2017-03-06, 15:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av msthlm37
Ett helt sjukt och mycket skrämmande sätt att resonera på, du ursäktar ditt egna högerextrema synsätt genom att kalla dina "motståndare" för anti-vita?

Allt annat utanför din egna bubbla är sjukt i din värld. Jag vet hur ni fungerar. Du hatar ju vita.
Citera
2017-03-06, 15:28
Medlem
Citat:
Det ni sysslar med är felaktiga, grovt överdrivna och mycket grova smutskastanden mot invandrarna och flyktingarna i Sverige, en skrämmande och mycket farlig tendens.
Det är inte sanningen som är farligt, det är lögnen och åsiktsförtrycket. Om du inbillar dig att invadringskriter består av 17% SD-anhängare så har du fel. Idag tycker minst 70-80% av befolkningen att Sverige har misslyckats med I&I. Det som är riktigt skrämmande är att en minoritet tagit på sig rollen som åsiktskorridorens väktare, rabiata självgoda människor som kallar sig humanister, engagerar sig i Refugees Welcome, men de är egentligen de värsta hycklarna, bor långt ifrån invandrare och tar inte emot invadrare själva.

Hur är det med dig? Bor du bland invadrare, brinner det bilar i dina kvarter, har du tvingats gå runt om blodpölarna efter mördade?

Vad är det som är grovt överdrivet? Tänker du på Ylva Johanssons "going down, and down, and down". De förljugna förnekandena.

Eller tänker du på #Vistårinteut som talar om "barnen" som tänker begå kollektivt självmord. Barnen i 29-30 år åldern som kostar Sverige 30-35 miljarder per år.

I decennium har media ljugit för folket. De ensamkommande har beskrivits som små söta barn (till och med spädbarn) som har toppresultat i skolan. I verkligheten rör det sig om unga män, med en förfärlig kvinnosyn, som ofta förekommer i sexövergrepp och de nya fenomenen gruppvåldtäkt, homosexuelle anala våldtäkter, heroinmissbruk, personrån, stöder och tom mord.

Vi har fått ett hårdare samhälle ch det beror på två saker, Fredrik Reinfeldts vandalisering av de sociala systemen och massinvandringen.

Vi behöver fördubbla antalet poliser i Sverige för att över huvud taget kunna klara de polisiära åtagandena. Varför?
Citera
2017-03-06, 15:29
Medlem
NS_14s avatar
Citat:
Det ni SDare samt övriga högerextrema står för är inte på något sätt svenskt, ni representerar inte Sverige, någon svenskhet eller vad Sverige står för, inte för fem öre.

Intressant hur det plötsligt blivit så viktigt för er antivita att betona "svenskhet", "representerar inte Sverige" eller vad "Sverige står för". För några år sedan lät det annorlunda då ni länge körde med att det inte fanns något som hette svenskhet, men om det fanns så var det "rasism", "barbari", "hets mot folkgrupp" osv. Nu har ni förstått att det spåret inte är vidare lyckat och likt Alinsky, Gramsci, Stalin m.fl. av era ideologiska husgudar försöker man med detta kapa den nationella mobiliseringen som sker.

Sverige tillhör svenskarna och inte den nuvarande elit som kapat styret och försöker få svenskarna att via skatter finansiera sin egen folkfördrivning. Samma elit som upprepar exakt dina ordalag i denna spelade upprördhet.

Citat:
Måste säga att väldigt mycket som skrivs här är otroligt skrämmande och ofta rent häpnadsväckande. Visst är det ett relativt begränsat antal människor som skriver ett exceptionellt högt antal inlägg men det är ändå mycket skrämmande.

Det är mycket skrämmande. Skrämmande hur man 2017 kan sitta och cherrypicka sin upprördhet baserat på vad en elit man inte har något gemensamt med ger för ideologiskt godkännande. Skrämmande hur till synes extremt klenbegåvade snöflingor låter sig bli så emotionellt vägledda att det skymmer sikten till en sådan nivå att tillvaron stympats ner till det man bara har fysiskt omkring sig. Skrämmande att man sedan utifrån denna marginaliserade position försöker att försvara denna ensidiga bild med värdeladdade ord utan annan mening än man anser sig ha fyllt en upplevd plikt.

Citat:
Ser väldigt mycket som liknar hur det gick till när nazismen började spridas i Tyskland. Trodde aldrig att vi igen skulle behöva uppleva detta men det sker faktiskt här och nu.

Ingen lyssnar på det där mantrat så du får försöka med något annat. Varför ingen lyssnar är för att ingen tror på att du skall kunna mäkta med någon djupare analys på ämnet. Rapa mantran från ett manus behärskar du dock.

Citat:
Då var det framförallt judar som smutskastades och beskylldes för både det ena och det andra, nu är det invandrarna och i synnerhet då muslimerna.

Nej, folk beskyller och pekar mestadels ut ansvariga. Däremot förekommer en och annan knäppskalle som säger saker i affekt under anonymitet. Det förändrar egentligen ingenting i sak.

Citat:
Det största problemet finns definitivt inte i Stockholm vilket också är lite "komiskt" eftersom det här är majoriteten av invandrarna bor. En absolut majoritet av alla hatare bor i de mindre städerna samt på landsbygden.

Nej, det är i framförallt Stockholm det stora hatet finns. På Södermalm exempelvis.

Citat:
T.o.m. Peter Springare märker nu hur mycket mörka bruna krafter samt hat det finns i vårt land och börjar förstå vidden av bollen han satte i rullning. Han vädjar numera öppet till det bruna smutset att hålla sig borta från hans twitter, facebook etc. Helt klart att inte han är beredd att gå i frontlinjen för de högerextrema.

