2017-03-23, 22:44
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FIFAjaha
MM snart,
Argentina-Chile
Irland-Wales
Kroatien-Ukraina
Mexiko-Costa Rica

MM börjar ha lite tuffare reqs nu. Fick sålt två Costa Rica-lirare för 4.5k styck. Ganska enkelt att lösa med 3600 spelare i klubben men ändå, ibland saknas någon pusselbit. Värst är att ersätta pusselbitarna. Kör mycket Bundesliga och PL för att fylla ut vissa lag, besvärligt att ersätta.

Dessutom tycker jag nästan kvällens MM tycks ekonomiskt ovärd. Pack value är högt men frågan är om man får mer pengar på att sälja paketens innehåll än att bara sälja spelarna istället? Normalt tycker jag pack value är så högt att det är en bra affär, ikväll är jag inte lika säker. Men löste såklart ändå...

MM på torsdag brukar innebära något lite större på fredag. Törs vi hoppas på FUT Birthday?
Citera
2017-03-23, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
MM börjar ha lite tuffare reqs nu. Fick sålt två Costa Rica-lirare för 4.5k styck. Ganska enkelt att lösa med 3600 spelare i klubben men ändå, ibland saknas någon pusselbit. Värst är att ersätta pusselbitarna. Kör mycket Bundesliga och PL för att fylla ut vissa lag, besvärligt att ersätta.

Dessutom tycker jag nästan kvällens MM tycks ekonomiskt ovärd. Pack value är högt men frågan är om man får mer pengar på att sälja paketens innehåll än att bara sälja spelarna istället? Normalt tycker jag pack value är så högt att det är en bra affär, ikväll är jag inte lika säker. Men löste såklart ändå...

MM på torsdag brukar innebära något lite större på fredag. Törs vi hoppas på FUT Birthday?

Försöker göra alla SBCs för ja tycker det är kul att öppna packs, behövde inte köpa några spelare förutom en spansk HB, gick ju ändå med profit när man fick veta tidigare och köpte några från varje land som va med.
Citera
2017-03-24, 00:00
Medlem
Är det bara jag som har problem med Latens-indikatorn efter uppdateringen? Pendlar mellan 1-2 röda staplar, vilket gör att man inte får några motståndare.
Citera
2017-03-24, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MildaMakaroner
Är det bara jag som har problem med Latens-indikatorn efter uppdateringen? Pendlar mellan 1-2 röda staplar, vilket gör att man inte får några motståndare.

mitt har vart skevt hela dagen..kunde ha fullt och det laggade..sen många matcher det blev rött eller orange.. en annan skum grej är att jag fått oerhört många bortamatcher idag...händer aldrig annars
Citera
2017-03-24, 01:11
Medlem
Gomez 86-kortet, shit vilken jäkla king! 10 mål på två matcher nu.
Citera
2017-03-24, 01:16
Medlem
Citat:
Så jävla irriterande! Har samma problem fastän man har bra internet.. det roliga är att jag har hemmaplan i majoriteten av matcherna, så ingen vågar möta mig :/
Citera
2017-03-24, 01:47
Medlem
Fan att det inte är mer stats på spelarna i laget.

Hade varit skitskoj om det fanns mer än bara mål och assists. Typ stats för WL och för säsong separat te x. Och kanske totalt snittbetyg, antal matchens lirare, passningsprocent.

Måste ju vara en enkel sak för fifa att ordna? Eller är de bara jag som bryr mig om sånt? :-)
Citera
2017-03-24, 02:47
Medlem
Citat:
Gomez 86-kortet, shit vilken jäkla king! 10 mål på två matcher nu.
Älskar det haha
Citera
2017-03-24, 08:30
Medlem
Finns det någon sjuk målvakt i Calcio A (förutom Buffon?)?
Citera
2017-03-24, 08:56
Medlem
kyrgiakoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk

Tycker Handanovic är överlägsen i Calcio
Citera
2017-03-24, 08:59
Medlem
Citat:

Buffon är en beast i målet, så han kör jag! Handanovic har jag inte testat men svårt att se att han ska vara bättre.
Citera
2017-03-24, 10:48
Medlem
Citat:

SIF Donnarumma är bra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in