2017-03-28, 21:45
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Letrangere
1 a) Ok, jag ska svara på ditt argument och då förväntar jag mej samma hövlighet tillbaks på frågan från vilket land du kommer ifrån. Om minskningen varit 20 % för alla par så har ökningen troligtvis varit ca: 20% för alla singlar.

b) Det beror på både männen och kvinnorna, obviously.

c) De flesta männen gör det, absolut. Du är inte en man så jag förväntar mig inte att du ska förstå det.

4) Vi bor i Sverige.

5) Jaha, men det betyder ingenting.

Så, för hövlighetens skull, har du lite klass så gör du mig tjänsten och svarar på vilket land du kommer ifrån. Du behöver inte tala om var din man kommer ifrån för man ser på bilden att han är arab/muslim.

1) a) Men par har alltid mer sex än singlar. Så det är omöjligt för singlar att öka frekvensen samtidigt som par minskar.

b) Nej för att alla undersökningar visar att män vill ha en högre frekvens än kvinnor. Så det är kvinnorna som vägrar sex inte männen.

c) De flesta männen väljer karriär framför sex?

4) Kvinnor från Sverige kan åka till Tyskland och köpa sex lagligt. Så varför finns det inga bordeller med män om kvinnor gillar sex?

5) Varför betyder det ingenting att kvinnor kan få sex när de vill om de försörjer mannen? Du hävdar ju att kvinnor gillar sex?
Citera
2017-03-28, 21:53
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siegestor
Ja det är sant att män har högre sexdrift. Men bara för att man har en låg sexdrift så betyder inte det att man inte gillar sex.

Ja och sen när har statistik rätt? Snälla stirra dig inte blind på statistik.

Ja det är mycket troligare.

Okej?

//Siegestor

1) Men om man gillar sex varför skulle man ha låg sex-drift?

2) Jag har postat massor med kvalitativa exempel också.

3) Nej sannolikheten att man prickar in 200.000 undantag i flera olika länder är 0.
Citera
2017-03-28, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen

3) Nej sannolikheten att man prickar in 200.000 undantag i flera olika länder är 0.

Vi har alla olika höga sexdrifter. Bara för att man har sex sällan så betyder det inte att man inte gillar sex. Du kanske ska läsa på om detta.

Nja.

Den är faktiskt rätt så hög.

//Siegestor
Citera
2017-03-28, 23:16
Medlem
Citat:

1. Om man gillar att andas med sina lungor, varför skulle man då ha cancer? XD
Citera
2017-03-28, 23:27
Medlem
Cineastens avatar
Citat:

Därför att människor är olika. Människor gillar exempelvis exklusiv mat och alkolhaltig dryck men vill inte äta eller dricka dygnet runt för det. Jag gillar film men vill inte se film 24/7. De flesta gillar att knulla men normala människor vill inte knulla 24/7 från att de föds till de dör. Det finns liksom annat att göra också. Varför sitter du här och skriver när du borde ligga på rygg och ta emot kuk från hundrafemtielva män?
Citera
2017-03-29, 07:16
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pillowpop
För att generalisera:

5) Killar har lättare sex med "vem som helst". Tjejer vill ha sex med någon de tycker är attraktiv. Attraktiv man = bra sex. Kvinnor gillar sex men är kräsnare, eftersom de inte är lika desperata (läs hormonstinna) som killar.

Som sagt generaliseringar, finns massor av undantag osv.

Ditt uppdrag att hålla igång den här tråden funkar verkligen🙄

1) Så du menar att alla kvinnor som har sex med helt vanliga män på 40+ till exempel är attraherade av dem?

2) Om kvinnor vill ha sex med män som de tycker är attraktiva varför köper inte kvinnor sex av män?
Citera
2017-03-29, 07:25
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siegestor
Vi har alla olika höga sexdrifter. Bara för att man har sex sällan så betyder det inte att man inte gillar sex. Du kanske ska läsa på om detta.

Nja.

Den är faktiskt rätt så hög.

//Siegestor

1) Om kvinnor gillar sex varför tacka nej? Här är ett exempel, Not tonight dear, I'm too tired, gross, sick or drunk: Frustrated husband creates spreadsheet detailing different reasons why his wife would not have sex with him

anledningar till att kvinnan tackade nej till sex,

- "jag tittar på TV".

- "jag måste duscha".

- "jag försöker titta på filmen".

- "jag har varit på gymmet och jag har inte duschat".

- "jag måste gå upp tidigt imorgon".

- "jag tittar på film jag vill inte missa något".

gillar man sex om man hellre tittar på TV?

2) Om kvinnor gillar sex kan du berätta vad exakt de gillar med det?

3) Hur skulle det vara hög sannolikhet att pricka in 200.000 undantag? De flesta människor är inte undantag eller hur?
Senast redigerad av Babianen 2017-03-29 kl. 07:28.
Citera
2017-03-29, 07:32
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Därför att människor är olika. Människor gillar exempelvis exklusiv mat och alkolhaltig dryck men vill inte äta eller dricka dygnet runt för det. Jag gillar film men vill inte se film 24/7. De flesta gillar att knulla men normala människor vill inte knulla 24/7 från att de föds till de dör. Det finns liksom annat att göra också. Varför sitter du här och skriver när du borde ligga på rygg och ta emot kuk från hundrafemtielva män?

