Citat:
Ursprungligen postat av
CashMan-
83 kortet har ändå 83 i kort pass och 79 lång pass. borde ju räcka.
men skott stats är ju bedrövligt .
Får se hur jag gör
Hans kort är riktigt värda! En anledning till att man möter honom i 2 av 3 matcher. Gillade redan hans 81-kort i början och kör nu OTW-kortet. Kör Anchor på honom för mer speed och defensiva stats. Trots ganska dåliga skott-stats så har han gjort 30 mål på 150 matcher, lika många assist. Kör honom som defensiv mitt med "stay back". Följer med upp ofta ändå... Skott-statsen är som m4staSWE skriver inte direkt viktigt i de positionerna han är som bäst i. Även rätt i det han skriver att det är göttit med bra passningsspelare där, har mycket boll i uppspelsfasen. Beror kanske på en spelstil med.
Citat:
Ursprungligen postat av
Intellectuo
P.S tror ni det lär vara värt att byta bort Dybala 87 in form mot en potentiell ny Gomez som lär få IF idag? Vill veta om man ska sälja Dybala.
Om man jämför statsen på Dybala 87 och Gomez 87 så är väl egentligen bara Dybala vassare på skott, lite bättre på huvudet iom längd o styrka. Annars ser ju Gomez 87-kort redan goare ut, får han ett 88-kort så hade jag lätt valt det före. 4-star weakfoot med. Prismässigt så är ju Dybalas kort nästan 450k dyrare med. Vet inte vad Gomez 88-kort skulle hamna på men det lär väl inte bli dyrare än 600k? Svårt säga iofs, Mertens 88-kort ligger ju på 600k. Känns nästan likvärdiga.