Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-08, 06:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagis-Dropout
Damn that's cold..

Faktum är att han delvis har rätt.

Visst, jag tror inte att man ska finna sig i att "ens lott i livet" är att leva som en munk. Man är herre över sitt eget öde - sin egen lyckas smed.

Däremot bör vissa bitterfittor till "män" sluta ägna all sin vakna tid åt att gnälla på flashback och istället komma ut i verkligheten och hitta sin passion/bygga upp sitt självförtroende på annat håll.

Att gå direkt på tjejer som osäker kille är lite som att i ett gammalt TV-spel, gå direkt på "sista bossen" utan att ha byggt upp den styrka som krävs under spelets gång. Man kan inte "hoppa nivåer", det finns inga sådana genvägar.

Anledningen till att många 20+ killar är bittra, är för att dom "kom igång" sent med att intressera sig för tjejer och aktivt började söka. Således har dom inte hunnit bygga upp den erfarenhet som krävs för att kunna "snatch:a" tjejer hursomhelst och varsomhelst. Många av deras manliga konkurrenter har hållit på med detta sedan 12-13 års ålder, och då är det ju inte konstigt att dom har ett kunskapsövertag, fastän det inte syns.
Citera
2017-03-08, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RickyLate
Har hört med en kompis som kan fota, han ska se till att ta lite bilder vid tillfälle, känns så himla sjukt bara att sätta sig i en soffa på ett cafe och börja ta bilder, svårt att se att jag kan känna mig avslappad då. Hela sitvationen skriker ju typ "Nu ska jag maximera mina chanser till 110% = desperat loser "

Vad är egentligen psykologin bakom att man måste vara social på bilderna osv? Kan man inte bara länka sin instagram eller något så att dom ser att man har ett normalt liv också? Har dock inte några bilder på bara mig på insta utan typ 10-15 på olika tillfällen i livet liksom... Tror knappt jag har någon där jag är med heller, mest bilder på nära och kära, mat, spelningar etc
Målet med stagade bilder är ju så klart att lyckas ta en bild som inte ser stagad ut. Det är svårt, och kräver många misslyckade bilder (tänk i storleksordningen 1 av 50 bilder). Enklast är när man genuint blir distraherad vid fototillfället, kan också försöka fokusera aktivt på andra tankar. Fantasi är bra för detta.

Psykologin är enkel, tjejer dras ofta till alfahannar (slitet men i bäst på bättre ord), som man ofta kan definiera som ledare, starka (inte nödvändigtvis fysiskt), och sociala. Vilken typ av person tar naturligt uppmärksamheten direkt i en grupp eller socialt sammanhang? Jo denna, eller som jag brukar kalla den naturliga berättaren. //AmatörPsykologen

Man behöver inte ha ett supersocialt/aktivt liv, det räcker att man antyder det (nämner det aktivt i förbifarten på sin höjd)

Citat:
Ursprungligen postat av vraalaak

Visst, jag tror inte att man ska finna sig i att "ens lott i livet" är att leva som en munk. Man är herre över sitt eget öde - sin egen lyckas smed.

Däremot bör vissa bitterfittor till "män" sluta ägna all sin vakna tid åt att gnälla på flashback och istället komma ut i verkligheten och hitta sin passion/bygga upp sitt självförtroende på annat håll.

Att gå direkt på tjejer som osäker kille är lite som att i ett gammalt TV-spel, gå direkt på "sista bossen" utan att ha byggt upp den styrka som krävs under spelets gång. Man kan inte "hoppa nivåer", det finns inga sådana genvägar.

Anledningen till att många 20+ killar är bittra, är för att dom "kom igång" sent med att intressera sig för tjejer och aktivt började söka. Således har dom inte hunnit bygga upp den erfarenhet som krävs för att kunna "snatch:a" tjejer hursomhelst och varsomhelst. Många av deras manliga konkurrenter har hållit på med detta sedan 12-13 års ålder, och då är det ju inte konstigt att dom har ett kunskapsövertag, fastän det inte syns.
Håller med om detta, av egen erfarenhet. Det tar tid att bygga upp sociala färdigheter när man länge gjort sitt bästa att hålla sig undan sociala tillställningar. Själv har jag byggt upp självförtroende genom successiva modiga steg genom att försätta sig i sociala situationer. Efter ett drygt år av dejtande har jag till slut kommit till en nivå där jag lyckats få till en kontinuerlig uppradning av möjligheter, som nu precis utmynnat i ett förhållande.