1) Men om man bara äter 1 gång per vecka eller 1 gång per månad gillar man mat då?

2) Alla normala människor vill ligga minst 1 gång per dag. Precis som de vill äta minst 1 gång per dag.

3) Vad finns det att göra som är bättre än sex? Titta på TV?
Citera
2017-03-29, 07:37
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
1) Så du menar att alla kvinnor som har sex med helt vanliga män på 40+ till exempel är attraherade av dem?

2) Om kvinnor vill ha sex med män som de tycker är attraktiva varför köper inte kvinnor sex av män?
Finns ju massor av kvinnor som köper sex av män.

Just nu finns inte behovet eftersom Sverige har en massiv mansinvandring. Men ändå finns det kvinnor som köper sex av män.
Citera
2017-03-29, 08:05
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oh-be-wan
Finns ju massor av kvinnor som köper sex av män.

Just nu finns inte behovet eftersom Sverige har en massiv mansinvandring. Men ändå finns det kvinnor som köper sex av män.

Så varför finns det inte 1 enda mans-bordell på typ 50 miljoner kvinnor? Det visar att kvinnor har en extremt låg efterfrågan på sex eller hur?
Citera
2017-03-29, 08:17
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Så varför finns det inte 1 enda mans-bordell på typ 50 miljoner kvinnor? Det visar att kvinnor har en extremt låg efterfrågan på sex eller hur?
Det beror på främst 3 orsaker.

En orsak är att kvinnor som köper sex skulle anses horiga och ännu mer skabbiga än män. Samma som kvinnor som knullar runt är äckliga och inte flickvänsmaterial. Detta vet kvinnor om och skyler som pesten.

En annan orsak är att kvinnor är godhetsknarkare och att köpa sex anser dem inte är gott i sin lilla kvinnohjärna. Så även om de skulle vilja, vara totalt utsvultna på sex så har de en liten kvinna som sitter där i hjärnan som säger nej nej nej lilla vän du skulle inte vara en god flicka om du köpte sex.
Dogma styr den lilla kvinnohjärnan, vilket är förståeligt. Det är en liten hjärna.

Och den största orsaken som jag skrev innan. Det finns över 2 singelmän per singelkvinna i Sverige. I Tyskland är det visserligen mycket jämnare men trenden är densamma kanske 1.4 singelmän per singelkvinna. Vill en kvinna knulla så får hon knulla när hon vill i princip.
Varför först slava på ett äldredomsboende med att tvätta ur äcklig bajs ur en gammal gubbes anus en hel dag för att bränna dessa pengar på ett knull med en medioker kille? Låter jävligt osannolikt.

Jag tror du förstår och ja du förstår att jag har rätt. Hoppas jag. Med din kvinnohjärna.
Citera
2017-03-29, 08:27
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Det beror på främst 3 orsaker.

En orsak är att kvinnor som köper sex skulle anses horiga och ännu mer skabbiga än män. Samma som kvinnor som knullar runt är äckliga och inte flickvänsmaterial. Detta vet kvinnor om och skyler som pesten.

Hindrar det män från att köpa sex av kvinnor? Det är bara att hålla tyst om det.

Citat:
En annan orsak är att kvinnor är godhetsknarkare och att köpa sex anser dem inte är gott i sin lilla kvinnohjärna. Så även om de skulle vilja, vara totalt utsvultna på sex så har de en liten kvinna som sitter där i hjärnan som säger nej nej nej lilla vän du skulle inte vara en god flicka om du köpte sex.
Dogma styr den lilla kvinnohjärnan, vilket är förståeligt. Det är en liten hjärna.

Så om en man får både sex och pengar av en kvinna då är det dåligt? In your dreams.

Citat:
Och den största orsaken som jag skrev innan. Det finns över 2 singelmän per singelkvinna i Sverige. I Tyskland är det visserligen mycket jämnare men trenden är densamma kanske 1.4 singelmän per singelkvinna. Vill en kvinna knulla så får hon knulla när hon vill i princip.
Varför först slava på ett äldredomsboende med att tvätta ur äcklig bajs ur en gammal gubbes anus en hel dag för att bränna dessa pengar på ett knull med en medioker kille? Låter jävligt osannolikt.

Jag tror du förstår och ja du förstår att jag har rätt. Hoppas jag. Med din kvinnohjärna.

1) Men det är inte alla män som är knullbara för kvinnor. Här är ett exempel på den sortens män som kvinnor kan tänka sig att ha sex med, 10 Sexy Billionaire Romances Heating Up Our Tablets

Citat:
From motorcycle men to sports stars, romance novels often feature different types of alpha men. One of the latest trends is one we can definitely get behind though: billionaire romances! These men are CEOs, wear designer suits, ride around in private jets, and fall hard for their lady loves. It helps that they like to dominate in the boardroom — and the bedroom. Sexy and powerful, it’s hard not to fall instantly for a billionaire leading man.

då skulle det vara naturligt att det finns en efterfrågan på män som ser ut som sport stjärnor och miljardärer. Ändå finns det inga kvinnor som betalar för att få knulla en "billionaire bad boy" på en bordell.

2) Det här visar att kvinnor inte är intresserade av sex fysiskt. De kan tända på "billionaire bad boys" mentalt men de är inte intresserade av att få en kuk i sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in