Citat:
Ursprungligen postat av
Raxie
Haha ^^ Skulle nog säga att min taktik egentligen inte varit mer än uthållighet och att buda under morgonkaffet.
Snudd på omöjligt att buda hem dom där jäklarna mellan 08:30-01:00 ;-)
Tror Toulouse, ASNL, Sporting, nåt portugisiskt gäng och nu Palermo då eftersom jag sålde ett par stycken för Cavanis SBC är dom enda lag jag köpt mer än en spelare för mer än ~1k
*Liten sidnot är ju att om jag märkt att en spelare brukar gå för säg 6k och det blir en plötslig influx av kort pga sbc lr dylikt som gör att bin-priset går ner till 4k så köper jag på mig ett gäng och lägger ut dom för 6k igen.
Det är just Setubal jag försöker buda hem några silverlirare i för vettig peng. Har bara det laget kvar för att få Jonas SBC. Som jag visserligen inte behöver, men ska klara för att inte lämna några SBCs ofärdiga före spelet slutar
För övrigt ang league SBCs - nu har jag Allsvenskan, Danmark, Australien, Schweiz och Österrike i klubben. Även om inte alla de kommer brukar en del kort alltid gå åt i SBC. Som i MM igår, kompletterade de som inte krävde guld med typ österrike-spelare för full kemi.
Undra om man ska orka köra Saudi med...
När jag bygger upp league sbc kör jag i princip bara på open bid. Kör du BIN? nästan alla brons och non-rare silver går att lösa för 150 coins. Ändå 25% per kort man sparar in på det, även om det tar mer tid.