Förslag till prisvärda förbättringar till min nuvarande Serie A/Ligue 1-hybrid?
https://www.futbin.com/17/squad/2395612
Jag gillar anfallstrion så den petar man inte på. Mittfältet är mer flexibelt. Verratti funderar jag på att ta in bara för att få in min SBC Kurzawa på vänsterbacken, även om jag egentligen gillar NIF Alex Sandro mer. Kurzawa är bland de få ytterbackar jag spelat med som får slut på stamina i minut 75-80. Värdelöst faktiskt. Hamsik har jag packat och han funkar OK så hade inte tänkt sälja honom i första taget, men han är expandable om någon har vettigt förslag. Marchisio är väl eg bara för att få lite kemi på Verratti, har faktiskt inte köpt honom än.
Behöver också förslag på ny mittback när min Ferdinand på lån tar slut. Har SBC Perrin i klubben som ger bra kemi med Kurzawa. Annars får väl Kurzawa full kemi med en PSG-mittfältare framför honom så det kanske kan vara typ Koulibaly eller någon annan på CB.
Handanovic är jag nöjd med, men utkasten är klena vad jag märkt? Går i en båge och seglar fram när jag vill kasta hårt och precist för att starta en kontring.
För att förtydliga - jag vill ha tips på prisvärda spelare, max 30-40k typ som jag inte prövat förr. Detta är mitt fitnesslag så ska inte kosta skjortan.