2017-02-28, 22:49
Medlem
tåget för att vara en AAS missbrukare har redan seglat lika bra o köra på men som du säger gör det med sunt förnuft och håll koll på vad det är du gör

jag säger det till alla som tar AAS, man gör inte bara en kur förutsatt att man vet vad man håller på med
Citera
2017-03-01, 10:35
Medlem
fnyrrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
tåget för att vara en AAS missbrukare har redan seglat lika bra o köra på men som du säger gör det med sunt förnuft och håll koll på vad det är du gör

jag säger det till alla som tar AAS, man gör inte bara en kur förutsatt att man vet vad man håller på med

Du har nog en liten poäng där, har själv bara prövat på lite dbol då jag inte var redo för stick. Och vad ligger och väntar på mig nu då

Tror att dock att det kan variera stort i vilka doser folk tar, vissa fastnar nog totalt medans flertalet kan lägga band på sig. Men ett missbruk är ju ett missbruk oavsett.

Och till Sensation vill jag bara önska lycka till, känner igen mycket av det du skriver. Är själv precis över 30 och misstänker att jag kommer finna ett oerhört välbehag av testot. Men vi får se, skall iväg på tester jag också för att ha allt på papper innan kuren börjar.
Citera
2017-03-01, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fnyrr
Du har nog en liten poäng där, har själv bara prövat på lite dbol då jag inte var redo för stick. Och vad ligger och väntar på mig nu då

Tror att dock att det kan variera stort i vilka doser folk tar, vissa fastnar nog totalt medans flertalet kan lägga band på sig. Men ett missbruk är ju ett missbruk oavsett.

Och till Sensation vill jag bara önska lycka till, känner igen mycket av det du skriver. Är själv precis över 30 och misstänker att jag kommer finna ett oerhört välbehag av testot. Men vi får se, skall iväg på tester jag också för att ha allt på papper innan kuren börjar.

har sett en hel del kurade under åren som gått och förutsatt att man inte får sig en ordneltig läxa första gången (extrem gyno, eller totalt fuckade värden osv, oftast enbart biverkningar pga okunskap) så fortsätter 9 av 10 efter första kuren..

härligt ändå att du tar steget till nålar, fan så mycket bättre för dig både hälsa och med träning

doser varierar, många här inne som predikar att 500 mg testo e e5d är en låg dos medans jag säger att 250 mg e5d kan man göra otroliga resultat på förutsatt att allt sköts till punkt och pricka.. nu ska jag inte sitta och predika lågdos när jag själv pendlar mellan 1,5 och 2 gram i veckan just nu men det är under blast och satsning att bli större, jag använder mig fortfarande av 250 mg kurer och gör ändå ökningar på det också och jag vill att fler folk ska se sånt här på f12
Citera
2017-03-01, 19:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SensationBlack
Inside my mind

Jaha, då sitter man här ikväll igen då och reflekterar. Tankarna går.

Det är träning och tillväxt som snurrar i skallen, dagens pass. Nyfikenheten för primo och EQ brinner till med jämna mellanrum. Den växer. Jag måste erkänna att jag läser allt mer och mer kring dessa preparat.

Jag börjar också inse att den intention som jag gick in med från början, sakta sakta tynar bort.

Det här var ju någonting som jag skulle hoppa på nu, genomföra, och sen aldrig röra igen. Det var min plan.

Men, andra krafter tar över. Välmåendet, sexlusten och libidon som har kommit tillbaka, det var många år sen det var på den här nivån och det är fantastiskt att få uppleva det igen.

Sen har vi det allmänna lugnet som numera råder i huvudet, fokusförmågan som har stärkts, stresshanteringen osv.. testot förde onekligen mycket gott med sig och har höjt min livskvalité något enormt.

Sen har vi ju det bästa utav allt. Det är fantastiskt att känna att jag börjar göra ökningar igen efter att ha stått mer eller mindre still under ganska lång tid. Härifrån kan jag lägga i nästa växel helt enkelt och det är nu det händer. Jag tänker sikta mot toppen av min potential.

