvinnor. (=40 000 000).
Så 1000 kvinnor av Tysklands 40 000 000 kvinnliga invånare har varit med i denna undersökningen.
Här är sannolikheten
ännu större för att man ska råka pricka in de asexuella och de med låg sexdrift.
Ser du hur missvisande det kan vara om vi ska stirra oss blinda på statistik? Jag vet inte var de genomförde denna undersökning men om det bara var i USA så berör det inte oss för det är en stor skillnad mellan amerikanska kvinnor och svenska/tyska/franska/osv. kvinnor.
Men om det nu var i USA så kan vi räkna ut hur det ser ut där. USA har ca 320 000 000 invånare.
Ca 50% av dessa är kvinnor (=160 000 000).
200 000 kvinnor av 160 000 000. Jag tror att sannolikheten är rätt hög för att vi ska kunna pricka in majoriteten av asexuella och de med låg sexdrift.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Alla normala människor vill ligga minst 1 gång per dag. Precis som de vill äta minst 1 gång per dag.
Så du menar att kvinnor som inte vill ligga är onormala?
//Siegestor