Summa kardemumma det tar tid att bygga upp en personlig plattform som attraherar det andra könet, tillika en tillräcklig kvalitetsnivå av det. Sen måste man vara realistisk och skaffa sig självinsikt över hur högt man kan nå där, samt försöka precisera mer exakt vad man söker för att banta ner fältet. Totalt ca 2-3 år för just min del.
Citera
2017-03-08, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andreasmm
Varför bedöma dig att skriva här i tråden då och slösa din tid på Tinder över huvud taget?
Ge dig en klapp på axeln för att du i alla fall har försökt.

Men nu gör en som dig bättre i att bara acceptera att det var ditt öde att bli en betacuck, det var det som fick bli din roll här i livet. Detta medan några få andra män, med fördelaktigare utseende och gener och allting får glädjen att spruta sin säd på kvinnorna som du vill komma åt och munknulla dem och olla dem i ansiktet och dränka deras ansikten i sperma.

Alltså ju förr du kan acceptera detta och logga ut från Tinder och relationsforumet, för evigt, desto större chans tror jag att du kan finna glädje från någonting annat här i livet.
Vem vet? Kanske får du upp ögonen för och finner passionen i att samla på frimärken eller liknande, för här slösar du ju bara din tid på att nästintill dagligen uppdatera oss hur pass dåligt det går.
Du kanske har rätt. Det blir ingen stor utmaning för mig.
Det var ändå kul att utforska Tinder och andra saker som har med relationer att göra, och dessutom se hur kräset samhälle jag lever i och inse att man inte passar i de kriterier som ställs i Generation X

Nåja, man får börja samla nåt som intresserar mig helt enkelt. Får önska alla lycka till med Tinder och liknande
Citera
2017-03-08, 17:56
Medlem
Pescasss avatar
I går var en rätt trevlig dag, hade skrivit med en 21år gammal och galet snygg tjej i ett par dagar när vi kommer överens om att ses hemma hos mig.

Grejen var att vi bodde 10mil ifrån varannan dock så erbjöd hon sig att ta bilen hem till mig vilket hon också gjorde. Kände mig lite nervös när vi väl sågs men de släppte snabbt då hon var riktigt trevlig och rolig.

vi snackade någon timme och sedan la vi oss ner i sängen tillsammans och kollade på tv, snabbt eskalerade det hela till lite tuttmassage och därefter blev de ju såklart sex. De hela avslutades med en avsugning och sen fick ja lov att lägga sattsen i munnen.

Vi snackade någon halvtimme till efteråt sedan lära ja skicka hem henne då ja skulle upp och jobba tidigt på morgonen håller dock på att dejta en annan tjej mer seriöst men kände att jag bara lära träffa denna tjejen - så jävla het
Citera
2017-03-08, 22:17
Medlem
Kroppkakors avatar
Har haft Tinder i 3 månader nu ungefär men inte fått någon matchning ännu (om man inte räknar bottar som jag fått några stycken). Brukar swipa höger på de flesta tjejer kanske 7/10 och gjort det med ganska jämna mellanrum dessa tre månader. Jag kanske valt dåliga bilder på min Tinder? Eller vad tror ni? Personligen tycker jag dock inte att bilderna är så dåliga.
Citera
2017-03-09, 16:39
Medlem
linnros24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pescass
I går var en rätt trevlig dag, hade skrivit med en 21år gammal och galet snygg tjej i ett par dagar när vi kommer överens om att ses hemma hos mig.