Men jag tänker också skynda långsamt. Ogenomtänkta, förhastade beslut är som vi alla vet sällan bra. Inte i något sammanhang faktiskt. och synnerligen inte i något som har med steroider att göra.

Jag önskar er en trevlig kväll.

Mvh Sensation

Låter trevligt! Hur långt in på kuren började du känna av dessa effekter? Samt hur mådde du innan kuren
Citera
2017-03-01, 20:03
Medlem
SensationBlacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 98kur
Låter trevligt! Hur långt in på kuren började du känna av dessa effekter? Samt hur mådde du innan kuren

Libidon kom väldigt tidigt i kuren. Det var bland det första jag märkte av preppet. Ett par tre dagar in i kuren max.

Välmåendet: Det fanns där tidigt även det. Redan under frontningen. Eller ja jag fick iallafall smaka på det så att säga. Det började som lyckorus som sköljde över mig med jämna mellanrum. Dessa varvades med värmevallningar som också kom med jämna mellanrum.

En sjuklig pigghet infann sig också relativt fort. Allt blev sjukt intressant helt plötsligt och jag fastnade i precis allt och gick in i det till 100 % haha. Det gick ju inte att släppa det jag fastnade för heller hehe.

Detta ledde ju som du säkert kan förstå till att jag fick stora problem med sömnen och det var en av de saker som jag tyckte blev både jobbigt och irriterande till slut. Det gick ju ut över precis allting annat, träning, mina matrutiner, allt. Jag är glad att jag tog det säkra före det osäkra och såg till att jag inte jobbade under min frontningsperiod. För det hade blivit svårt.

Som en sammanfattning då: de första 15 dagarna var röriga. Och det tycker jag att man som första-kurare bör ha med i sina beräkningar. Det råder ju liksom fullt hormon-kaos i kroppen. Därefter började det ganska snabbt att stabilisera sig.

Förövrigt så mådde jag bra innan kuren Även om jag hade, och fortfarande har, vissa sociala problem. Dessa har dock blivit bättre efter att jag började kura.
Citera
2017-03-01, 20:29
Medlem
SensationBlacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
har sett en hel del kurade under åren som gått och förutsatt att man inte får sig en ordneltig läxa första gången (extrem gyno, eller totalt fuckade värden osv, oftast enbart biverkningar pga okunskap) så fortsätter 9 av 10 efter första kuren..

härligt ändå att du tar steget till nålar, fan så mycket bättre för dig både hälsa och med träning

doser varierar, många här inne som predikar att 500 mg testo e e5d är en låg dos medans jag säger att 250 mg e5d kan man göra otroliga resultat på förutsatt att allt sköts till punkt och pricka.. nu ska jag inte sitta och predika lågdos när jag själv pendlar mellan 1,5 och 2 gram i veckan just nu men det är under blast och satsning att bli större, jag använder mig fortfarande av 250 mg kurer och gör ändå ökningar på det också och jag vill att fler folk ska se sånt här på f12

Det måste ju vara ett jävla tryck på den dosen Max Får man fråga hur mycket du väger, samt om din väg till den dosen har varit lång och utdragen? Sen undrar jag om du har varit ON länge utan avbrott eller kör du i perioder?
Citera
2017-03-02, 10:38
Medlem
Citat:
Det måste ju vara ett jävla tryck på den dosen Max Får man fråga hur mycket du väger, samt om din väg till den dosen har varit lång och utdragen? Sen undrar jag om du har varit ON länge utan avbrott eller kör du i perioder?

