Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-11, 05:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Siegestor
68% är killar och 32% är tjejer, är denna statistiken för Sverige eller hela världen?

//Siegestor
Vem fan vet när HBTQ och fitt-feminister fuckar upp: http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-3938832/Tinder-gets-transgender-friendly-Dating-app-rolls-37-new-gender-identity-options-massive-update.html
Citera
2017-01-11, 11:05
Medlem
KnaazMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RickyRozay
Har skaffat Tinder igår, har fått 8st matchningar på 2 dagar av 7,5-9 poängare som inte är fejk, är det bra eller dåligt? eller hur många brukar man få egentligen? Vill veta om jag behöver step my game up hahaha. Är ganska petig med vilka jag likear också för vill inte ha någon hagga efter mig, så swipar bara höger på dem snygga.

En annan fråga också, 1 tjej har skrivit till mig utav dem här, brukar tjejerna där aldrig skriva eller är det killens uppgift enligt dem själva?
Nu för tiden är det bra.
Killens uppgift att skriva.
Citera
2017-01-11, 18:17
Medlem
Fick som sagt 10 matchningar/dag förr i tiden (ej plus eller boost), nu får jag max en per dag. Köpt tre boost och får runt 20 st per dag varje gång jag använder boosten. Swipar selektivt. Det betyder att vi som inte har boost står i kön och visas mindre. Användaren Pecass skrev att han fick 300 per vecka förr och numera 5 per vecka. Boost har saboterat hela appen.

Hoppas Tinder tar bort boost och superliken. Det hade varit något. Annars så kommer appen dö ut...68% killar vs 38% tjejer säger allt.
Citera
2017-01-11, 18:22
Medlem
snubblens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
Fick som sagt 10 matchningar/dag förr i tiden (ej plus eller boost), nu får jag max en per dag. Köpt tre boost och får runt 20 st per dag varje gång jag använder boosten. Swipar selektivt. Det betyder att vi som inte har boost står i kön och visas mindre. Användaren Pecass skrev att han fick 300 per vecka förr och numera 5 per vecka. Boost har saboterat hela appen.

Hoppas Tinder tar bort boost och superliken. Det hade varit något. Annars så kommer appen dö ut...68% killar vs 38% tjejer säger allt.

Säger inte faktumet att det är den största dejtingappen och att de konstant växer i medlemsantal mer om huruvida appen kommer dö eller ej? Och grundarna skiter nog i hur många matchningar du får. Nu när de fått upp medlemsantalet så handlar det ju bara om att ta betalt för tjänsten.
Citera
2017-01-11, 19:16
Medlem
Idag blev jag dissad av ny anledning, en söt tjej ( 35 .. jag är 43 ) , båda bor i Sthlm
.. hon söker en normal snäll ärlig man .. det är jag, kan ju tro man kunde få lite hej o se vad händer ...
Nej det blev ett nej tack .. Du ser för snäll ut
... Liksom va fan , nytt ord för mig eller ?

Vill alla tjejer ha sex med fuckboys på nätet , vet fan ingen tjej som inte kn runt, hur dåligt dom där fuckboys behandlar dom, dom blir nästan mer desperata om killen är riktigt
Allt är på mina villkor, du ska göra vad jag vill

.. Är det verkligen vad ni tjejer vill ha ?
Citera
2017-01-11, 20:42
Medlem
Sockerbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ppallleca
Idag blev jag dissad av ny anledning, en söt tjej ( 35 .. jag är 43 ) , båda bor i Sthlm
.. hon söker en normal snäll ärlig man .. det är jag, kan ju tro man kunde få lite hej o se vad händer ...

Vill alla tjejer ha sex med fuckboys på nätet , vet fan ingen tjej som inte kn runt, hur dåligt dom där fuckboys behandlar dom, dom blir nästan mer desperata om killen är riktigt

"Du är för snäll" = "du fjäskar för mycket"

Tänk dig att någon du träffar bara sitter och säger "Fan va cool du är. Fan vad smart du är. Oh shit vissa snygga kläder du har på dig. Wow läser du den boken, shit asså den har jag hört bra saker om" och som spontant vill hjälpa med skitsaker som att bära en väska eller öppna en dörr. Tar väl kanske fem minuter innan man vill slå sånt folk i ansiktet.

Men mer on topic. Har testat gratis versionen av tinder ett par dagar. har fått en match som aldrig svarade. Har använt alla mina likes varje dag och försökt vara lite strategisk i mitt likande och använt superlikes ett par gånger. Jag är knappast råsnygg men jag har svårt att tro att tjejer har så höga krav på killar att dom inte ens kan slösa fem sekunder på att prata med någon som superlikat dom.

