2017-03-17, 10:16
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antion1234
Är det bara jag som tkr så eller är det så att sen bibliska tider verkar Anna bok viljat gå ner i vikt

Frågar du Booken själv har hon snarare lärt Jesus allt han kan i sagorna och hon känner igen sig i Maria som föddes guds son enligt samma sagobok...
Citera
2017-03-18, 11:43
Medlem
rubin22s avatar
Men hur fasen kan msn nöje skriva att Anna Book är en folkkär artist!

What?
Citera
2017-03-18, 12:10
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pauleisen
Varför behöver lilltunnan en agent? En handläggare på arbetsförmedlingen låter väl mer rimligt?
Varför behöver stortunnan agent? Är det kanske Raiola som behöver en stadig inkomst efter Zlatans karriär?
Citera
2017-03-18, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Det är något med tänderna och munnen här som inte stämmer.
https://youtu.be/B9xa1UxnVfk

Jämnför med bilden på henne och Bråding på Insta idag.
Citera
2017-03-18, 13:16
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Jämnför med bilden på henne och Bråding på Insta idag.

Är det bilderna från premiären av Sannas föreställning du menar?

Jag hittade dem även på hennes blogg

Här är Anna och Sanna:

http://blogg.amelia.se/sannabrading/files/2017/03/img_8944-640x480.jpg

http://blogg.amelia.se/sannabrading/files/2017/03/img_8937.jpg
Citera
2017-03-18, 13:30
Medlem
Tunnan och Bråding två dysfunktionella kvinnor, ger den eventuella vänskapen en vecka sedan kommer Book att gråta ut att hon är kränkt och sviken "hur kunde detta hända jag som blev så bra"
Citera
2017-03-18, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Men hur fasen kan msn nöje skriva att Anna Book är en folkkär artist!

What?
Tja,titta in på Flashback så ser du att hon har en egen tråd där det dagligen skrivs massa om henne....Så,visst väckor hon känslor alltid.......
Citera
2017-03-18, 17:03
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Tja,titta in på Flashback så ser du att hon har en egen tråd där det dagligen skrivs massa om henne....Så,visst väckor hon känslor alltid.......
Kanske är hon känd för sånt? För någon jättekändis är hon inte, vad bra har hon gjort egemtligen? Gråta isåfall, det verkar hon vara världsbäst på. Men folkkär och vidare känd är hon intel.. vad har hon gjort ? Sjungit en urdålig låt på mello för länge sedan, varit med i leta dance.. Ja kannske är hennes utlägg på instagram och här,, det hon blir mest känd för i slutändan? 😂
Citera
2017-03-18, 17:40
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Kanske är hon känd för sånt? För någon jättekändis är hon inte, vad bra har hon gjort egemtligen? Gråta isåfall, det verkar hon vara världsbäst på. Men folkkär och vidare känd är hon intel.. vad har hon gjort ? Sjungit en urdålig låt på mello för länge sedan, varit med i leta dance.. Ja kannske är hennes utlägg på instagram och här,, det hon blir mest känd för i slutändan? 😂

Man måste nog också se till vilken målgrupp som lyssnar på henne och följer henne på sociala medier.
Jag har svårt att tro att det är ungdomar som gör det om det inte är för att skratta åt eländet.
De som följer henne är främst medelålders människor som minns henne från Solstollarna osv.
De gamla bryr sig inte om henne utan tycker att hon är fånig och skränig.
Utifrån ett sådant perspektiv kan det vara svårt att kalla henne för folkkär i ordets rätta bemärkelse eftersom en folkkär artist har fans i alla åldrar.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2017-03-18 kl. 17:43.
Citera
2017-03-18, 18:58
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Man måste nog också se till vilken målgrupp som lyssnar på henne och följer henne på sociala medier.
Jag har svårt att tro att det är ungdomar som gör det om det inte är för att skratta åt eländet.
De som följer henne är främst medelålders människor som minns henne från Solstollarna osv.
De gamla bryr sig inte om henne utan tycker att hon är fånig och skränig.
Utifrån ett sådant perspektiv kan det vara svårt att kalla henne för folkkär i ordets rätta bemärkelse eftersom en folkkär artist har fans i alla åldrar.

Medelålders följer henne av samma skäl som ungdomarna, för att skratta åt eländet. Hon är inte folkkär, bara någon man skrattar åt.
Citera
2017-03-18, 22:41
Medlem
Penguinas avatar
Citat:
Det är något med tänderna och munnen här som inte stämmer.
https://youtu.be/B9xa1UxnVfk
Jag håller med, det ser jättekonstigt ut. Tänderna är ju helt sena, mitten på de två stora framtänderna faller inte mitt under näsan. Skumt!
Citera
2017-03-18, 22:49
Medlem
SpencerHastingss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Penguina
Jag håller med, det ser jättekonstigt ut. Tänderna är ju helt sena, mitten på de två stora framtänderna faller inte mitt under näsan. Skumt!

Är det bara jag som tycker att det blir konstiga veck i ansiktet när hon pratar? Typ som att vissa delar är stelare än andra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in