hahah ligger man högre i kolhydrater kan jag knappt gå till jobbet för att trycket i vaderna blir för kraftigt

nu ligger jag lågt och får ändå jävligt bra tryck på gymmet men vardagen är lugn så länge jag inte ger mig ut på en powerwalk

just nu ligger jag på 1,4 g men ska upp 25 dagar igen på 1,7 g ew, där efter får vi se men vill ligga på mastern i sommar så kommer nog ligga kvar runt 1,7 - 2 g ew tills sommaren är över sen blir det vila

jag väger 94 kg just nu runt 10 % och målet just nu är att väga in mig på 100 kg strax ovanför tävlingsform så då blir det ju lite mer gas i pedalen om man säger så

jag har preppat länge och arbetat av en hel del preparat, börjar komma till den punkten då jag inte är så nyfiken på olika prepp längre utan nu vet jag vilka mina favoriter är och hur dom tar på mig.. nu handlar det mer om fin justeringar med doser och givetvis HGH i framtiden

denna kuren så har jag cruisat från augusti 2016 - december 2016 på 250 mg testo enanthate dock var det här som att kura på dubbla dosen för det var så jävla bra, troligtvis överdoserat men inget jag gnäller över

sen december har jag legat på nuvarande doser med dianabol som blast, min PCT kommer vara en bitch men det har jag redan insett för länge sedan iallafall så kommer nog bara bli 3 månader av med en powerPCT, hcg clomid och nolva sen blir det tävlings satsning så förmodligen upp igen runt 1-2 gram i veckan för att sen öka mot slut spurten

innan cruisen så tog jag 6 månader av och det är egentligen så jag vill köra, något år on och sen 6 månader av men jag börjar komma till den nivån där jag är så långt ovanför mitt genetiska max att jag tappar muskler när jag hoppar av och det fyller inte direkt mitt syfte så vi får se hur det blir i framtiden.. hur som är tävlingen i första sikte nu och vi får se om jag ens tar någon PCT eller bara går ner på cruise
Citera
2017-03-11, 17:41
Medlem
SensationBlacks avatar
Det verkar bli lite meck med Anastrozolen trots allt..

Hallå på er!

Det var längesen jag kom med en uppdatering här Det beror på att det mesta har rullat på de senaste veckorna, både med träning och det runt omkring. Inga nämnvärda incidenter eller situationer har direkt uppstått

Jag har dock i dagarna, enligt plan, gått och tagit lite prover på östronivåer vilket jag nu har fått resultat på.

Jag ligger för närvarande på ganska kraftigt förhöjda värden, hela 358 n/mol visade resultatet.

I samband med att jag fick detta resultat så trillade ett antal poletter ner, misstänker b.la att jag har lagt på mig en del vatten den senaste tiden eftersom jag har växt ganska ordentligt sedan kurstart. Det var inte längesen jag fick kassera en skinnjacka och köpa en ny liksom, vilken nu även den börjar närma sig någon form av extra hudlager runt armarna.

Haha.

Jag fick även en liten "aha"-upplevelse rörande min sexlust när jag såg testresultaten. Lusten att ligga är i dagsläget ganska låg och detta har gått lite under min radar för jag har inga som helst problem med libidon, den står ett antal gånger om dagen och blir stenhård, och det blir ett par möten om dagen med Lena handén för att kontra detta, men när jag jämför med för en dryg månad sedan så var min lust att "besudla" mycket mycket högre då.

Jag har pågrund av detta precis skickat ner en 0,25 mg adex i systemet och det kommer jag att inta e3d från och med nu.

Om två veckor går jag och tar ett nytt prov för att se hur jag ligger till, om inga andra bieffekter uppstår innan dess dvs. och jag blir tvungen att sänka dosen.

Jag håller er uppdaterade.

Mvh

Sensation
Citera
2017-03-11, 18:28
Medlem
ftwGBGftws avatar
Citat:
Det verkar bli lite meck med Anastrozolen trots allt..

Hallå på er!

Det var längesen jag kom med en uppdatering här Det beror på att det mesta har rullat på de senaste veckorna, både med träning och det runt omkring. Inga nämnvärda incidenter eller situationer har direkt uppstått

Jag har dock i dagarna, enligt plan, gått och tagit lite prover på östronivåer vilket jag nu har fått resultat på.

