2017-03-29, 14:19
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Nej, du har sagt att gillar man sex så vill man ligga hela tiden eftersom det inte finns några andra roliga aktiviteter att sysselsätta sig med. Vad ska man göra istället, leka skogsmulle eller titta på tv? DU och endast DU hävdar med bestämdhet att det enda värdefulla, roliga är att knulla. Tycker man inte som du tycker man fel och då gillar man inte att knulla. Du argumenterar som ett barn med svår asperger. Vilka mer diagnoser i autismspektrat har du?

Varför kräver du svar av andra men vägrar svara själv när du får personliga frågor? Du påstår att alla andra ljuger hela tiden trots att i stort sett ingen håller med dig om någonting. Verkar det rimligt att en person talar sanning och att resten av världens befolkning ljuger?

Du har f.ö. sagt att det inte finns olika sexdrifter. Antingen gillar man sex eller hatar det. Det finns inget mellanting. Enligt dig hatar kvinnor sex men de har ändå högre sexdrift än män som uppenbarligen är beredda att köpa sex (eller knulla med kvisthål, real dolls, Barbaras, uppblåsta får, djur, lik, fälthoror osv) för att de är så desperata. Hur går det ihop rent logiskt?

1) Ja men när man har knullat färdigt för studen kan man göra annat tills det är dags igen.

2) Ja därför att det finns en massa sociala tabun som folk inte vill säga högt. Till exempel att män är desperata efter sex och att kvinnor är ute efter mäns pengar.

3) Kvinnor som gillar sex har högre sex-drift än män av uppenbara skäl.

4) Kvinnor som har en låg sex-drift hatar sex för att sex med män är en all or nothing type of deal.

Citat:
Kvinnor åker bla till Gambia och köper sex. Men de är klart färre än de män som köper sex av kvinnor här hemma i Svedala.

Klart du inte behöver fnaska, du lever ju på mamsens pengar. Hur länge fnaskade hon för att du skulle kunna leva som en parasit?

1) Ja men det handlar inte om sex (de kvinnorna kan säkert få sex gratis i Sverige om de vill) det handlar om uppmärksamhet och att ha ett högt värde på marknaden.

2) Du måste titta på saker som att köpa en snabbis om du vill se legit sexköp för kvinnor.
Citera
2017-03-29, 14:26
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Ja men när man har knullat färdigt för studen kan man göra annat tills det är dags igen.

2) Ja därför att det finns en massa sociala tabun som folk inte vill säga högt. Till exempel att män är desperata efter sex och att kvinnor är ute efter mäns pengar.

3) Kvinnor som gillar sex har högre sex-drift än män av uppenbara skäl.

4) Kvinnor som har en låg sex-drift hatar sex för att sex med män är en all or nothing type of deal.

1) Ja men det handlar inte om sex (de kvinnorna kan säkert få sex gratis i Sverige om de vill) det handlar om uppmärksamhet och att ha ett högt värde på marknaden.

2) Du måste titta på saker som att köpa en snabbis om du vill se legit sexköp för kvinnor.
Nej man knullar oavbrutet. När lurvfettot är utpumpad får du använda hans händer eller grönsaksdisken. Kör så det stänker, glöm inte kameran. Du har ju en nanny så ungarna behöver du inte heller bry dig om. Du kan be någon sjuksköterska (obs, det är ett ord, sjuk sköterska betyder något helt annat) koppla ett intravenöst näringsdropp på dig så kan du knulla/onanera dygnet runt och somnar du kan lurvfettot fortsätta på egen hand. Det är ju så riktiga karlar ska göra enligt dig.

Du har sagt att sexuella sociala tabun inte existerar längre. "Ingen bryr sig" har du sagt.

Kärringar som köper sex i Gambia lär inte ha ett högt marknadsvärde i Sverige direkt..

En sak slog mig, varför hatar du mat? Du äter ju inte dygnet runt, alltså måste du hata mat. Det enda du tycks gilla är flashback eftersom du skriver här för jämnan.
Citera
2017-03-29, 14:35
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Nej man knullar oavbrutet. När lurvfettot är utpumpad får du använda hans händer eller grönsaksdisken. Kör så det stänker, glöm inte kameran. Du har ju en nanny så ungarna behöver du inte heller bry dig om. Du kan be någon sjuksköterska (obs, det är ett ord, sjuk sköterska betyder något helt annat) koppla ett intravenöst näringsdropp på dig så kan du knulla/onanera dygnet runt och somnar du kan lurvfettot fortsätta på egen hand. Det är ju så riktiga karlar ska göra enligt dig.

Du har sagt att sexuella sociala tabun inte existerar längre. "Ingen bryr sig" har du sagt.

Kärringar som köper sex i Gambia lär inte ha ett högt marknadsvärde i Sverige direkt..

En sak slog mig, varför hatar du mat? Du äter ju inte dygnet runt, alltså måste du hata mat. Det enda du tycks gilla är flashback eftersom du skriver här för jämnan.

1) Jag talar om sociala tabun saker som alla vet men ingen "får" säga högt. Att kvinnor är mindre intresserade av sex än män är en sån sak.

2) Men eftersom män är desperata finns det säkert massor med män som skulle sätta på dem gratis. Så de betalar inte för sexet i Gambia de betalar för uppmärksamhet och att känna sig attraktiva. Att kvinnor betalar bara för att få kuk är ännu mer ovanligt än Gambia resor.

3) Men jag äter flera gånger per dag, jag anstränger mig för att laga bra mat, jag lägger upp bilder på min mat.

