Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-19, 14:35
  #61
Medlem
SensationBlacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
du är alltså för dum för att erkänna att du hade kunnat gjort det här bättre, bra då vet vi det

bara för att göra en sak tydlig och klar för dig, din ''vän'' kan liggs både för högt och för lågt i östrogenet

du tappar din sexlust oavsett vad så vi har fortfarande inte kommit fram till om det är för högt eller inte

något som vi HADE HAFT SVAR PÅ NU om ni hade lyssnat men nej.. vi ska ta omvägen för alla dessa jävla ovannämnda anledningar... det är en av fördelarna med nolva, du kan avgöra om du ligger för högt upp i östrogen UTAN BIVERKNINGAR förutom sänkt sex lust, vid det här laget slänger man in adex och testar sig fram, om man har normal sexlust på nolvan är det ett tydligt tecken på att ens östro är okej

suck jag orkar inte tjafsa mer med er om det här...

Alltså, det du kommer med är ju ett alternativt tillvägagångssätt och jag bestrider inte effektiviteten eller eventuella fördelar med den på något sätt. Det är mycket möjligt att det är en snällare variant mot kroppen.

Men rent spontant så känner jag: ökade mängder preparat inblandade - svårare att härleda specifika bieffekter till vilket preparat som orsakar dem - ökad risk att man fattar fel beslut.

Är verkligen detta något man vill att en förstagångskurare, likt mig själv, ska brottas med i första hand?
Citera
2017-02-19, 17:34
  #62
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SensationBlack
Alltså, det du kommer med är ju ett alternativt tillvägagångssätt och jag bestrider inte effektiviteten eller eventuella fördelar med den på något sätt. Det är mycket möjligt att det är en snällare variant mot kroppen.

Men rent spontant så känner jag: ökade mängder preparat inblandade - svårare att härleda specifika bieffekter till vilket preparat som orsakar dem - ökad risk att man fattar fel beslut.

Är verkligen detta något man vill att en förstagångskurare, likt mig själv, ska brottas med i första hand?


det hade ju bara blivit lättare för dig om du läser vad jag sagt.. då hade ni sluppit sitta och gissa era doser nu och hade vetat exakt vad ni ska göra, nu vet du fortfarande inte om du kommer få östro relaterade problem och inte din kompis heller.. det hade ni gjort vid det här laget om ni hade lyssnat..

i mitt huvud är det betydligt mycket enklare
Citera
2017-02-19, 17:35
  #63
Medlem
sen hade det fortfarande bara varit testo i grunden och ANTINGEN ELLER

alltså inte fler preparat
Citera
2017-02-19, 23:03
  #64
Medlem
SensationBlacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
sen hade det fortfarande bara varit testo i grunden och ANTINGEN ELLER

alltså inte fler preparat

Max, du vet min plan nu, ingen AI fram tills jag har tagit mina östroprover om ca 2 veckor - vad som händer efter det är något som jag får ta då.

Men att slänga in nolva KAN i värsta fall bli aktuellt, undviker det givetvis helst, och det mest troliga är att jag testar en ännu svagare dos utav adexen om det skulle visa sig att mina värden är förhöjda.

Jag har ju redan slagit i botten på en relativt låg dos så något utdraget experimenterande väntar jag mig inte. Antingen så halverar jag isåfall mängden på det som jag redan har testat, eller så äter jag samma mängd fast med ett längre intervall.

Du ska ha en eloge som bryr dig.

Mvh Sensation
Citera
2017-02-19, 23:19
  #65
Medlem
SensationBlacks avatar
Det börjar spänna i sömmarna..

Ikväll har jag kört ett redigt pass där biceps, triceps, bröst och mage fick sig en rejäl omgång.

Sitter i nuläget med en molande, svag kramp i både höger och vänster biceps, magmusklerna tog slut även dem och ömmar fint, mycket trevligt. Det är fortfarande tryck i bicepsen trots att det var ett par timmar sedan jag lämnade gymmet. Tyvärr fick jag ingen riktig träff i brösten vilket jag är besviken på, pumpet fanns ju där men de ville bara inte vakna till riktigt till 100 %.

Blodådror kryper fram på underarmar likt maskar som ringlar sig över solblekt asfalt, trycket går upp. helt klart.

Mätte även pulsen under uppvärmningen, låg på 182 slag i minuten och det bultade på bra i bröstkorgen kan jag säga. Har vanligtvis legat runt 160 slag i minuten på samma övning, misstänker dock att jag överdoserade pwon lite vilket kan ha haft en inverkan där.

Överlag så känns det bra att vara igång med träningen igen, förhoppningsvis kan jag nu fokusera på detta fullt ut och jag hoppas att jag slipper fler kurvor utav mer allvarlig karaktär i min kur.

Förövrigt så känns det som att min kära skinnjacka börjar nå slutet av sin livstid, iallafall hos mig, för det spänner och knakar fint i sömmarna nu kan jag säga. Den sitter som ett extra hudlager över armarna

Väl mött,

Sensation
Citera
2017-02-20, 11:02
  #66
Medlem
ftwGBGftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SensationBlack
Det börjar spänna i sömmarna..

Ikväll har jag kört ett redigt pass där biceps, triceps, bröst och mage fick sig en rejäl omgång.

Sitter i nuläget med en molande, svag kramp i både höger och vänster biceps, magmusklerna tog slut även dem och ömmar fint, mycket trevligt. Det är fortfarande tryck i bicepsen trots att det var ett par timmar sedan jag lämnade gymmet. Tyvärr fick jag ingen riktig träff i brösten vilket jag är besviken på, pumpet fanns ju där men de ville bara inte vakna till riktigt till 100 %.

Blodådror kryper fram på underarmar likt maskar som ringlar sig över solblekt asfalt, trycket går upp. helt klart.