Jag ligger för närvarande på ganska kraftigt förhöjda värden, hela 358 n/mol visade resultatet.

I samband med att jag fick detta resultat så trillade ett antal poletter ner, misstänker b.la att jag har lagt på mig en del vatten den senaste tiden eftersom jag har växt ganska ordentligt sedan kurstart. Det var inte längesen jag fick kassera en skinnjacka och köpa en ny liksom, vilken nu även den börjar närma sig någon form av extra hudlager runt armarna.

Haha.

Jag fick även en liten "aha"-upplevelse rörande min sexlust när jag såg testresultaten. Lusten att ligga är i dagsläget ganska låg och detta har gått lite under min radar för jag har inga som helst problem med libidon, den står ett antal gånger om dagen och blir stenhård, och det blir ett par möten om dagen med Lena handén för att kontra detta, men när jag jämför med för en dryg månad sedan så var min lust att "besudla" mycket mycket högre då.

Jag har pågrund av detta precis skickat ner en 0,25 mg adex i systemet och det kommer jag att inta e3d från och med nu.

Om två veckor går jag och tar ett nytt prov för att se hur jag ligger till, om inga andra bieffekter uppstår innan dess dvs. och jag blir tvungen att sänka dosen.

Jag håller er uppdaterade.

Mvh

Sensation

Vilka värden bör man ligga på gällande östro?
Kontrollerade du även testo?
Ska göra tester 23/3 ligger kvar på 0.25 e3d och det verkar funka rätt bra för min del lite knakiga leder dagen efter benpassen.. men antar att hellre knakiga leder än stora tjejtuttar

Hur rullar allt annars för dig då?
Citera
2017-03-11, 19:03
Medlem
SensationBlacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ftwGBGftw
Vilka värden bör man ligga på gällande östro?
Kontrollerade du även testo?
Ska göra tester 23/3 ligger kvar på 0.25 e3d och det verkar funka rätt bra för min del lite knakiga leder dagen efter benpassen.. men antar att hellre knakiga leder än stora tjejtuttar

Hur rullar allt annars för dig då?

Medianvärdet är runt 150 n/mol, jag låg på 135 n/mol innan jag klev på. Min mängd östro i nuläget är alltså närmare 3 gånger förhöjt mot det normala jag ligger på = Varken bra eller acceptabelt så jag sätter därför igång en kontring direkt.

Jag gjorde inget ytterligare testoprov och planerar inte att göra något sådant heller då jag anser det överflödigt eftersom jag inte har något behov av att styrka autenticiteten på mitt prepp på något sätt, jag är säker på att det är testo jag har fått och bra sådan dessutom. Det som är aktuellt i nuläget är alltså östroprover tills jag har fått nivåerna dit jag vill ha dem. Funderar dock på ett XL prov runt vecka 10 för att se om det har skett några förändringar på andra värden, det lutar väl mot att det blir ett sådant prov om processen med att få östrot under kontroll blir lång och utdragen, men det mest troliga är att jag tar ett sådant någon månad eller två efter avslutad kur.

Titsen har jag hållit koll på dagligen och där har inga förändringar skett utan de effekter som har visat sig har jag listat här ovan. Det är främst vattenretention, en viss bloat i ansiktet samt så misstänker jag att musklerna har tagit upp en del vatten, även en viss negativ effekt på sexlusten är vad det rör sig om i nuläget.

Och i och med att jag slänger in bromsen nu så behöver jag med största sannolikhet inte oroa mig för att den biten förvärrar sig eller att jag börjar utveckla kupor a´la D-size.

