2017-03-08, 12:15
Medlem
Mackan1992s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pirre77
Är rätt säker på att det var milägg, men minnet är som det är ibland, så du kan säkert ha rätt.

Fick Pinsir från ett 5km ägg igår kom jag på nu, Schyter är fortfarande oklart. Har klämt på en Metal coat länge nu utan att ha fått en bra Schyter

Edit: För övrigt så ber jag till gudarna att jag aldrig mer får en Gligar från 10km ägg. Lika kul som att få en Jynx
Citera
2017-03-08, 12:41
Medlem
Pirre77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan1992
Fick Pinsir från ett 5km ägg igår kom jag på nu, Schyter är fortfarande oklart. Har klämt på en Metal coat länge nu utan att ha fått en bra Schyter

Edit: För övrigt så ber jag till gudarna att jag aldrig mer får en Gligar från 10km ägg. Lika kul som att få en Jynx

Har inte fått Gligar från ägg, men däremot hittat två vilda.

Två- och femkilometersäggen är ju rena rama bedrövelsen. Får samma gamla trötta gäng som vanligt. Ponyta, Staryu, Psyduck, Krabby, Paras, Goldeen, Polywag, Squirtle etc. Den från gen 2 som jag fått flest av i femkilometersägg är typ Natu som ju finns exakt överallt
Citera
2017-03-08, 12:49
Medlem
janssonkarls avatar
Citat:

Fick en scyther 100% iv igår i ett 5km ägg så ja dem finns i 5

Med vänlig hälsning, JK
Citera
2017-03-08, 13:49
Medlem
NirvanAs avatar
Jag fattar inte hur ni får larvitar i 10km äggen, sen den 17e februari har jag kläckt 29st 10km ägg och inte 1 enda jävla larvitar... stor övervikt på dratini och pineco... jävla kotte vars evolution är helt värdelöst... ta bort från 10km äggen ffs.
Citera
2017-03-08, 13:56
Medlem
TheLuckyOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Jag fattar inte hur ni får larvitar i 10km äggen, sen den 17e februari har jag kläckt 29st 10km ägg och inte 1 enda jävla larvitar... stor övervikt på dratini och pineco... jävla kotte vars evolution är helt värdelöst... ta bort från 10km äggen ffs.

Skriver alla ner precis hur många ägg ni kläckt och vad ni fått? Eller har jag missat var man kan kolla upp detta? Enda jag sett är hur många ägg som jag sammanlagt har kläckt, vilket nu är 535 stycken, och fortfarande 0 dratinis...
Citera
2017-03-08, 14:06
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheLuckyOne
Skriver alla ner precis hur många ägg ni kläckt och vad ni fått? Eller har jag missat var man kan kolla upp detta? Enda jag sett är hur många ägg som jag sammanlagt har kläckt, vilket nu är 535 stycken, och fortfarande 0 dratinis...

Nja är väl bara jag så vitt jag vet, men de som vill ha lite mer exakt data skriver ner manuellt. Jag skriver alltid ner antal 10km ägg, utfallet från dessa och vilka stops jag fick vardera ifrån.
Citera
2017-03-08, 14:55
Medlem
Pirre77s avatar
Citat:

Pineco är i störande majoritet i mitt fall. Fattar inte ens syftet med vare sig den eller den värdelösa evolvningen...
Citera
2017-03-08, 15:05
Medlem
Mackan1992s avatar
Citat:

Jag har sett framemot den utvecklingen länge men det är väl mest för att jag inte har den. Trodde dock den skulle vara användbar

Har snart 2st 10km som kläcks. Behövs bara lite driftning så kommer båda kläckas. Återkommer med resultat!
Citera
2017-03-08, 15:06
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Jag har sett framemot den utvecklingen länge men det är väl mest för att jag inte har den. Trodde dock den skulle vara användbar
Jag har evolvat fram 4st, en till och jag kan göra 5 , låg cp, låg hp, dåliga movesets, finns inget bra med den.
Citera
2017-03-08, 15:07
Medlem
Mackan1992s avatar
Citat:
Jag har evolvat fram 4st, en till och jag kan göra 5 , låg cp, låg hp, dåliga movesets, finns inget bra med den.

Ajdå. Undrar varför den finns i 10km ägg då. Man antar ju att det som finns där ska vara någorlunda användbart.

edit: Fick 2st Pineco's från mina 10km ägg Dock ena med bra iv så nu blir det evolve
Senast redigerad av Mackan1992 2017-03-08 kl. 15:16.
Citera
2017-03-08, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pirre77
Nja, säg inte det. Jag spelar rent och ärligt och har till dags dato kläckt 4 Larvitar och fått 109 candies. Behöver således bara 16 candies till för att kunna evolva till Pupitar och sedan Tyranitar. Förvånar mig icke om någon ultranörd kläckt betydligt fler ägg än jag och således kunnat powra upp sin Tyranitar till max.

Någon mer än jag som får extremt många Pinecos i miläggen?

Minns inte exakt, men de senaste miläggskläckningarna för min del ser ut ungefär såhär:

Pineco 9
Larvitar 4
Pinsir 3
Hitmonlee 2
Dratini 2
Scyther 1
Snorlax 1
Aerodactyl 1
Lapras 1

Hade f.ö. gärna fått någon fler starter, har bara fått Totodile och inte ens sett skymten av de övriga vare sig i gym eller på nearby/sightings. Någon som vet om starters går att få från ägg?

Fast om anledningen till att du har lyckats kläcka 4 larvitar är för att du lämnat appen igång i tvättstugan och driftat hundratals kilometer så vet jag inte om "Rent och ärligt" är det bästa sättet att beskriva ditt spelande.
Citera
2017-03-08, 15:38
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frekventflygare
Fast om anledningen till att du har lyckats kläcka 4 larvitar är för att du lämnat appen igång i tvättstugan och driftat hundratals kilometer så vet jag inte om "Rent och ärligt" är det bästa sättet att beskriva ditt spelande.
Påstår du att drifting är fusk? Det ligger ju utanför ens ansvar, det är ju appen, mobiletelefonen/service providern eller byggnaden man bor i som gör att det driftas, ska man då medvetet undvika att ha igång spelet när man är hemma bara för den rör sig utan att du faktiskt rör dig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in