2017-03-24, 10:53
Medlem
Asså VAFAN. Märker nu att jag inte är kvalificerad till WL. Är det bara jag som når guld 3 men ändå aldrig blivit kvalificerad utav det? Det måste ju vara buggat för mig då?
Citera
2017-03-24, 11:05
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Finns det någon sjuk målvakt i Calcio A (förutom Buffon?)?
Vem man har i mål spelar ingen roll!! Buffon sög för mig, samma med SIF Donnaruma Marchetti eller Reina är minst lika bra.

Ska leta fram en bronsmålvakt som ger mitt lag full kemi och spela med.

Tycker Neymar och Bale suger än så länge. Spelade iofs. i div1 och lyckades ta mig till WL så helt kasst kan inte laget vara. Men tycker det är tråkigt i div1 och WL. Oftast stenhårda matcher, otur osv. Saknar de där matcherna man vinner med 6-1. Vann otroligt nog 5 raka vinster efter 5raka torsk i div1 och tog mig till WL men kände knappt glädje över det då matcherna man torskade var frustrerande och de man vann var inte ens roliga förutom sista som jag ledde 3-0 och vann 3-1 när man insåg att man klarat av det "omöjliga" med 5 raka.
Citera
2017-03-24, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Vem man har i mål spelar ingen roll!! Buffon sög för mig, samma med SIF Donnaruma Marchetti eller Reina är minst lika bra.

Ska leta fram en bronsmålvakt som ger mitt lag full kemi och spela med.

Tycker Neymar och Bale suger än så länge. Spelade iofs. i div1 och lyckades ta mig till WL så helt kasst kan inte laget vara. Men tycker det är tråkigt i div1 och WL. Oftast stenhårda matcher, otur osv. Saknar de där matcherna man vinner med 6-1. Vann otroligt nog 5 raka vinster efter 5raka torsk i div1 och tog mig till WL men kände knappt glädje över det då matcherna man torskade var frustrerande och de man vann var inte ens roliga förutom sista som jag ledde 3-0 och vann 3-1 när man insåg att man klarat av det "omöjliga" med 5 raka.

spelet beter sig sjukt suspekt ibland..spelade 2 matcher i div 3 igår.. har inte kört säsonger länge utan gått rakt igenom..första matchen vinner jag med 7-0.. matchen efter möter jag en lika dålig spelare men matchen slutar 0-0.. han har 0 skott på mål jag har 14..men Butland tar allt..mina spelare med 90+ finishing missar frilägen trots placeringsskott osv.. helt sanslöst.. ibland undrar man vad som händer...matchen ja vann 7-0 dunkade Matuidi in 3 distansskott varav 1 med högern.. märkligt då han har 66 long shots
Citera
2017-03-24, 11:32
Medlem
Visst fan är spelet märkligt ibland, när man t.ex får ett friläge med Salah (95 i speed) och man blir frånsprungen av en kassa jäkla mittback med 65 i speed. Känns inte helt trovärdigt

Men i övrigt är det sjukt kul, man sitter i soffan och tänker en match till bara. Vägrar avsluta spelet med en förlust, gör man det då är hela nattsömnen förstörd.
Citera
2017-03-24, 12:12
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Man inser hur jävla värdelös man eg är på det här spelet i WL, kommer ifrån 5 raka segrar i div 2 man känner formen är god , går in i första matchen i WL med confidence, ställs mot ett mediokert PL lag Rashford och någon mer fågel på topp , tänker denna vinner jag...blir helt jävla sönder spelad han containar sönder mig, bollen går som en jävla magnet till hans spelare så fort jag försöker spela runt. Matchen slutar 4-2 men man e aldrig riktig nära , jag fattar inte riktigt detta när man möter folk med skitspelare ändå är dem snabbare starkare .

Någon update på Fut birthday ännu?
Citera
2017-03-24, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Finns det någon sjuk målvakt i Calcio A (förutom Buffon?)?

Tyckte inte vanliga Buffon va speciellt bra, sen gjorde jag SBC Buffon och har kört han sen dess, han är gryyym!
Citera
2017-03-24, 12:49
Medlem
Stjerna7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macklin
Asså VAFAN. Märker nu att jag inte är kvalificerad till WL. Är det bara jag som når guld 3 men ändå aldrig blivit kvalificerad utav det? Det måste ju vara buggat för mig då?

Hämtade du ut dina priser igårkväll?
Citera
2017-03-24, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fifakungen66
Någon som kan slänga ihop ett lag på 750k, har fan ingen aning om vad jag ska köpa.

https://www.futbin.com/17/squad/2614287 (800k)

Någonting likt detta kanske?

Grymt bra försvar och mittfält.
93, 94 & 95 stamina på mittfältarna, bra stamina på ytterbackarna.
90+ stamina på samtliga forwards, så de orkar springa längre än motståndarnas mittbackar och hjälpa till mycket hemåt i slutet av matcherna vid ledning.
Nackdelen är att den saknar vänsterfotad forward, utan har istället 5weekfoot forward på vänster sida.

Ett bra tips är att behålla backlinjen, vidal och nainggolan och byta ut forwards och mittcentermittfältaren till en combo som du gillar!
Målvakten kan du också byta ut mot den du gillar bäst.
Citera
2017-03-24, 13:52
Medlem
Nån annan som märkt att djupledsbollar ofta blir för hårda? Även fast man inte ens håller in utan bara tappar 1 gång så blir dom ofta stenhårda ;s
Citera
2017-03-24, 14:02
Medlem
mschiefs avatar
Någon annan som tycker att det är en enorm klasskillnad mellan div2-spelare? Vissa gånger möter jag folk som i princip aldrig missar ett enda läge från alla olika vinklar som jag själv skulle missa 80% och förlorar typ 8-1 för att sedan nästa match vinna enkelt 2-0. Är de förstnämnda helt enkelt folk som åkt ned från div1?
Citera
2017-03-24, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mschief
Någon annan som tycker att det är en enorm klasskillnad mellan div2-spelare? Vissa gånger möter jag folk som i princip aldrig missar ett enda läge från alla olika vinklar som jag själv skulle missa 80% och förlorar typ 8-1 för att sedan nästa match vinna enkelt 2-0. Är de förstnämnda helt enkelt folk som åkt ned från div1?

Tror du kan möta allt från div1 spelare till div3 spelare i division2. Beroende på hur många vinster du har etc.
Citera
2017-03-24, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjeaeee
Nån annan som märkt att djupledsbollar ofta blir för hårda? Även fast man inte ens håller in utan bara tappar 1 gång så blir dom ofta stenhårda ;s

ja de rullar ofta ner till målvakten..samma sak med de i luften..vill man slå en lång så låser den på en spelare 2m bort.. har dock ändrat till manuell på de typer av passningar för att kunna styra själv hur långa de ska bli
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in