Citat:
Ursprungligen postat av
lillwitte
Svar ja har flubro som 1a pga styrkan. Inte ens rohypnol kan mäta sig då substansen hade sina glansdagar i början på 90 talet ochj folk flippade men flubromazolam var FÖR stark! Denna är inte i närheten det är förmodligen mina rceptorer det är fel på efter just flubromazolam så hade varit kul att se hur man hade blivit idag på en 2 mgs tabbe..

Muskelavslappningen är dock väldigt lik just Flubromazolam den saknar Knockouten bara jag får ingen kick eller rus på denna så är väl som jag skrev mest en benso som skall användas då man ska av så att säga
2mg flubrozolam hade du känt av duktigt. Det vet jag den var ju sinnes sjukt stark. Åt 3-4mg om dagen och trodde jag var normal. Minns knappt dom 3mån jag gjorde det.
Sen när jag ser uk hade 0,25mg tabbar så gick det upp ett ljus att den måste vart jävligt stark. Drog hem 250st och tog 4st väntade och kände av det men skulle ändå gå och lägga mig så tog 4st till. Inget minne sen på 3dygn. Sista jag tog av dom. Gav faktiskt bort alla jag hade kvar vilket jag ångrar idag. Skulle varit skit bra haft hemma om nått händer ju.
Fast nu kom äntligen en vettig benzo, Norflurazepam.
Lätt min favorit. Finns ingen bättre än denna.
Ni som vill missbruka behöver inte ens försöka på denna. Eller ha som boostar till en 2mg klonazolam. Kickar fett. Testade för ett tag sedan. 2mg klonazolam med 8mg Norflurazepam. Fick längre effekt av klonazolamen fast lagt ner alla andra benzo nu.
Denna är och kommer förmodligen förbli en favorit för alltid.
Fast har flurazepam, mexazolam och Flutoprazepam på väg. Dom är med skit bra och mexazolam borde dom kunna göra en fet benz på. Trodde det var en triazolobenzodiazepin men var oxazolobenzodiazepin.
En triazolo variant av mexazolam hade nog blivit som klonazolam eller flubromazolam tror jag till 99%.