4) Det är samma sak med sex om man ligger varje dag, anstränger sig för att vara attraktiv, och lägger upp bilder eller videos är man mer intresserad än om man ligger 1 gång per månad och är fet och oattraktiv.
Citera
2017-03-29, 15:09
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
1) Jag talar om sociala tabun saker som alla vet men ingen "får" säga högt. Att kvinnor är mindre intresserade av sex än män är en sån sak.

2) Men eftersom män är desperata finns det säkert massor med män som skulle sätta på dem gratis. Så de betalar inte för sexet i Gambia de betalar för uppmärksamhet och att känna sig attraktiva. Att kvinnor betalar bara för att få kuk är ännu mer ovanligt än Gambia resor.

3) Men jag äter flera gånger per dag, jag anstränger mig för att laga bra mat, jag lägger upp bilder på min mat.

4) Det är samma sak med sex om man ligger varje dag, anstränger sig för att vara attraktiv, och lägger upp bilder eller videos är man mer intresserad än om man ligger 1 gång per månad och är fet och oattraktiv.
Det är TM att lägga upp matbilder. Dessutom måste du vara ointresserad av sex eftersom du inte knullar dygnet runt. Fail.
Din egen logik.
Senast redigerad av Cineasten 2017-03-29 kl. 15:14.
Citera
2017-03-29, 15:16
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Klart du inte behöver fnaska, du lever ju på mamsens pengar. Hur länge fnaskade hon för att du skulle kunna leva som en parasit?
När ska du besvara frågan?
Citera
2017-03-29, 15:20
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Det är TM att lägga upp matbilder. Dessutom måste du vara ointresserad av sex eftersom du inte knullar dygnet runt. Fail.
Din egen logik.

1) Det är ett av mina intressen och jag är kock till yrket.

2) Jag säger inte att man måste knulla dygnet runt för att vara intresserad. Men att ligga varje dag är resonabelt.

3) I varje fall är man inte intresserad om man ligger 1 gång per månad eller hur?
Citera
2017-03-29, 15:55
Medlem
Cineastens avatar
Citat:

2) Jag säger inte att man måste knulla dygnet runt för att vara intresserad. Men att ligga varje dag är resonabelt.

3) I varje fall är man inte intresserad om man ligger 1 gång per månad eller hur?
Du har sagt att man inte kan ha andra intressen än sex. Det är TM att lägga uppbilder på mat, särskilt på trerätters.
Av matbilderna att döma är inte kock det första jag tänker på. Jobbigt att jobba som kock i burkha?
Knullar herr Babian med andra? Du sa förut att kvinnor ska uppmuntra sina män att knulla med andra. Knullar han nannyn eller pröjsar han din morsa för en omgång när du är upptagen på gymmet? Han kanske t.o.m sätter på eraungar? Detska ju börjas i tid har du sagt.
Citera
2017-03-29, 16:24
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Du har sagt att man inte kan ha andra intressen än sex. Det är TM att lägga uppbilder på mat, särskilt på trerätters.
Av matbilderna att döma är inte kock det första jag tänker på. Jobbigt att jobba som kock i burkha?
Knullar herr Babian med andra? Du sa förut att kvinnor ska uppmuntra sina män att knulla med andra. Knullar han nannyn eller pröjsar han din morsa för en omgång när du är upptagen på gymmet? Han kanske t.o.m sätter på eraungar? Detska ju börjas i tid har du sagt.

1) De flesta kvinnor har inga intressen så det är irrelevant.

2) Om man har sex som intresse är det naturligt att man investerar tid, energi, och pengar i det precis som allt annat.

3) Jag hyr tjejer åt honom när vi är utomlands, jag gillar att titta på.

4) Ni kan titta på andra kvinnor och se vad de investerar i sex.
Citera
2017-03-29, 17:09
Avslutad
Citat:

Hade du varit intresserad av sex hade du inte låtit någon annan knulla honom, för ju mer kuk desto bättre. Du hade istället lagt pengarna på en extra man så du hade fått dubbelmacka.
Citera
2017-03-29, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandsguldare
Tjejer är intresserade av sex. Har det slagit dig att det kan vara så att de du har frågat inte är intresserade av sex med just dig?

Detta är mycket sant.

Dock uppstår dilemmat att en minoritet hanar knullar majoriteten av honor.

Detta kan för andra hanar vara provocerande och kränkande.

En man har oftast inga större bekymmer att umgås med en genomsnittlig dam, också under medel, enligt sina personliga preferenser...men damer istället är överdrivet kräsna. Kvinnor är därför mindre sociala än män och mer oförskämda. "Värdelösa" damer borde låsas in för sig själva...de är till ingen nytta för den genomsnittlige hanen. Damer är överdrivet kräsna och är kränkande. BARA rika, storkukade eller visst utseende som är män? Gör dom narr av att en man söker närhet?
Senast redigerad av FakYuToo 2017-03-29 kl. 17:52.
Citera
2017-03-29, 23:30
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
1) De flesta kvinnor har inga intressen så det är irrelevant.

2) Om man har sex som intresse är det naturligt att man investerar tid, energi, och pengar i det precis som allt annat.

4) Ni kan titta på andra kvinnor och se vad de investerar i sex.
Har de inte? De som tränar, rider på hästar (inte på lurviga fetton), målar tavlor, komponerar musik etc. De har inga intressen? Är det bara män som har hobbies och så du?

Varför tittar du istf att delta, är du frigid?
Citera
2017-03-30, 16:58
Medlem
NietzschesHorses avatar
Citat:

1. Halv-åtta hos mig hos Babianen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in