2017-03-25, 18:01
Medlem
Kan man röka dom här jävlarna?
Citera
2017-03-25, 22:29
Medlem
Kajahs avatar
Vill inflika att de funkar utmärkt att använda när tankarna går överstyr på syran också
Citera
2017-03-26, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dipt
Kan man röka dom här jävlarna?

Svar jag toppade 2 st korssade i pippan la dom bara på en bädd tobak och lite som man gjorde med spicepulvret förr. röklte och den gav en helt annan effekt mer intensiv där ruset kommer först efter 1-2 min
Citera
2017-03-26, 17:32
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snowflake.
Någon som har testat denna tillsammans med opiater?

Ja men bara svagare opioider som tex Tramadol. Inga konstigheter , funkade utmärkt. Boostade ganska rejält men inte för mycket.
Citera
2017-03-26, 17:45
Medlem
DjDoggs avatar
Någon som genomgått avtändning på dessa? Hur är den, mild eller helvete?

Frid
Citera
2017-03-26, 20:29
Medlem
dknerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Inväntar 10 st av dessa 4mg från Asken som borde dyka upp imorgon. Hur känns dom kvalitetsmässigt ni som haffat därifrån?

Hur skulle ni placera denna benso på en rankad lista över RC bensos senaste 3åren? Är den top tre?

Fluson Rensa PM är du snäll, skriv pm till mig när du gjort det
Citera
2017-03-26, 21:12
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dknerk
Hur skulle ni placera denna benso på en rankad lista över RC bensos senaste 3åren? Är den top tre?

Fluson Rensa PM är du snäll, skriv pm till mig när du gjort det

Läs tråden....
Citera
2017-03-27, 10:41
Medlem
Om vi snackar rc-benso från 2013-2014 fram tills nu så kvalar den inte ens in på top 5-6 enligt mig. 1 Flubromazolam 2 klonazolam 3 Meklonazepam. Om du inte käkat rc benz på något år så skulle jag säga att denna är som en kraftigare diclazepam utan flödderpotential tyvärr. 50-60 mg påp dessa och jag känner mig inte emr mysig 'än på 2-3 stess 10 mg denna är dock ruggig mot ångest och sitter i sjukt jävla länge! Den kan dock inte ens jämföras med Flubro/Klona har man någon starköl i sig på denna blir du lite glöadare men inget för dig som ska flumma. Mina dök aldrig upp i dag väntar på TTs10 er som funkade sist iaf. För er som saknar ett recept på benso och behöver hjälp i vardagen så är Norfulrazepam ändå helt okey. Fördelen är ju också att man slipper ha ikto eller ksalol liggandes på inrikesterminalerna dessutom finns flera gröna aktörer som säljer denna inrikes. Dock hade hoppats på något mer än detta liksom nu då Flunitrazolam och finazepam blev klassade så förväntade jag mig minst 2 nya bra substanser hitils har det bara skett en lansering och då just på den här Norflurazepam för svag för min smak så hoppas snart aromer eller hydra lanserar någon ny för det måste man om man ska vara med i branshen !!
Citera
2017-03-27, 14:43
Medlem
dknerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JanBertilsson
Läs tråden....
Bara 42 sidor att läsa för en ända fråga som säkert inte besvarats i den detalj nivån för att sätta denna rc i ordning med andra. Eller?
Citera
2017-03-27, 14:54
Medlem
Citat:
Bara 42 sidor att läsa för en ända fråga som säkert inte besvarats i den detalj nivån för att sätta denna rc i ordning med andra. Eller?

Som sagt så är den inte mkt mer än sobril/stesolid om man ser ren flumpotenial =0 men mot ångest är den riktigt bra och sitter länge också!! Så har du bråkat med läkaren och han/hon just dragit in dina sobril 10 er då har du hittat en lösning. Är du däremot som jag råtorsk på Xanor och har 4 mg om dagen på recept är denna rc benso inte alls lika kung längre. Visst hjälper den mot min alprazolam at också men 4 mg alpra=100-140 mg Norflurazepam minst prövade käka 5-6 st av TTs 10 mg och blev bara dåsig. Men som sagt ska man tända av vill ha en säker leverans och snabbt så är denna såklart kung att den finns då den hklper mot allt man inte har på sig (nästan iaf ) Jazg som håller på ta ett uppehåll i mitt Cannabis bruk skulle säga att det är just en sån här benso man saknat mot lindriga at symptom som sömnstörningar och svettningar. Så i stället för att knapra alpra=rävgift så köper jag på mig lite utav denna och sparar på mitt recept lite jag ska sluta med braj inte med hosh så då¨kändes det lite skevt att ta till det tunga artelleriet som alpra men norflurazepamen håller även en xanor at i shack iaf ni kanske inte mår som kungar men emd denna i blodet så finns ingen ep risk eller andra uttsättningssymptom.
Citera
2017-03-27, 15:23
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:

Att läsa hela tråden ger nog betydligt bättre information om denna substans än att läsa vad en person tycker som har Flubromazolam som nr1 dessutom...
Citera
2017-03-27, 15:29
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:

Väldigt många tycker att denna är totalt ångestdödande, väldigt muskelavslappnande och humörlyftande. Tänkte det kunde vara bra att läsa i tråden istället för att lyssna på en person.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in