Grejen var att vi bodde 10mil ifrån varannan dock så erbjöd hon sig att ta bilen hem till mig vilket hon också gjorde. Kände mig lite nervös när vi väl sågs men de släppte snabbt då hon var riktigt trevlig och rolig.

vi snackade någon timme och sedan la vi oss ner i sängen tillsammans och kollade på tv, snabbt eskalerade det hela till lite tuttmassage och därefter blev de ju såklart sex. De hela avslutades med en avsugning och sen fick ja lov att lägga sattsen i munnen.

Vi snackade någon halvtimme till efteråt sedan lära ja skicka hem henne då ja skulle upp och jobba tidigt på morgonen håller dock på att dejta en annan tjej mer seriöst men kände att jag bara lära träffa denna tjejen - så jävla het

Snyggt, roligt att se att du fortfarande kör. Själv har man skaffat dam nu.

Tinder Select har avslöjats i dagarna, någon som vet något värt veta om detta?
Citera
2017-03-09, 17:11
Medlem
Nu har det äntligen vänt för mig, testade med nya bilder och fick 14 match idag varav 4 är riktigt snygga. Såhär ändrade jag mina bilder som gjorde enorm skillnad

Innan (Funderade kuk) : Bilder där jag var objektivt snygg, selfies, poserande, ser mycket bättre ut på dessa bilder rent objektivt

Efter (Mycket bättre) : Nu har jag bilder där jag INTE är objektivt snygg men ser ut att ha roligt, vara cool, och som osar självförtroende och det fungerar! Som visningsbild har jag en bild där jag vart med på kameran och tittar bort utan att vara medveten, bilden är suddig och jag ser inte så bra ut på den, men den fungerar 10 gånger bättre tydligen. Sedan har jag en helkroppsbild på mig ute, en där jag står med 4 kompisar och hänger vid en bar, en där jag sitter och är oseriös och pekar finger och råkar få till en väldigt bra vinkel på mina kindben

Det fungerar! Måtta man inte få ligga med någon snygging snart igen nu
Senast redigerad av RickyLate 2017-03-09 kl. 17:14.
Citera
2017-03-09, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vraalaak

Jag tror verkligen inte mördaren Elliot Rodger var helt ute och cyklade när han konstaterade antingen blir succé eller plattfall när man kommer in i puberteten. Det hänger på vilken status du får hos brudar. Helt plötsligt ändrades spelreglerna totalt och dina bästa polare kunde börja göra narr av en för att plocka poäng hos tjejerna. De som fick låg status var ju ofta de som flydde in i datorspel och dylikt, och som du säger följaktligen missag grunder när det kommer till att attrahera.
Citera
2017-03-09, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av linnros24
Snyggt, roligt att se att du fortfarande kör. Själv har man skaffat dam nu.

Tinder Select har avslöjats i dagarna, någon som vet något värt veta om detta?

Tror det var det som Whitney Cummings snackade om i Joe Rogans podcast ganska nyligen. Lyssna där om du är nyfiken
Citera
2017-03-10, 00:10
Medlem
ForumApaches avatar
Mycket knulla via Tinder som jag använt ett år nu. 10 kvinnor av kanske 25 dejter som jag haft sex med. Av de övriga så har 5-6 velat ha sex/gett klartecken men som jag bangat av olika anledningar. Jag har även gått i perioder utan Tinder, ca 2 månader totalt, etersom jag inte orkat eller velat dejta nya eftersom jag haft lite längre förhållanden med nån kvinna eller jobbat/haft semester.

Antar att jag haft bra bilder, kul text och även tillräckligt med karisma och dragningskraft i verkligheten också.

Själv tycker jag att jag är en skallig och medelålders gubbe.
Citera
2017-03-10, 04:00
Bannlyst
En brud som skrev, Raquez dolores vill ha dig i säng... Vafan ska det betyda
Citera
2017-03-10, 20:09
Medlem
christallqhulaaas avatar
åka på semester och dricka vin är det enda folk är intresserade av.inte riktigt det jag gillar.

har fått ett fåtal matchningar på en dryg vecka,har bara selfies och ingen boost.hade jag kört med bilder utomhus som verkar vara en stor grej hade jag säkert fått mycket mer men orkar inte bry mig för tillfället.
Senast redigerad av christallqhulaaa 2017-03-10 kl. 20:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in