2017-03-27, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JanBertilsson
Väldigt många tycker att denna är totalt ångestdödande, väldigt muskelavslappnande och humörlyftande. Tänkte det kunde vara bra att läsa i tråden istället för att lyssna på en person.
Svar ja har flubro som 1a pga styrkan. Inte ens rohypnol kan mäta sig då substansen hade sina glansdagar i början på 90 talet ochj folk flippade men flubromazolam var FÖR stark! Denna är inte i närheten det är förmodligen mina rceptorer det är fel på efter just flubromazolam så hade varit kul att se hur man hade blivit idag på en 2 mgs tabbe.. Muskelavslappningen är dock väldigt lik just Flubromazolam den saknar Knockouten bara jag får ingen kick eller rus på denna så är väl som jag skrev mest en benso som skall användas då man ska av så att säga
Citera
2017-03-27, 16:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dipt
Kan man röka dom här jävlarna?

Rent pulver skulle du ju haft ist för lungorna lär ju bli helt jävla blåa. Gula är nog bättre val då.
Såg du skrivit en rad ner det funkade.
Blev ja sugen testa. Ska ta en fjärde del av TS och testa.
Citera
2017-03-27, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illuminati13
Rent pulver skulle du ju haft ist för lungorna lär ju bli helt jävla blåa. Gula är nog bättre val då.
Såg du skrivit en rad ner det funkade.
Blev ja sugen testa. Ska ta en fjärde del av TS och testa.

Jag laddade i 20 mg 2 st alltså sen hade jag ju inget folie så la det på en tobaksbädd i diggern och tände på visst fan funka det!! Satt kortare givetvis men mer intensiv så ska man röka den är det väl kvällstid jag kan se det som en fördel annars tror jag att det absolut bästa är att bara äta den 30-60 mg om dagen beroende på tollerans osv. Blå i lungorna hmm där sa du nåt var inte ens bli i käften efteråt men vill man ha knas så som Kol astma cancer så ska man ju röka alal nya helt oprövade rc substanser NOT! Men den har potential trots det mot ångestproblematik inget mer
Citera
2017-03-27, 17:04
Bannlyst
Så idag fick jag svar från mitt andra analys test blodprov för att kolla om jag tagit benzo och hur mycket. Fast var ren andra gången dom säger det så nu kan jag med 99,99% säkerhet säga dom inte ser denna på analys. Fast sticka vet jag inte och har inte möjlighet att kolla fören om någon vecka heller.

Någon som sitter på en sticka och kan ofta den för att se om det ger utslag på sticka. Vilket jag tror. Fast nu kör dom ju inte sticka där jag är utan bara analys.
Man kan be om att få kolla med sticka men då jag tog 2st ikto för 1vecka och 3 dagar sedan vill jag inte chansa än. Ska lämna urin prov imorgon och då får jag svar i övermorgon är jag ren då så kollar jag sticka så fort det går.

Hade varit sjyst att få veta direkt för då är det precis som med Etizolam som jag körde 2år utan att dom såg ett skit. Nu är ju den narkotika klassad och syns fan på sticka med. Testade ferle Stickan den näst största och slog på klonazepam. Testade många gånger och slog altid på klonazepam. Så verkar vara tillagd där.

Har iaf lag ny order för alla i min omgivenhet säger dom inte sett mig så här glad och pratsam på många år. Sjukt att denna inte finns att få utskriven för man blir ju inte väck på den man mår bra.
Håller på nu bygga upp ett lager på denna innan klassningen. Fan kommer gråta när den klassas.
Inget har någonsin fått mig må bra. Fast kan så klart spela in med min hormon behandling oxå. Då jag fick den mådde jag liksom ännu bättre. Så hoppas nu jag lyckas trappa ut på en 6-8mån. Sen får jag hålla mig ren i några månader men funkar det inte ja då har jag några års förbrukning. Ska iaf gå ner i mg på denna för TS 10mg är det fan bra krut i fast svårt tro det är 10mg fast slitsamma dom funkar som dom ska.

