Citat:
Ursprungligen postat av
Ppallleca
Idag blev jag dissad av ny anledning, en söt tjej ( 35 .. jag är 43 ) , båda bor i Sthlm
.. hon söker en normal snäll ärlig man .. det är jag, kan ju tro man kunde få lite hej o se vad händer ...
Nej det blev ett nej tack .. Du ser för snäll ut
... Liksom va fan , nytt ord för mig eller ?
Vill alla tjejer ha sex med fuckboys på nätet , vet fan ingen tjej som inte kn runt, hur dåligt dom där fuckboys behandlar dom, dom blir nästan mer desperata om killen är riktigt
Allt är på mina villkor, du ska göra vad jag vill
.. Är det verkligen vad ni tjejer vill ha ?
"Du är för snäll" = "du fjäskar för mycket"
Tänk dig att någon du träffar bara sitter och säger "Fan va cool du är. Fan vad smart du är. Oh shit vissa snygga kläder du har på dig. Wow läser du den boken, shit asså den har jag hört bra saker om" och som spontant vill hjälpa med skitsaker som att bära en väska eller öppna en dörr. Tar väl kanske fem minuter innan man vill slå sånt folk i ansiktet.
Men mer on topic. Har testat gratis versionen av tinder ett par dagar. har fått en match som aldrig svarade. Har använt alla mina likes varje dag och försökt vara lite strategisk i mitt likande och använt superlikes ett par gånger. Jag är knappast råsnygg men jag har svårt att tro att tjejer har så höga krav på killar att dom inte ens kan slösa fem sekunder på att prata med någon som superlikat dom.
Det känns som att man mest går igenom farmade Facebook profiler som inte ens använder tjänsten.