2017-03-29, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Airwave92
Kan xanor skapa andningsdepression för personer med pollenallergi?

Jag tänker att man är extremt snuvig och får nysattacker vart tionde minut. Kanske inte spelar någon roll då xanor inte har fysiska effekter?

Det kan påverka din andning utan pollenallergi. Men det bör inte påverka nämnvärt.
Citera
2017-04-01, 20:23
Medlem
Airwave92s avatar
Hade jävligt potenta ksalol för några år sedan som däckade mig efter 1 mg, alltså 1 st

Nu har testat några nya och tog 2 st har knappast gjort något på mig, ser exakt likadana ut som mina gamla, även dessa små blåa ksalol

Är det lureri på gång?
Citera
2017-04-02, 13:43
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Airwave92
Hade jävligt potenta ksalol för några år sedan som däckade mig efter 1 mg, alltså 1 st

Nu har testat några nya och tog 2 st har knappast gjort något på mig, ser exakt likadana ut som mina gamla, även dessa små blåa ksalol

Är det lureri på gång?

Har för mig Ksalol tillverkas i 0,25 0,5samt 1mg och tabletterna ser i stort sett identiska ut. Köper man inte i blister är blåsrisken stor. Är inte säker de är så längre men så vart de förr i tiden
Citera
2017-04-02, 14:30
Medlem
tehSecretzzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Har för mig Ksalol tillverkas i 0,25 0,5samt 1mg och tabletterna ser i stort sett identiska ut. Köper man inte i blister är blåsrisken stor. Är inte säker de är så längre men så vart de förr i tiden

Visste inte att dom såldes i 0,25, 0,50mg, endast sett dem på nätet med 1mg blister och lösa.
Citera
2017-04-03, 22:34
Medlem
Concubines avatar
Vad tycker ni om iranska blåa jämfört med vanliga serbiska? Löst iranska ett par gånger och då har det iofs varit 2mg istället för 1mg men känts som mycket bra skit. Sen är jag inte jättetorsk på benso (än) och blir ej förhoppningsvis, men ni kanske har koll.
Citera
2017-04-04, 14:00
Medlem
vilsnavikingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Concubine
Vad tycker ni om iranska blåa jämfört med vanliga serbiska? Löst iranska ett par gånger och då har det iofs varit 2mg istället för 1mg men känts som mycket bra skit. Sen är jag inte jättetorsk på benso (än) och blir ej förhoppningsvis, men ni kanske har koll.

Aldrig provat Persiska blåa men skulle hålla mig till Serbiska.
Citera
2017-04-04, 15:55
Medlem
Har precis fått till mig Ksalol 1 mg i blister, inte provat än. Har tidigare bara ätit Sobril/Oxascand. Har för mig att 0,5 mg Ksalol motsvarar cirka 15 mg Sobril. Någon som kan bekräfta eller dementera?
Citera
2017-04-04, 20:58
Medlem
FromAnotherPlaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kochskatan
Har precis fått till mig Ksalol 1 mg i blister, inte provat än. Har tidigare bara ätit Sobril/Oxascand. Har för mig att 0,5 mg Ksalol motsvarar cirka 15 mg Sobril. Någon som kan bekräfta eller dementera?

Jag har aldrig testat Ksalol, utan har bara erfarenhet av Pfizers Xanor. Men båda bör väl innehålla Alprazolam. Jag frågade själv nyligen hur många mg Oxazepam 1 mg Alprazolam motsvarar och fick då svaret 30 mg, så om det stämmer bör du ha rätt.

(FB) Xanor (alprazolam) fanclub

Om du använder bensodiazepiner i ångestdämpande syfte, så är det ett väldigt kliv från Oxazepam till Alprazolam. Du har inte funderat på att testa Diazepam först?
Citera
2017-04-04, 22:12
Medlem
tehSecretzzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy

Du har helt rätt!
http://prntscr.com/esh6qs

Men om dom nu finns, varför har ALLA shoppar enbart sålt dom i 1mg? Är det för folk föredrar dom?
mvh
Citera
2017-04-05, 03:30
Medlem
Concubines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vilsnavikingen
Aldrig provat Persiska blåa men skulle hålla mig till Serbiska.

Ingen annan som vet?
Citera
2017-04-05, 16:59
Medlem
eddiepeddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Concubine
Ingen annan som vet?

Har testat dom många gånger.
Och dom är bra. Bäst när dom precis kommit in och finns i kartor med 1mg.
Dom lösa kan vara lite värmeskadade ibland så vissa gånger är dom inte lika bra.
Dom som är på 1mg i karta är faktiskt bästa benzon jag testat på flera år. Var förra året i Höstas jag köpte dom. Var sjukt bra!
Känns som Ksalol (blåa) inte är bra längre. Köpt både lösa och i kartor men inte nån som varit bra. Köpte Xanax kartor med men samma där. Inte någon höjdare.
Eftersom alprazolam (xanor) är den mest populära och mest missbrukade benzon som finns så är det svårt att få tag i bra. Alla olika sorter som cirkulerar variar i styrka och kvalité. Bästa är svenska Alprazolam! Då vet man exakt vad man får och styrkan. Och då är det lättare att dosera när man ska ta.
Citera
2017-04-05, 17:02
Medlem
eddiepeddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tehSecretzzz
Du har helt rätt!
http://prntscr.com/esh6qs

Men om dom nu finns, varför har ALLA shoppar enbart sålt dom i 1mg? Är det för folk föredrar dom?
mvh

1Mg säljer ju bättre givetvis och dom tjänar mer pengar på det. Jag har köpt 0,5mg Ksalol en handfull gånger och dom var oranga typ. Dom är nog det än idag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in