2017-03-13, 21:39
Medlem
Shanklygatess avatar
Började fint i fredags med 8 segrar på 12, blev knappt något spel i lördags sen kom jag i en riktig jävla svacka igår där inget funkade och kändes som man snittade 2-3 ramträffar per halvlek nästan. Hade 14 segrar och 11 matcher kvar idag, började med två torsk sen tog jag 7 raka o avslutade med två nya torsk. Men kom upp i guld två igen så är nöjd ändå.
Citera
2017-03-13, 21:52
Medlem
Nif Aguero eller Sif Lukaku som ensam forward i en 4411 framför zlatan?
Citera
2017-03-13, 21:57
Medlem
Om Kante får ett MOTM-kort så påverkar det inte hans OTW-kort eller hur? Vore nice om han ökade till 86-87!
Citera
2017-03-13, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niva94
Om Kante får ett MOTM-kort så påverkar det inte hans OTW-kort eller hur? Vore nice om han ökade till 86-87!

nix det påverkas ej

EDIT: verkar dock stuckit upp en del i pris efter målet.. låg på runt 420 häromdagen..nu 480..
Citera
2017-03-13, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
nix det påverkas ej
Fan va surt! Han gör ju typ 2 mål per år, synd att ena kom i FA-cupen..

Min är untradeable, kan tyvärr inte sälja den :/
Citera
2017-03-13, 22:13
Medlem
Sorry att jag postar detta igen. Men det sitter folk med grym kunskap här:

Torres IF på topp. Ben Yedder IF bakom honom. Carrasco 87 på VY (honom vill jag byta ut mot någon mer prisvärdig??) och Messi TOTY på HY.

Vazquez IF på CM med Casemiro IF vid sidan av.

Alba, Varane, Ramos och De Marcos på försvar och Asenjo i målet.

Men ser ni någon förbättring? Carrasco har jag gnällt på förut.. Vazquez och Asenjo är priser från WL så dom byter jag aldrig bort haha! Meeen i övrigt?
Citera
2017-03-13, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Sorry att jag postar detta igen. Men det sitter folk med grym kunskap här:

Torres IF på topp. Ben Yedder IF bakom honom. Carrasco 87 på VY (honom vill jag byta ut mot någon mer prisvärdig??) och Messi TOTY på HY.

Vazquez IF på CM med Casemiro IF vid sidan av.

Alba, Varane, Ramos och De Marcos på försvar och Asenjo i målet.

Men ser ni någon förbättring? Carrasco har jag gnällt på förut.. Vazquez och Asenjo är priser från WL så dom byter jag aldrig bort haha! Meeen i övrigt?

Pepe istället för Varane,
Vazquez IF mot Modric hade jag bytt.. om du inte gillar Carrasco prova Nani..
Citera
2017-03-13, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guanta
Nif Aguero eller Sif Lukaku som ensam forward i en 4411 framför zlatan?

Om du har Zlatan som CF så kanske det kan va gött med lite mer speed längst fram. Aguero e rätt go, kvick o rörlig, bra avslut. Lukaku är rätt snabb för sin storlek men ganska trögstartad, när han får upp farten är han svårstoppad. Bra hot i luftrummet men det har du ju redan i Zlatan bakom. Vad kör du på kanterna?

Kör också 4411 och har TIF Lukaku längst fram, TIF Mertens bakom. Perfekt duo för mig i den formationen.
Citera
2017-03-13, 22:29
Medlem
EnLitenFryss avatar
Förslag till prisvärda förbättringar till min nuvarande Serie A/Ligue 1-hybrid?

https://www.futbin.com/17/squad/2395612

Jag gillar anfallstrion så den petar man inte på. Mittfältet är mer flexibelt. Verratti funderar jag på att ta in bara för att få in min SBC Kurzawa på vänsterbacken, även om jag egentligen gillar NIF Alex Sandro mer. Kurzawa är bland de få ytterbackar jag spelat med som får slut på stamina i minut 75-80. Värdelöst faktiskt. Hamsik har jag packat och han funkar OK så hade inte tänkt sälja honom i första taget, men han är expandable om någon har vettigt förslag. Marchisio är väl eg bara för att få lite kemi på Verratti, har faktiskt inte köpt honom än.

Behöver också förslag på ny mittback när min Ferdinand på lån tar slut. Har SBC Perrin i klubben som ger bra kemi med Kurzawa. Annars får väl Kurzawa full kemi med en PSG-mittfältare framför honom så det kanske kan vara typ Koulibaly eller någon annan på CB.

Handanovic är jag nöjd med, men utkasten är klena vad jag märkt? Går i en båge och seglar fram när jag vill kasta hårt och precist för att starta en kontring.

För att förtydliga - jag vill ha tips på prisvärda spelare, max 30-40k typ som jag inte prövat förr. Detta är mitt fitnesslag så ska inte kosta skjortan.
Senast redigerad av EnLitenFrys 2017-03-13 kl. 22:35.
Citera
2017-03-13, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Om du har Zlatan som CF så kanske det kan va gött med lite mer speed längst fram. Aguero e rätt go, kvick o rörlig, bra avslut. Lukaku är rätt snabb för sin storlek men ganska trögstartad, när han får upp farten är han svårstoppad. Bra hot i luftrummet men det har du ju redan i Zlatan bakom. Vad kör du på kanterna?

Kör också 4411 och har TIF Lukaku längst fram, TIF Mertens bakom. Perfekt duo för mig i den formationen.

Kör Manés 86 motm kort och Martial på kanterna. Redan köpt Lukaku så provar honom först funkar det inte får det bli Aguero.
Mitt andra lag har jag Tif Icardi på topp Cuadrado och If Perisic på kanterna och är pank nu så tänkt testa Pjanic eller Hamsik som cf.
Citera
2017-03-13, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guanta
Kör Manés 86 motm kort och Martial på kanterna. Redan köpt Lukaku så provar honom först funkar det inte får det bli Aguero.
Mitt andra lag har jag Tif Icardi på topp Cuadrado och If Perisic på kanterna och är pank nu så tänkt testa Pjanic eller Hamsik som cf.

Okej. Då har du bra med speed på kanterna, kan nog bli bra det med! Hade lite svårt med Lukaku i början. Sedan läste jag på om tekniken med att att skydda bollen när man är bollförande och utnyttja hans storlek, inte gjort det mycket tidigare (vilket är sjukt, använder det heeela tiden nu, förstår inte att jag klarat mig utan det tidigare) Då var han riktigt riktigt bra!

Sen är väl inte den formationen byggd på speed utan bollinnehav o så. Blir nog en jobbig duo för folk att möta med Zlatan o Lukaku där uppe
Senast redigerad av grahnen 2017-03-13 kl. 23:38.
Citera
2017-03-13, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
Pepe istället för Varane,
Vazquez IF mot Modric hade jag bytt.. om du inte gillar Carrasco prova Nani..

Pepe känns inte så bra jag vet inte varför. Håller nog med om Modric men min Vazquez är röd och obytbar. känns onödigt att inte använda.

Nani känns som ett kul tips! Vad är hans pros and cons mot te x Carrasco?
Senast redigerad av Krismikk 2017-03-14 kl. 00:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in