Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-01-11, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Analdestructor
Hur ser du ut själv? Har du presentationstext själv?

Varför relevant? Förklarade bara lite hur det går till när jag swipear. Men jag skulle väl säga att jag ser bra ut och ja, jag har en presentationstext.
Citera
2016-01-11, 22:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flashiflash
Varför relevant? Förklarade bara lite hur det går till när jag swipear. Men jag skulle väl säga att jag ser bra ut och ja, jag har en presentationstext.

Bra att veta
Citera
2016-01-11, 22:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Morot91
Killar, vad är grejen med alla semesterbilder, krogbilder och poserande med tjejer -bilder? Vad vill ni säga med dessa? Varför ingen ordentlig bild på ansiktet?

Jag har ingen sån bild. Har enbart bilder på ansiktet från behagligt nära håll där man ser alla ansiktets egenskaper samt en helkroppsbild. Tjejerna o andra sidan är exakta kopior av varandra. Bild från sommar med midsommarkransen på huvudet, håller i ett glas vin/saft/whatever. Tjockisarna har ingen kroppsbild, men man ser aatt dee är fläskhögar och så finns även tjejerna med semester/krogbilder också! Tjejerna saknar i princip alltid presentationstext, alternativt länkar/gör reklam till instagram/snapchatkontot.
Citera
2016-01-11, 22:32
Medlem
Baachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teguin
Haha, ja något som tjejer aldrig gör.
Ingen aning. Vet bara att killar i princip aldrig har text. De få som har det är oftast fulla med lögner eller snapchat-namn
Citera
2016-01-11, 22:58
Medlem
Pescasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dinguide
Har du Plus? Min Plus gick ut för 2 dagar sen och nu inte enda matach håller på bli galen, ingen ligg nu till nästa helg , kan du bekräfta det från reddit eller om du har hört om Plus kan skjuta upp dig i rangordningen och skulle ge dig fler matachs?

Nä, hade plus förut men har nu slutat använda det. Tyckte det var onödigt att betala när det gick att ordna dejter ändå, nuförtiden blir det ungefär 1 dejt var 3e vecka vilket jag tycker passar mig perfekt - då får man lite tid på sig att lära känna personerna dessutom

passade dock på nu ikväll medans den senaste tjejen jag träffade är bortrest i några veckor att skriva till en tjej på tinder och det gick ju förträffligt

http://sv.tinypic.com/view.php?pic=294p5le&s=9#.VpQlYI-cGUk
Senast redigerad av Pescass 2016-01-11 kl. 23:15.
Citera
2016-01-11, 23:23
Medlem
Bara jag som tycker att det är big no no att skriva sin snapchat i presentationen?
Citera
2016-01-12, 00:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flashiflash
Bara jag som tycker att det är big no no att skriva sin snapchat i presentationen?

Tecken på att hon är där bara för göra reklam och söka bekräftelse samma sak med tjejer som inte svarar vilket kommer inte leda till ett skit om du frågar mig. Bäst är unmatcha eller bara swipa vänster på dem med kopplade instagram och skrivna snapchat.
Citera
2016-01-12, 00:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pescass
Nä, hade plus förut men har nu slutat använda det. Tyckte det var onödigt att betala när det gick att ordna dejter ändå, nuförtiden blir det ungefär 1 dejt var 3e vecka vilket jag tycker passar mig perfekt - då får man lite tid på sig att lära känna personerna dessutom

passade dock på nu ikväll medans den senaste tjejen jag träffade är bortrest i några veckor att skriva till en tjej på tinder och det gick ju förträffligt

http://sv.tinypic.com/view.php?pic=294p5le&s=9#.VpQlYI-cGUk

Hon har ju typiskt häst-ansikte, många såna på dessa sidor. Men härligt att du fick igång en konversation iaf
Citera
2016-01-12, 00:18
Bannlyst
Citat:
Hon har ju typiskt häst-ansikte, många såna på dessa sidor. Men härligt att du fick igång en konversation iaf

Fan är ditt hat mot svenska tjejer

Nemen det är sån konversation svenska tjejer går igång på det, svenska killar pratar mycket med känslor vilket kan vara väldigt gay för många feminina tjejer som föredrar alpha och riktiga män. Men har man utseendet så ja då kan de inte motstå.
Senast redigerad av dinguide 2016-01-12 kl. 00:35.
Citera
2016-01-12, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dinguide
Tecken på att hon är där bara för göra reklam och söka bekräftelse samma sak med tjejer som inte svarar vilket kommer inte leda till ett skit om du frågar mig. Bäst är unmatcha eller bara swipa vänster på dem med kopplade instagram och skrivna snapchat.

Tycker inte kopplad instagram är riktigt samma sak dock då det är ett ganska bra sätt att se mer vem någon är. Men snapchat förstår jag inte varför man skriver ut.
Citera
2016-01-12, 00:35
Medlem
Pescasss avatar
Citat:

Haha Blev nyfiken - vad är ett häst-ansikte för något?
Citera
2016-01-12, 00:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pescass
Haha Blev nyfiken - vad är ett häst-ansikte för något?

Hehe een kvinna med avlångt ansikte typ? men du kanske gillar det så ingenting att haka upp sig på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in