2017-03-16, 22:30
Medlem
tehSecretzzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haxxtothemax
alla snackar så låga doser, 0.5 mg hit och 2-4 mg dit..
slängde nyss i mig 10 mg ksalol på en helt tom mage och tycker inte det är direkt mycket, efter 3 månader helt utan benzo blir jag inte ens flöddrad.

ni kommer förstå mig efter 6-7 års knaprande.. Så njut, för en dag står ni där jag är

EDIT: eller ok, efter 20 minuter fick jag plötsligt motivation att ringa viktiga samtal, gå och handla en riktig grismeny (kebabtallrik) och styra upp lite grann.. Men det är väl typ det en ångest lindring ger.. Flöddrad i samtal osv kommer jag inte låta..

EDIT: ytterligare ett viktigt samtal är ringt, som jag skjutit upp på en månada...
Mest det jag använder benzo till, "komma ikapp" men sådant jag skjutit på i månader..

Jag har varit väldigt försiktig med benso och enbart använt dom för behov, inte varje dag :/

Tog du seriöst 10 mg som du skrev? Hur mår du nu?
Citera
2017-03-16, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tehSecretzzz
Jag har varit väldigt försiktig med benso och enbart använt dom för behov, inte varje dag :/

Tog du seriöst 10 mg som du skrev? Hur mår du nu?
Jo, jag tog 10mg, och yterliggare 30mg för en timma sedan.

Allt vad jag ville uppmana till var att inte inte förstöra era gaba-receptioner genom att slänga i er tio-tals mg av denna högst potenta benzo dagligen, dels för att du riskerar kraftiga krampanfall då din tillgång stryps (har varit med om flertal själv) För att när du står där utan piller så kan du räkna med en fruktansvärd abstinens :/

Jag misstänker att oavsett om jag så har ett uppehåll på ett år med all gabapåverkade substanser kommer en tolerans finnas kvar till viss del.. Men men..

En uppmaning i all välmening, gubbs
Senast redigerad av haxxtothemax 2017-03-16 kl. 23:50.
Citera
2017-03-17, 03:59
Medlem
Manozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haxxtothemax
Jo, jag tog 10mg, och yterliggare 30mg för en timma sedan.

Allt vad jag ville uppmana till var att inte inte förstöra era gaba-receptioner genom att slänga i er tio-tals mg av denna högst potenta benzo dagligen, dels för att du riskerar kraftiga krampanfall då din tillgång stryps (har varit med om flertal själv) För att när du står där utan piller så kan du räkna med en fruktansvärd abstinens :/

Jag misstänker att oavsett om jag så har ett uppehåll på ett år med all gabapåverkade substanser kommer en tolerans finnas kvar till viss del.. Men men..

En uppmaning i all välmening, gubbs

Jo du har så rätt där! Jag har knaprat Benz till och från i ca 8 års tid och kan faktiskt säga att det blir en aningen bättre med en tids uppehåll iallafall för mig. Hade ett break i 4 mån sist och bara det räckte till att man var go i flera veckor, t.o.m månader efter ☺
Citera
2017-03-19, 08:33
Medlem
Manozs avatar
Gillar verkligen Xanor Frontin e313 1mg's piller Bra krut i dom!
Citera
2017-03-21, 12:02
Medlem
ibutus avatar
Någon som har sovit alldeles för länge på alprazolam?

Som tur är, så är jag ledig ifrån jobbet idag. Tog en igår för att slockna kl 18, Jag vaknade till vid 01.00 och va vaken rätt så länge utan att kunna somna om... Till slut gav jag upp och tog en till. Somnade säkert inom 15 min. Vaknade nyss, 11:30.... WTF?! Känner mig riktigt utsövd nu iallafall vilket jag inte gjort på många månader. Lite snurrig med, men det kanske bara är ifrån alprazolamen?

Är det någon risk att jag fuckat med toleransen iochmed att jag tog två stycken med bara 7 timmars mellanrum?
Citera
2017-03-21, 12:23
Medlem
tehSecretzzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ibutu
Någon som har sovit alldeles för länge på alprazolam?

Som tur är, så är jag ledig ifrån jobbet idag. Tog en igår för att slockna kl 18, Jag vaknade till vid 01.00 och va vaken rätt så länge utan att kunna somna om... Till slut gav jag upp och tog en till. Somnade säkert inom 15 min. Vaknade nyss, 11:30.... WTF?! Känner mig riktigt utsövd nu iallafall vilket jag inte gjort på många månader. Lite snurrig med, men det kanske bara är ifrån alprazolamen?

Är det någon risk att jag fuckat med toleransen iochmed att jag tog två stycken med bara 7 timmars mellanrum?

Snurrigheten är ifrån Alpran, du känner dig lite efterflöddrad kan man säga.. vissa är mer känsliga än andra, men ja man sover som en prins på alpra. Skulle jag ta en hel skulle jag också ha slocknat.

Nupe du har inte fuckat din tolerans, låt det nu gå ur blodet
Citera
2017-03-21, 12:31
Medlem
ibutus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tehSecretzzz
Snurrigheten är ifrån Alpran, du känner dig lite efterflöddrad kan man säga.. vissa är mer känsliga än andra, men ja man sover som en prins på alpra. Skulle jag ta en hel skulle jag också ha slocknat.

Nupe du har inte fuckat din tolerans, låt det nu gå ur blodet

Okej, tack för svar!
Citera
2017-03-21, 19:47
Medlem
Spliffmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manoz
Gillar verkligen Xanor Frontin e313 1mg's piller Bra krut i dom!

Ja, det är för att de är de enda på svarta marknaden som är vad de ska och kan användas i medicinskt syfte.
Citera
2017-03-22, 04:03
Medlem
Manozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spliffmeister
Ja, det är för att de är de enda på svarta marknaden som är vad de ska och kan användas i medicinskt syfte.

Exakt! Kunde då inte sagt det bättre själv Tycker dom är guldvärda i just medicinskt syfte!
Citera
2017-03-25, 08:18
Medlem
eddiepeddies avatar
Någon mer än jag som har köpt Xanax 1mg Pfizer. Fick dom i karta men är nyfiken på om fler fått in samma. Och hur pass bra är dom
Citera
2017-03-25, 10:55
Medlem
Airwave92s avatar
Kan xanor skapa andningsdepression för personer med pollenallergi?

Jag tänker att man är extremt snuvig och får nysattacker vart tionde minut. Kanske inte spelar någon roll då xanor inte har fysiska effekter?
Citera
2017-03-29, 00:14
Medlem
Tobias123s avatar
Hur är btr? 2mgare, aldrig stött på tidigare men köpte ett par idag, blir att testa imorgon!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in