Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Så varför finns det inte 1 enda mans-bordell på typ 50 miljoner kvinnor? Det visar att kvinnor har en extremt låg efterfrågan på sex eller hur?
Det beror på främst 3 orsaker.
En orsak är att kvinnor som köper sex skulle anses horiga och ännu mer skabbiga än män. Samma som kvinnor som knullar runt är äckliga och inte flickvänsmaterial. Detta vet kvinnor om och skyler som pesten.
En annan orsak är att kvinnor är godhetsknarkare och att köpa sex anser dem inte är gott i sin lilla kvinnohjärna. Så även om de skulle vilja, vara totalt utsvultna på sex så har de en liten kvinna som sitter där i hjärnan som säger nej nej nej lilla vän du skulle inte vara en god flicka om du köpte sex.
Dogma styr den lilla kvinnohjärnan, vilket är förståeligt. Det är en liten hjärna.
Och den största orsaken som jag skrev innan. Det finns över 2 singelmän per singelkvinna i Sverige. I Tyskland är det visserligen mycket jämnare men trenden är densamma kanske 1.4 singelmän per singelkvinna. Vill en kvinna knulla så får hon knulla när hon vill i princip.
Varför först slava på ett äldredomsboende med att tvätta ur äcklig bajs ur en gammal gubbes anus en hel dag för att bränna dessa pengar på ett knull med en medioker kille? Låter jävligt osannolikt.
Jag tror du förstår och ja du förstår att jag har rätt. Hoppas jag. Med din kvinnohjärna.