Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-03-10, 21:02
Medlem
christallqhulaaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeHPNemesis12345
Ja då har man provat Boost samt Tinder Plus och gissa vad??... Ingen förbättring Vill bara skratta mer och mer för varje dag jag inte matchar med någon

Nämen får man inte alls matchningar så ska man inte förvänta sig mycket eller ha några förväntingar alls för då blir man bara besviken och ledsen

menar du att du aldrig fått matchningar?hur länge har du varit där?
Citera
2017-03-10, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av christallqhulaaa
menar du att du aldrig fått matchningar?hur länge har du varit där?
Precis, förutom bottar såklart. Har varit där i snart tre år
Citera
2017-03-10, 23:04
Medlem
Hade först en trevlig konversation med en tjej som hette "Carolina" och använde hennes namn ett par ggr i konversationen, inga konstigheter. Sen när jag nästan var framme vid att ta nummer av henne, så råkade jag skriva "Caroline" istället. Ja, med "e" istället för "a" på slutet. Och hon påtalade detta och tog sen bort mig efter fem sekunder. Tala om butthurt.
Citera
2017-03-11, 01:46
Medlem
rrambois avatar
Startade upp mitt konto igen förra veckan efter några månaders vilande, har swipat på ganska duktigt & det hela har genererat i 244st matchningar. Dock innefattar kanske 30st av dessa matchningar grupp-match

Har saknat tinder måste jag erkänna!
Senast redigerad av rramboi 2017-03-11 kl. 01:51.
Citera
2017-03-11, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rramboi
Startade upp mitt konto igen förra veckan efter några månaders vilande, har swipat på ganska duktigt & det hela har genererat i 244st matchningar. Dock innefattar kanske 30st av dessa matchningar grupp-match

Får man ragg där?
Minns för många år sedan fanns det ju playahead har aldrig varit med om så mycket tjejer som då, kan man jämföra tinder med platahead?
Citera
2017-03-11, 19:27
Medlem
Citat:

Hade du boost ofta eller körde normalt? Svipade du typ höger på 9/10 ? Eller var du selektiv? Tänker om man blir bestraffad att dra höger hela tiden så dom tror man är en bot
Citera
2017-03-11, 19:31
Bannlyst
Citat:

Bildbevis gärna så vi får se om det handlar om utseende eller om den där beryktade algoritmen är skitsnack.
Citera
2017-03-11, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knugenisthlm
Bildbevis gärna så vi får se om det handlar om utseende eller om den där beryktade algoritmen är skitsnack.

Du menar att man bli bestraffad om man drar höger 90% för man ej orkar?
Citera
2017-03-11, 19:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RickyLate
Du menar att man bli bestraffad om man drar höger 90% för man ej orkar?
Jag tror inte det stämmer alls. Och jag tror inte man behöver boost heller. Hade själv en profil som var modell och han fick en hel del jävla matchningar kan jag säga.
Citera
2017-03-11, 21:27
Medlem
Om tjejer tar insativ och dessutom skriver "snygging" eller liknade, och frågar vad man gör ikväll.

Hur stor procent är det att det är fejk och kan man anmäla det till Tinder, för att man misstänker att det är en fejk profil, så kanske de kan kolla närmare titt på profilen?
Citera
2017-03-11, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knugenisthlm
Jag tror inte det stämmer alls. Och jag tror inte man behöver boost heller. Hade själv en profil som var modell och han fick en hel del jävla matchningar kan jag säga.

Men det måste ju styras på något sätt, har säkert svept på flera 100 fetton och dom får man inte ens mycket matcningar med?

Klassikern för mig är

Första 3 dagarna ca 50-60 match, 10% jävligt snygga, sen dör det ut bara, har testat byta bilder också, och efter dom första dagarna får jag ca 1 match per dag
Citera
2017-03-11, 22:26
Medlem
rrambois avatar
Ni som ifrågasatte haha!

Har en ny tindergrupp idag därav har antalet minskat lite

https://www.pixeltopic.com/image/kizdhrewnrzklu/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto