Citat:
Ursprungligen postat av
Hopes.N.Dreams
Försöker du på allvar ursäkta Ryssland nu? Har någon här som slickar Assad och Putins röv någon heder? Jag är väldigt intresserad av att finna den personen.
Du anklagar mig för att läsa nyhetsbloggar, och sen hänvisar du till "Southfront"? Du hade lika gärna kunnat hänvisa till en blogg.

Jag står defenitivt inte på terroristernas sida iallafall. Jag har inte anklagat dig för läsa mått skumt heller, vad jag kan komma ihåg, jag dissar Guardian lite i mina senaste inlägg iofs.
Kolla på klippet, det är ganska tydligt vilken Krigspropaganda som förts, och jag förvånas över att de kan köra sånt på Repeat.
Southfront visar tweets med Aleppo Last Hospital bombat. Och de är många.
Sen när Aleppo befriades och man såg vilka as som tagit sjukhus och skolor under belägring, hållt östra Aleppos befolkning fångade och ja.. Varit riktigt sjuka
https://youtu.be/9i0wbNYux8w
Av RT och det spelat nog ingen roll vad som länkas utan att de kritiseras. White Helmets vann tom. en Oscar nu nyligen. Ett hån mot den drabbade syriska befolkningen.
Kriget mot Assad och Syrien är en historia som upprepar sig.
Regime Change War - och knappast för Assad & Putin börjat mörda sin befolkning.
Det är Krigspropaganda.
Läkare Utan Gränser är ett exempel på hur humanitära organisationer köps upp, skänkte själv pengar till dem förr, men de vill inte ha mer pengar av EU för Turkiet-Dealen med flyktingarna.
Dvs de har fått kapital nånstans ifrån, och precis spm Amnesty publicerar de mestadels ren Krigspropaganda.
Nu ska jag egentligen va lite dryg och lilla gubba dig och kalla dig NATO-alQaeda Fanatics ellrr nått men om du ärligt tror att de här sjukhusbombningarna och att det var masslakt när Aleppo befriades och allt de där så.. Fine
Men jag tror du har fel.