Tycker det låter som en bra ide att du funderar på att kolla upp ditt östro, A-dex är ju som bekant inget man vill knapra i onödan och det låter lite oroväckande i mina öron att du upplever en viss känning i lederna. Det kan ju bero på att du lyfter tyngre och tyngre, men det drar ju helt klart även tankarna mot att du kanske har kört ner östrot lite för lågt, iallafall för min del eftersom det var den bieffekt som jag själv upplevde som allra tydligast.

I övrigt rullar det på bra tack Jag tränar och sköter min kost så gott jag bara kan, Inget festande eller andra "utsvängningar" i det normala, utan livet är mer eller mindre format efter kuren och träningen för tillfället. Försöker optimera denna tid jag är ON så gott det går och försöker få ut det mesta utav det

Hur går det för dig då?

Mvh

Sensation
Citera
2017-03-11, 20:18
Medlem
ftwGBGftws avatar
Citat:
Medianvärdet är runt 150 n/mol, jag låg på 135 n/mol innan jag klev på. Min mängd östro i nuläget är alltså närmare 3 gånger förhöjt mot det normala jag ligger på = Varken bra eller acceptabelt så jag sätter därför igång en kontring direkt.

Jag gjorde inget ytterligare testoprov och planerar inte att göra något sådant heller då jag anser det överflödigt eftersom jag inte har något behov av att styrka autenticiteten på mitt prepp på något sätt, jag är säker på att det är testo jag har fått och bra sådan dessutom. Det som är aktuellt i nuläget är alltså östroprover tills jag har fått nivåerna dit jag vill ha dem. Funderar dock på ett XL prov runt vecka 10 för att se om det har skett några förändringar på andra värden, det lutar väl mot att det blir ett sådant prov om processen med att få östrot under kontroll blir lång och utdragen, men det mest troliga är att jag tar ett sådant någon månad eller två efter avslutad kur.

Titsen har jag hållit koll på dagligen och där har inga förändringar skett utan de effekter som har visat sig har jag listat här ovan. Det är främst vattenretention, en viss bloat i ansiktet samt så misstänker jag att musklerna har tagit upp en del vatten, även en viss negativ effekt på sexlusten är vad det rör sig om i nuläget.

Och i och med att jag slänger in bromsen nu så behöver jag med största sannolikhet inte oroa mig för att den biten förvärrar sig eller att jag börjar utveckla kupor a´la D-size.

Tycker det låter som en bra ide att du funderar på att kolla upp ditt östro, A-dex är ju som bekant inget man vill knapra i onödan och det låter lite oroväckande i mina öron att du upplever en viss känning i lederna. Det kan ju bero på att du lyfter tyngre och tyngre, men det drar ju helt klart även tankarna mot att du kanske har kört ner östrot lite för lågt, iallafall för min del eftersom det var den bieffekt som jag själv upplevde som allra tydligast.

I övrigt rullar det på bra tack Jag tränar och sköter min kost så gott jag bara kan, Inget festande eller andra "utsvängningar" i det normala, utan livet är mer eller mindre format efter kuren och träningen för tillfället. Försöker optimera denna tid jag är ON så gott det går och försöker få ut det mesta utav det

Hur går det för dig då?

Mvh

Sensation

Ja jag misstänker också lite väl lågt testo i och med knakandet i lederna.. men det är bara ibland och mest i knäna, så jag kör på fram till testerna och ändrar om där efter.
Annars rullar det på bra, kör kosten riktigt bra på vardagarna.. dock lite sämre på helgerna men proteinet ligger på bra mängd oavsett om jag äter skit förövrigt vissa helg dagar..
Pumpet på gymmet börjar bli sinnessjukt, nästan för mycket när jag kör biceps men det är ju nästan bara gött fått en del styrke ökningar men inte som 2011.
jag tror jag höjt upp den kuren lite till skyarna och att jämföra med den är kanske rätt korkat då det var allt möjligt med den gången..

Nu är det dags för ett bröstpass
Må bäst
Gbg
Citera
2017-04-15, 12:41
Medlem
ftwGBGftws avatar
Hur rullar det på för dig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto