2017-03-07, 17:52
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Men nu har hon minsann skrivit på papper för något stort inför våren. Något som gagnar henne och de närmaste och nu tar hon sats.
Kan inte copy-paste från Instagram men jösses vad hon maler och taggar
#hellreuppröraochirriteraängåobemärktförbi
#detärliksomminstil

Undrar om hon skrivit på för någon dokusåpa för familjen dysfunktionell. Det hade varit något det! Se fläsktunnan gå bananas i varje avsnitt.

Men troligen har han väl skrivit på någon sommarturné för landsortspubkedjan "Harrys" Betalning: Fyra familjepizzor per framträdande.
Citera
2017-03-08, 06:53
Citat:
Men nu har hon minsann skrivit på papper för något stort inför våren. Något som gagnar henne och de närmaste och nu tar hon sats.
#detärliksomminstil

Men, varför öppnar hon inte sin insta och periscopar lite mer då, då?
Numera upprör hon ju ingen, när hon smyger runt i kulisserna.
Citera
2017-03-08, 08:44
Medlem
Stackars Anna, så många som är dumma mot henne. Tur att hon är så oerhört stark och ödmjuk och osjälvisk ~ väljer alltid kärleken först, och sedan förlåta, som hon postade häromdagen under en bild med texten "I never know how strong I was until I had to forgive someone who wasn't sorry, and accept an apology I never recieved". 🙏❤️🙏❤️🙏❤️🙏

Det har vi ju märkt särskilt vad gäller hennes kök och den ofattbara kränkningen att hon inte fick nytt kakel. Där har hon valt att älska och förlåta, vända blad och gå vidare, verkligen!
Citera
2017-03-08, 17:29
Medlem

Tunnan med sin narcisism ser sig som en stoor jagad stjärna då försvinner man från medier ibland. Att hennes pajaskonster i sociala medier är det enda som håller hennes "kändiskap" vid liv är en annan femma
Citera
2017-03-08, 18:17
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av setj

Tunnan med sin narcisism ser sig som en stoor jagad stjärna då försvinner man från medier ibland. Att hennes pajaskonster i sociala medier är det enda som håller hennes "kändiskap" vid liv är en annan femma

Hehehe ja där ligger madame Castafiore från Tintin i lä annars spelar de i nästan samma liga
Citera
2017-03-08, 19:40
Medlem
Har inte kunskapen och energin men skulle vilja instifta ett pris som årligen delas ut.

Årets pinsammaste kändis Det stooora Anna Book priset. Folk får nominera sedan tas 5 kandidater ut för röstning på hemsidan.Första pris en stor skämskudde med en idolbild på en hulkande Tunnan.
De utslagna får ett hedersomnämnande och en stor burk Chiliexplosion.
Lysande uppslag tycker undertecknad
Citera
2017-03-08, 22:15
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Inte min typ av artist allt, men har hållt sig på toppen i Sverige sedan mitten på 80-talet, det är ju starkt.
Syns ofta i tv osv, så något sug måste folket ha av henne.

Om man tänker Lill-Babs, Siw Malmqvist tillhör toppen från 60-talet, så ör Carola, Lena PH och Anna Book kulltoppen av sitt slag från 80-talet.
Citera
2017-03-09, 05:43
Medlem
Monkeyspanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Inte min typ av artist allt, men har hållt sig på toppen i Sverige sedan mitten på 80-talet, det är ju starkt.

Om man tänker Lill-Babs, Siw Malmqvist tillhör toppen från 60-talet, så ör Carola, Lena PH och Anna Book kulltoppen av sitt slag från 80-talet.

Njaa, det vetefan.

Carola och Lena PH hörs ju åtminstone på radio ibland och framkallar spykänslor. Men vem fan är Anna Book?
Den där fläskiga flodhästen som då och då gråter offentligt på löpsedlarna?
Vad är hon känd för?
Sitt gråtande?
Vad har hon gjort förutom gråtit ut i MSM och rultat runt i diverse skitprogram som ingen kollar på?
Hon ska dock ha cred för att hon inte (ännu) hoppat på godhetståget och lallat om baaaarn och stackars, stackars.
Fast det är ju klart, det finns ju ingen det är mer synd om än henne själv, och då finns ju ingen plats för tiggare och skit.
All fokus på megastjärnan.
Senast redigerad av Monkeyspank 2017-03-09 kl. 05:46.
Citera
2017-03-09, 09:05
Medlem
french.toasts avatar
Citat:
#detärliksomminstil

Anna och alla andra fjortisar verkar inte ha förstått funktionen med hashtag. Inte en jävel söker efter de där kombinationerna.
Citera
2017-03-09, 10:15
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Om en artist ska ha hållit sig på toppen i Sverige sedan mitten av 80-talet, alltså i över 30 års tid, då ska den artisten (iaf enligt mig) ha gjort det genom att vara just artist. Man håller sig inte i toppen som artist genom löpsedlar där man gråter ut om vikt, snickare o.s.v. samt genom att delta i Fångarna på fortet, reklamfilmer och diverse tramsprogram.

För att vara en artist som har hållit sig på toppen fram till nu borde hon rimligen ha släppt något nytt studioalbum de senaste 20 åren, vilket hon inte har gjort. Som artist/sångerska var hon hyggligt stor under 80-talet, försökte göra en comeback ca 10 år efter sin storhetsperiod och det var ca 30 år sedan hon var stor och över 20 år sedan den där comebacken. Sedan dess inget nytt studioalbum. Turnéer? Bra fråga, inte sett röken av några sådana så länge jag kan minnas.
Citera
2017-03-09, 10:26
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Om en artist ska ha hållit sig på toppen i Sverige sedan mitten av 80-talet, alltså i över 30 års tid, då ska den artisten (iaf enligt mig) ha gjort det genom att vara just artist. Man håller sig inte i toppen som artist genom löpsedlar där man gråter ut om vikt, snickare o.s.v. samt genom att delta i Fångarna på fortet, reklamfilmer och diverse tramsprogram.

För att vara en artist som har hållit sig på toppen fram till nu borde hon rimligen ha släppt något nytt studioalbum de senaste 20 åren, vilket hon inte har gjort. Som artist/sångerska var hon hyggligt stor under 80-talet, försökte göra en comeback ca 10 år efter sin storhetsperiod och det var ca 30 år sedan hon var stor och över 20 år sedan den där comebacken. Sedan dess inget nytt studioalbum. Turnéer? Bra fråga, inte sett röken av några sådana så länge jag kan minnas.
Hon uppträder oftast på "privata tillställningar" . Oljeshejker, prinsar och presidenter är några av de lyckliga som har fått njuta av Annas förtrollande röst och dans.Förmodar att du känner till när hon lärde Obama att dansa fågeldansen? Detta i samband med att Obama bjöd in Anna och hennes familj för "Samtal om det framtida Europa". Anna stod för matlagningen den kvällen och man avnjöt klassiker som Falukorv i ugn (Med chiliexplosion!), Makaronilåda samt Korv Stroganoff till förrätt. Sedan kom paradnumret,dvs huvudrätten, Kassler Hawaii.

Efter denna sittning så var såklart alla rejält jästa och slöa. Men Anna som vet hur man får igång partyt, greppade en mikrofon och började först growla och sedan blev det en cover på "Det var en kyckling som hette Gullefjun". Än idag så talas det i Vita huset om denna magiska afton och det ryktas att Donald Trump nu personligen har bjudit in Anna . Enligt uppgift så skulle han "nail that bitch".
Citera
2017-03-09, 12:19
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Sedan kom paradnumret,dvs huvudrätten, Kassler Hawaii.

Jag fick mig ett gapskratt åt denna "hopfantiserade" maträtt, men sedan fick jag för mig att googla och fick 62 500 träffar. Äter folk verkligen sånt här?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in