Ner till 12mg om dagen sen efter nån vecka varannan dag för det räcker med denna. Körde ju ett test och 48tim+ lite mer kände jag ingen ångest eller stress. Kände jag ville återdåsera fast det var bara för jag hade tråkigt. Denna måste ju vara benzots motsats till buprenorfin. Tror nästa dom funkar lika dant. Att Norflurazepam binder bättre än några andra benzo till receptorerna.
Inte märkt av tolerans ökning heller. Det är en gåva från Gud till alla som mår dåligt.
Tills det kommer cannabis läkemedel vilket det lär göra om några år nu när det är lagligt som medicin.
Ja det var väll allt.
Citera
2017-03-27, 17:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lillwitte
Jag laddade i 20 mg 2 st alltså sen hade jag ju inget folie så la det på en tobaksbädd i diggern och tände på visst fan funka det!! Satt kortare givetvis men mer intensiv så ska man röka den är det väl kvällstid jag kan se det som en fördel annars tror jag att det absolut bästa är att bara äta den 30-60 mg om dagen beroende på tollerans osv. Blå i lungorna hmm där sa du nåt var inte ens bli i käften efteråt men vill man ha knas så som Kol astma cancer så ska man ju röka alal nya helt oprövade rc substanser NOT! Men den har potential trots det mot ångestproblematik inget mer

Ja fast gör man så, så tappar man mycket mg. Folie är det ju som gäller isf. Ska checka nu. Återkommer.
Citera
2017-03-27, 17:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lillwitte
Svar ja har flubro som 1a pga styrkan. Inte ens rohypnol kan mäta sig då substansen hade sina glansdagar i början på 90 talet ochj folk flippade men flubromazolam var FÖR stark! Denna är inte i närheten det är förmodligen mina rceptorer det är fel på efter just flubromazolam så hade varit kul att se hur man hade blivit idag på en 2 mgs tabbe.. Muskelavslappningen är dock väldigt lik just Flubromazolam den saknar Knockouten bara jag får ingen kick eller rus på denna så är väl som jag skrev mest en benso som skall användas då man ska av så att säga

2mg flubrozolam hade du känt av duktigt. Det vet jag den var ju sinnes sjukt stark. Åt 3-4mg om dagen och trodde jag var normal. Minns knappt dom 3mån jag gjorde det.
Sen när jag ser uk hade 0,25mg tabbar så gick det upp ett ljus att den måste vart jävligt stark. Drog hem 250st och tog 4st väntade och kände av det men skulle ändå gå och lägga mig så tog 4st till. Inget minne sen på 3dygn. Sista jag tog av dom. Gav faktiskt bort alla jag hade kvar vilket jag ångrar idag. Skulle varit skit bra haft hemma om nått händer ju.
Fast nu kom äntligen en vettig benzo, Norflurazepam.
Lätt min favorit. Finns ingen bättre än denna.
Ni som vill missbruka behöver inte ens försöka på denna. Eller ha som boostar till en 2mg klonazolam. Kickar fett. Testade för ett tag sedan. 2mg klonazolam med 8mg Norflurazepam. Fick längre effekt av klonazolamen fast lagt ner alla andra benzo nu.
Denna är och kommer förmodligen förbli en favorit för alltid.
Fast har flurazepam, mexazolam och Flutoprazepam på väg. Dom är med skit bra och mexazolam borde dom kunna göra en fet benz på. Trodde det var en triazolobenzodiazepin men var oxazolobenzodiazepin.
En triazolo variant av mexazolam hade nog blivit som klonazolam eller flubromazolam tror jag till 99%.
Citera
2017-03-27, 18:54
Avslutad
Vad tror folket- hur lång tid tar det innan denna klassas?
Citera
2017-03-27, 19:54
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arioch
Vad tror folket- hur lång tid tar det innan denna klassas?

Juni...
Citera
2017-03-28, 08:42
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dknerk
Hur skulle ni placera denna benso på en rankad lista över RC bensos senaste 3åren? Är den top tre?

