2017-03-24, 20:56
Medlem
Overklighetss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harbard
NEJ det går inte att röka Ikto! Va fan äre för fel på människor

Det är väl inget fel med att vara lite nyfiken?

Citat:
Ursprungligen postat av Kajah
Har inte ikto bäst biotillgänglighet sublingualt? Därmed borde det vara värdelöst att försöka fribasa det?

Sublingualt som att lägga den under tungan?

Vill mest bara ha reda på hur man på snabbast sätt får ut det i systemet.

Edit: Glödlampa var inget vidare. Svårt att avgöra dock. Jag är redan ganska flöddrad.
Citera
2017-03-24, 21:08
Medlem
Harbards avatar
Ta det som folk istället. Du slösar bara på tabletterna och dessutom har de nasty effekter. Man behöver inte överdriva sitt brukande.
Citera
2017-03-24, 22:48
Medlem
Spliffmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overklighets
Går det att röka i glödlampa månntro?

Provade på folie, men det är så innerligt omständigt.

Du förstör 99% av den verksamma substansen och fyller dina lungor med något av den värsta sörja i rökform som finns, att röka en bit pet-flaska är ungefär lika hälsosamt.

Röka ikto ur en glödlampa? Fattar du hur pundigt det är? Det är sen inte bara pundigt det är förbannat korkat också, ungefär lika intelligent som att skjuta en Alvedon.

Ni som säger att ni får en effekt av detta är antagligen så fördärvade redan att ni tror på jultomten.. Bara lägg ner..
Citera
2017-03-24, 22:53
Medlem
Overklighetss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spliffmeister
Du förstör 99% av den verksamma substansen och fyller dina lungor med något av den värsta sörja i rökform som finns, att röka en bit pet-flaska är ungefär lika hälsosamt.

Röka ikto ur en glödlampa? Fattar du hur pundigt det är? Det är sen inte bara pundigt det är förbannat korkat också, ungefär lika intelligent som att skjuta en Alvedon.

Ni som säger att ni får en effekt av detta är antagligen så fördärvade redan att ni tror på jultomten.. Bara lägg ner..

Vi säger så pappa. Nu ska jag upp på rummet och runka.
Citera
2017-03-24, 22:55
Medlem
Harbards avatar
Spliffmeister, kunde inte sagt det bättre själv!!
Citera
2017-03-24, 22:58
Medlem
Spliffmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overklighets
Vi säger så pappa. Nu ska jag upp på rummet och runka.

Glöm inte din buttplug!

Under tiden kan du läsa https://pubchem.ncbi.nlm.nih.gov/compound/clonazepam#section=Odor

4.2.4 Melting Point

237.5 deg C
Lide, D.R. CRC Handbook of Chemistry and Physics 88TH Edition 2007-2008. CRC Press, Taylor & Francis, Boca Raton, FL 2007, p. 3-120

Elden från en tändare är ca 800 grader lågt räknat så du har bränt sönder substansen 3 gånger om ca...

Detta kan också vara av intresse för din sönderpundade skalle:

4.2.8 Decomposition
When heated to decomp it emits very toxic fumes of /hydrogen chloride and nitrogen oxides/.
Senast redigerad av Spliffmeister 2017-03-24 kl. 23:00.
Citera
2017-03-24, 23:04
Medlem
Harbards avatar
Klockrent svar av Spliffmeister
Jag hade fått ångest av att läsa det där om jag hade gjort något så jävla korkat och pundigt som att röka tabletter
Grattis Overklighets till uppvisad "hög" intelligens. Du tillförser verkligen bra saker till knarkdebatten. Kan du inte röka lite svamp också så du får infektion i lungorna?
Citera
2017-03-25, 09:30
Medlem
Overklighetss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spliffmeister
Glöm inte din buttplug!

Under tiden kan du läsa https://pubchem.ncbi.nlm.nih.gov/compound/clonazepam#section=Odor

4.2.4 Melting Point

237.5 deg C
Lide, D.R. CRC Handbook of Chemistry and Physics 88TH Edition 2007-2008. CRC Press, Taylor & Francis, Boca Raton, FL 2007, p. 3-120

Elden från en tändare är ca 800 grader lågt räknat så du har bränt sönder substansen 3 gånger om ca...

Detta kan också vara av intresse för din sönderpundade skalle:

4.2.8 Decomposition
When heated to decomp it emits very toxic fumes of /hydrogen chloride and nitrogen oxides/.

Jag får väl passa på att tacka för tipset om buttplug. Mmm..

Tror för övrigt inte att en halv tablett ger ifrån sig tillräckligt med giftiga gaser för att spoliera min fina hjärna.

Men till de flestas glädje så kommer jag inte att prova igen då effekten inte var så särskilt tillfredsställande.

Vad gör man inte för vetenskapen.
Citera
2017-03-26, 00:36
Medlem
Yrkesks avatar
Klonazepam bör väl vara den bäst lämpade när man ska kliva av opiater va?
Citera
2017-03-26, 12:47
Medlem
Harbards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yrkesk
Klonazepam bör väl vara den bäst lämpade när man ska kliva av opiater va?

Ja men det är från person till person

Ikton är dock den som jävlas minst med dig men kan samtidigt vara den som är värst att kliva av, men å andra sidan så tar det väldigt lång tid innan man får AT av Ikto pga den aldrig hinner lagra något i kroppen så kroppen vänjer sig aldrig, vilket är bra när man ska kliva av något.
Citera
2017-03-26, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harbard
Ja men det är från person till person

Ikton är dock den som jävlas minst med dig men kan samtidigt vara den som är värst att kliva av, men å andra sidan så tar det väldigt lång tid innan man får AT av Ikto pga den aldrig hinner lagra något i kroppen så kroppen vänjer sig aldrig, vilket är bra när man ska kliva av något.

Kan bara instämma, har man gått på relativt små doser under ett par månader, typ mellan 4-6 mg så är atn inte särskilt tuff. Men det finns ju dom som petar i sig typ 50 mg om dagen, och då är det som vi alla vet livsfarligt att kliva av.
Citera
2017-03-27, 14:58
Medlem
Lugini3s avatar
Fan va gött det är med en ikto när man är lite stel i ryggen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in