Mätte även pulsen under uppvärmningen, låg på 182 slag i minuten och det bultade på bra i bröstkorgen kan jag säga. Har vanligtvis legat runt 160 slag i minuten på samma övning, misstänker dock att jag överdoserade pwon lite vilket kan ha haft en inverkan där.

Överlag så känns det bra att vara igång med träningen igen, förhoppningsvis kan jag nu fokusera på detta fullt ut och jag hoppas att jag slipper fler kurvor utav mer allvarlig karaktär i min kur.

Förövrigt så känns det som att min kära skinnjacka börjar nå slutet av sin livstid, iallafall hos mig, för det spänner och knakar fint i sömmarna nu kan jag säga. Den sitter som ett extra hudlager över armarna

Väl mött,

Sensation

Låter underbart antar att jag har ett par dagar kvar innan jag börjat känna av de där.
Citera
2017-02-20, 17:44
  #67
Medlem
Grasstomouths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
du får jätte gärna rapportera om hur benet mår imorgon så har jag ytterligare någon som bevisar att man ska lyssna när erfarna ger en tips
-jag sa åt dig att sticka i axeln

Kom precis hem från gymmet. Känner inte av någonting alls i benet. Ska fortsätta sticka i ytterlåret. Men tack ändå
Citera
2017-02-20, 19:02
  #68
Medlem
SensationBlacks avatar
Dagens pass - Rygg och ben

Precis hemkommen från gymmet och det blev ett OK pass. Inget märkvärdigt på något sätt.

Köttade igenom mark, lats, benpress och vader. Hade dock gärna fått med åtminstone en tung benövning till för att jag skulle ha känt mig helt nöjd men det blev för dåligt med sömn i natt för att energin skulle räcka till för det. Misstänker att överdoseringen utav pwon igår spelade en stor roll i det. Inte bra.

Men, jag får försöka acceptera det och se till att komma i säng tidigare idag helt enkelt.

I övrigt så känner jag mig nu helt återhämtad från min dipp med östrogenet. Såväl fysiskt som psykiskt.

Misstänker även att hormonnivåerna har stabiliserat sig, det känns iallafall så.

Är betydligt lugnare i både kropp och knopp, framför allt i temperamentet så märker jag av detta vilket var väldigt explosivt ett tag, gick igång på minsta lilla motgång hehe. Men även i det allmänna måendet så märker jag skillnad. "rusningarna" i kroppen som jag upplevde tidigare har klingat av.

Nej hörrni, nu måste jag fixa ihop en middag.

Ni får ha en trevlig kväll så hörs vi

Mvh Sensation
Citera
2017-02-20, 22:34
  #69
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grasstomouth
Kom precis hem från gymmet. Känner inte av någonting alls i benet. Ska fortsätta sticka i ytterlåret. Men tack ändå


skönt att du är en av tio! jag önskar att jag var det också
Citera
2017-02-26, 22:07
  #70
Medlem
SensationBlacks avatar
Dag 25 - Stick 6

Godkväll på er!

Har precis satt stick nummer 6 i vänster lår, gick alldeles utmärkt. Ingen smärta och minimalt med blod.

Tyvärr så har träningen blivit lidande under helgen i och med att jag har varit på resande fot och därav har jag inte så mycket att berätta kring det just nu, men imorgon har jag äntligen tillgång till ett gym igen och jag har tänkt dra igång veckan med ett ordentligt rygg/benpass.

Återkommer med en uppdatering kring det imorgon!
Citera
2017-02-27, 21:48
  #71
Medlem
SensationBlacks avatar
Dagens pass - Rygg och ben

God kväll på er!

Idag har jag, som jag hintade lite om igår, gett både rygg och ben en omgång. Passet flöt på fint, mark/lats/squats/benpress och vader gicks igenom. Tyvärr var inte energinivån den bästa pga. för lite sömn igår, men flytet fanns där och det var riktigt skönt att få komma tillbaka till gymmet igen efter en helg på vift

Imorgon står armar/bröst/mage på schemat, ett pass som jag har stora förhoppningar inför.

Jag håller er uppdaterade!

/Sensation
Citera
2017-02-28, 22:26
  #72
Medlem
SensationBlacks avatar
Inside my mind

Jaha, då sitter man här ikväll igen då och reflekterar. Tankarna går.

Det är träning och tillväxt som snurrar i skallen, dagens pass. Nyfikenheten för primo och EQ brinner till med jämna mellanrum. Den växer. Jag måste erkänna att jag läser allt mer och mer kring dessa preparat.

Jag börjar också inse att den intention som jag gick in med från början, sakta sakta tynar bort.

Det här var ju någonting som jag skulle hoppa på nu, genomföra, och sen aldrig röra igen. Det var min plan.

Men, andra krafter tar över. Välmåendet, sexlusten och libidon som har kommit tillbaka, det var många år sen det var på den här nivån och det är fantastiskt att få uppleva det igen.

Sen har vi det allmänna lugnet som numera råder i huvudet, fokusförmågan som har stärkts, stresshanteringen osv.. testot förde onekligen mycket gott med sig och har höjt min livskvalité något enormt.

Sen har vi ju det bästa utav allt. Det är fantastiskt att känna att jag börjar göra ökningar igen efter att ha stått mer eller mindre still under ganska lång tid. Härifrån kan jag lägga i nästa växel helt enkelt och det är nu det händer. Jag tänker sikta mot toppen av min potential.

Men jag tänker också skynda långsamt. Ogenomtänkta, förhastade beslut är som vi alla vet sällan bra. Inte i något sammanhang faktiskt. och synnerligen inte i något som har med steroider att göra.

Jag önskar er en trevlig kväll.

Mvh Sensation
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback