Citat:
Ursprungligen postat av
NirvanA
Nope.
Det handlar snarare om att effektivt nyttja svagheter som redan finns i GPS-spel, att gpsen inte är så noggrann. Det är en väsentlig skillnad på detta och gps-spoofa genom app och ställa in exakt vart man ska gå, kunna fångat vilka pokemons man vill, ta vilka stops man vill, slåss mot vilka gym som helst.... genom drift har man bara EXTREMT tur om man skulle driftas till ett stop och kunna snurra det... omöjligt med gym eftersom man inte kan stanna på samma plats länge och går inte att styra över vilka pokemons man kan fånga.
Det finns inget att diskutera. Ditt argument är alltså att eftersom GPS-spoofing är värre så är det inte fusk. Där går alltså gränsen. Är något mindre fusk än att GPS-spoofa så är det inte fusk överhuvudtaget. Det låter som en väldigt godtycklig regel.
Att ett fusk är mindre fusk än ett annat fusk gör inte det till att det inte är fusk. Det gör det bara till mindre fusk.
Det är ingen idé att du argumenterar med mig ändå. Vill du fuska, så gör det. Jag bryr mig inte. Du får till och med låtsas för dig själv att du inte fuskar. Kom bara inte till mig och säg att du inte fuskar.