Det känns som att man mest går igenom farmade Facebook profiler som inte ens använder tjänsten.
Citera
2017-01-11, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sockerbit
"Du är för snäll" = "du fjäskar för mycket"

Tänk dig att någon du träffar bara sitter och säger "Fan va cool du är. Fan vad smart du är. Oh shit vissa snygga kläder du har på dig. Wow läser du den boken, shit asså den har jag hört bra saker om" och som spontant vill hjälpa med skitsaker som att bära en väska eller öppna en dörr. Tar väl kanske fem minuter innan man vill slå sånt folk i ansiktet.

Men mer on topic. Har testat gratis versionen av tinder ett par dagar. har fått en match som aldrig svarade. Har använt alla mina likes varje dag och försökt vara lite strategisk i mitt likande och använt superlikes ett par gånger. Jag är knappast råsnygg men jag har svårt att tro att tjejer har så höga krav på killar att dom inte ens kan slösa fem sekunder på att prata med någon som superlikat dom.

Det känns som att man mest går igenom farmade Facebook profiler som inte ens använder tjänsten.

Hejsan, hur har din jul o nyår varit då ?
En go trevlig snäll ärlig man här , som söker eft ja allt .. se vart det leder liksom

Hoppas vi kan höras ?!

.. Är vad jag kan skriva, en första kontakt, dom flesta läser inte ens utan nekar redan vid bild .. som kille är tinder inte bra för självkänslan
Citera
2017-01-11, 21:29
Medlem
Sockerbits avatar
Citat:
Hejsan, hur har din jul o nyår varit då ?
En go trevlig snäll ärlig man här , som söker eft ja allt .. se vart det leder liksom

Hoppas vi kan höras ?!

.. Är vad jag kan skriva, en första kontakt, dom flesta läser inte ens utan nekar redan vid bild .. som kille är tinder inte bra för självkänslan

Att du är "go trevlig snäll ärlig man" säger inget om dig som skiljer sig från andra. Du kan lika gärna skriva att du är en levande varelse och att du äter kolhydrater, fett och protein. Skriv saker om dig själv, dvs. vad du faktiskt gör på fritiden. Vad gillar du för musik, har du en hobby, vad jobbar du med, etc.

Sedan verkar du vara allmänt dåligt på att skriva ordentlig svenska. Inte precis sexigt.
Citera
2017-01-11, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sockerbit
Att du är "go trevlig snäll ärlig man" säger inget om dig som skiljer sig från andra. Du kan lika gärna skriva att du är en levande varelse och att du äter kolhydrater, fett och protein. Skriv saker om dig själv, dvs. vad du faktiskt gör på fritiden. Vad gillar du för musik, har du en hobby, vad jobbar du med, etc.

Sedan verkar du vara allmänt dåligt på att skriva ordentlig svenska. Inte precis sexigt.

Hmm ok, ska testa det
Citera
2017-01-11, 22:03
Medlem
snubblens avatar
Citat:

Jag tycker du ska vara glad att du fick ett svar och en anledning över huvud taget. Tacka så mycket för den informationen så kanske du lyckas bättre med nästa istället.
Hon var ju uppenbarligen aldrig intresserad av dig, så blanda inte in "Är det verkligen vad ni tjejer vill ha?" För det är inget generellt, det handlar bara om att den tjejen inte var intresserad av just dig. Det går inte att dra några generella slutsatser av det, men det du får med dig är att vissa kan uppfatta dig som för snäll i antingen personligheten eller utseendet. Ta till vara på det, det är sällan man får någon sådan typ av info över huvud taget.
Citera
2017-01-11, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snubblen
Jag tycker du ska vara glad att du fick ett svar och en anledning över huvud taget. Tacka så mycket för den informationen så kanske du lyckas bättre med nästa istället.
Hon var ju uppenbarligen aldrig intresserad av dig, så blanda inte in "Är det verkligen vad ni tjejer vill ha?" För det är inget generellt, det handlar bara om att den tjejen inte var intresserad av just dig. Det går inte att dra några generella slutsatser av det, men det du får med dig är att vissa kan uppfatta dig som för snäll i antingen personligheten eller utseendet. Ta till vara på det, det är sällan man får någon sådan typ av info över huvud taget.

Så kan det vara
Citera
2017-01-11, 22:32
Medlem
DRD4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
Han ser ut som fotbollsspelaren Robert Lewandowski. Kanske därför han får så mycket matches. De såg även fräscha och snygga ut! det känns som att USA har snyggare tjejer än oss när man exkluderar deras underklass och WT.

Det är inte rättvist och jämföra en tjej ur den akademiska medelklassen med något random fetto i staterna som är uppväxt på hamburgare, pommes, godis, chips och cola. Eller vad säger ni?

Han ser ju ut som en rödgråten fjant och bedömer du tjejerna efter deras pyttelilla ansiktsbild? Du har aldrig nätdejtat va?

Jag har rest löjligt mycket och i Nordamerika så anses halvdana * Svenska tjejer att vara 10 poängare.
(*såna man raggar på om man är packad) du baserar säkert din syn på detta från collage serier/filmer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in