Det verkar bli lite meck med Anastrozolen trots allt..
Hallå på er!
Det var längesen jag kom med en uppdatering här

Det beror på att det mesta har rullat på de senaste veckorna, både med träning och det runt omkring. Inga nämnvärda incidenter eller situationer har direkt uppstått
Jag har dock i dagarna, enligt plan, gått och tagit lite prover på östronivåer vilket jag nu har fått resultat på.
Jag ligger för närvarande på ganska kraftigt förhöjda värden, hela 358 n/mol visade resultatet.
I samband med att jag fick detta resultat så trillade ett antal poletter ner, misstänker b.la att jag har lagt på mig en del vatten den senaste tiden eftersom jag har växt ganska ordentligt sedan kurstart. Det var inte längesen jag fick kassera en skinnjacka och köpa en ny liksom, vilken nu även den börjar närma sig någon form av extra hudlager runt armarna.
Haha.
Jag fick även en liten "aha"-upplevelse rörande min sexlust när jag såg testresultaten. Lusten att ligga är i dagsläget ganska låg och detta har gått lite under min radar för jag har inga som helst problem med libidon, den står ett antal gånger om dagen och blir stenhård, och det blir ett par möten om dagen med Lena handén för att kontra detta, men när jag jämför med för en dryg månad sedan så var min lust att "besudla" mycket mycket högre då.
Jag har pågrund av detta precis skickat ner en 0,25 mg adex i systemet och det kommer jag att inta e3d från och med nu.
Om två veckor går jag och tar ett nytt prov för att se hur jag ligger till, om inga andra bieffekter uppstår innan dess dvs. och jag blir tvungen att sänka dosen.
Jag håller er uppdaterade.
Mvh
Sensation