Fluson Rensa PM är du snäll, skriv pm till mig när du gjort det

nr 1 överlägsen Flubromazolam
nr 2 Klonazepam delar platsen med pyrazolam
nr 3 flunitrazolam (gula batchen)
nr 4 Norflurazepam
nr 5 flubromazepam
Citera
2017-03-28, 08:44
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuminati13
2mg flubrozolam hade du känt av duktigt. Det vet jag den var ju sinnes sjukt stark. Åt 3-4mg om dagen och trodde jag var normal. Minns knappt dom 3mån jag gjorde det.
Sen när jag ser uk hade 0,25mg tabbar så gick det upp ett ljus att den måste vart jävligt stark. Drog hem 250st och tog 4st väntade och kände av det men skulle ändå gå och lägga mig så tog 4st till. Inget minne sen på 3dygn. Sista jag tog av dom. Gav faktiskt bort alla jag hade kvar vilket jag ångrar idag. Skulle varit skit bra haft hemma om nått händer ju.
Fast nu kom äntligen en vettig benzo, Norflurazepam.
Lätt min favorit. Finns ingen bättre än denna.
Ni som vill missbruka behöver inte ens försöka på denna. Eller ha som boostar till en 2mg klonazolam. Kickar fett. Testade för ett tag sedan. 2mg klonazolam med 8mg Norflurazepam. Fick längre effekt av klonazolamen fast lagt ner alla andra benzo nu.
Denna är och kommer förmodligen förbli en favorit för alltid.
Fast har flurazepam, mexazolam och Flutoprazepam på väg. Dom är med skit bra och mexazolam borde dom kunna göra en fet benz på. Trodde det var en triazolobenzodiazepin men var oxazolobenzodiazepin.
En triazolo variant av mexazolam hade nog blivit som klonazolam eller flubromazolam tror jag till 99%.

skriver under på det, fan va bra flubromazolam var, bästa benzon jag kört och har kört dem flesta rätt hårt. sjukt bra om man kunde hantera den gällande dosering.
Citera
2017-03-28, 11:02
Medlem
Ja alltså hjag håller ju emd om att den är grym om man tex jobbar och måste vara någorlunda med i matchen på dagtid då är nog Norflurazepamen bäst eftersom dom ändå botar ångesten duktigt. Inser ju mer och mer att jag måste bromsa upp mitt xanor itag trots att jag har 4 mg om dagen på recept för alprazolam är ett rävgift om man jämför med denna faktiskt rakt av inget att diskutera. Nu kom inte mina från TT idag så blir ännu en tung dag har möte med soc i morgon så tills dess måste dessa dykt upp då jag sitter med en fet alpra AT hjälpte sist mot xanoren dum som jag var så käkade jag 30 st av dessa sov bara i 3-4 dagar sen inget mer och ångestlindring i 4-5 dagar också planade ut atn riktigt bra trots mitt slarviga "schema". Funderar också på att köpa på mig av dom här vem vet vad nästa rc benso är kanske en ny Fonazepam så bäst man slår till.
Citera
2017-03-28, 12:12
Bannlyst
Upplevde inte alls askens 4mg lika starka som innan men detta har jag bara avgjort än på grund av knappt nån mintsmak alls. Sen får jag ju se om 1-2tim. Åt en stadig frukost med innan men gått en timme nu sen 16mg och det brukar slå bra. Har ju ingen ångest eller stress men kommer känna det ändå.

Vänta nu kom nått över mig.
Jag återkommer. Har full tillit till asken så bara jag som nojjar sen har jag ju kört TS 10mg och nu tror jag faktiskt TS för dom var fantastiska men måste trappa ner.
Ska slänga in en 250st från TS oxå. TT handlar jag ej från mer. Då det tar för lång tid TS tar 1dygn alltid.
Sen har TT ljugit 4 gånger för mig. Den är borta från min inköps lista) och fett pluss till TS som sköter sina affärer galant.

Jo nu kommer det känner jag. Tack asken som vanligt en fet gröning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in