Springare går naturligtvis en balansgång. Samtidigt som situationen blivit såpass extrem pga asylextremister som dig och Fredrik Reinfeldt, och han som upplyst samhällsmedborgare inte har nog samvete att hålla tyst, tvingas han erkänna att vi har haft rätt samtidigt som han även måste markera avstånd.
Varför han gör så hänger även det ideologiskt ihop med hur ni valt att försvara den nuvarande massockupationspolitiken och folkmordet på svenskar.

Att det kommer bli stora konfrontationer kan du räkna med. Trodde ni att massförflyttningar och tvångsfördrivningar av folk från andra sidan jorden, instuvade i folks hem som bott och verkat i landet under decennier, kunde ske utan problem? Var tanken att floskler och svenskfientlighet skulle släta över allt?
Senast redigerad av NS_14 2017-03-06 kl. 15:37.
Citera
2017-03-06, 15:31
Medlem
Om man ska säga som det är så finns det ett visst hat hos mig men det riktar sig inte mot invandrarna utan mot just sådana som TS. Det vänder sig i mig när de drar nazistkortet och förväntar sig att man ska börja bete sig som en strykrädd hund.
Citera
2017-03-06, 15:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fmj4912
Det handlar i grunden inte om rasism. Det handlar om att man som svensk är orolig över hur allt detta kommer fortsätta och att man sätter sig och sitt lands medborgare i första hand. Visst kanske det låter själviskt, men man kan inte bara tänka med hjärtat och tro att allt löser sig utan att använda logik.

Med andra ord: det borde nog ändå handla lite om rasism - trots allt. Annars kan inget av det ske som du beskriver. Svenskarna måste vilja överleva.
Senast redigerad av GenesisP 2017-03-06 kl. 15:44.
Citera
2017-03-06, 15:47
Medlem
Ok dudes.

Eftersom min identitet obehagligt plötsligt blivit röjd så var detta mitt allra sista meddelande på Flashback någonsin. Aldrig varit med om det tidigare för övrigt, ganska creepy.

Inte så överraskande när man ger sig in i debatter om detta känsliga ämne, så jag får väl skylla mig själv.

För min egen del gör det ärligt talat noll men man har ju nära och kära. Vad högerextrema är kapabla till vet vi nog alla?

Det enda lilla, lilla, lilla positiva i detta är väl att man blir mer motiverad till styrketräningen.

Kör hårt i debatterna och för Sveriges del så hoppas jag det här äckliga otäcka invandrarhatet och alla grova generaliseringar vi ser nu lugnar ner sig.
Senast redigerad av msthlm37 2017-03-06 kl. 16:06.
Citera
2017-03-06, 16:00
Medlem
Citat:
Ok dudes.

Eftersom min identitet obehagligt plötsligt blivit röjd så var detta mitt allra sista meddelande på Flashback någonsin. Aldrig varit med om det tidigare för övrigt, ganska creepy.

Inte så överraskande när man ger sig in i debatter om detta känsliga ämne, så jag får väl skylla mig själv.

För min egen del gör det ärligt talat noll men man har ju nära och kära. Vad högerextrema är kapabla till vet vi nog alla?

Det enda lilla, lilla, lilla positiva i detta är väl att man blir mer motiverad till styrketräningen.

Kör hårt i debatterna och för Sveriges del så hoppas jag det här äckliga otäcka invandrarhatet och alla grova generaliseringar vi ser nu lugnar ner sig.

Du är fullständigt sanslös med alla dina knep för att försöka skapa en falsk bild av verkligheten. Det är väl knappast invandringskritiker som är kända för att ge sig på folk i deras hem. Hade du däremot varit på "andra sidan" så riskerar du att bli trakasserad på riktigt från alla nivåer i samhället.
Citera
2017-03-06, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnvandarnamnX
Här har du helt rätt enligt min uppfattning. Det är bara att omfamna globaliseringen som en man eller lägga sig ner och dö.
Men först ska vi försörja dem till dödagar.
Du och jag betalar.
Citera
2017-03-06, 16:04
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:

->Är det ett sådant här samhälle ni (SD samt övriga högerextrema) vill skapa?<-
https://www.youtube.com/watch?v=e7mqfmZS5xM

Länka video på hur hemsk det ser ut i Danmark där dansk folkeparti länge varit i regering, eller Finland som naturligt haft invandringskritisk hållning från första början och försök demonisera hur dessa länder nu ser ut, och hur hemskt det vore därmed ifall Sverige utvecklas åt det hållet.

Att du länkar till nazister för 60 år som exempel för hur Sverige kan se ut med SD i regering sedan får dig att se ut som en jävla idiot.
Citera
2017-03-06, 16:08
Medlem
SchnellerHeinzs avatar
Det är inte muslimerna och övriga invällare man ska beskylla. Det är vänsterpatrask som dig TS vilka står till skuld för dagens problem.
Citera
2017-03-06, 16:09
Medlem
Sooks avatar
Citat:
En sak kan du varje fall vara totalt säker på. Om det tar hus i helvete så kommer den goda sidan vinna och den onda förlora. Ni främlingsfientliga och i vissa fall rasister är i ett kraftigt underläge och har inte den minsta tillskymmelse till chans, inte för fem öre.

Den här enormt provocerande intelligensbefriande smutskastningen mot invandrarna i Sverige måste få ett slut, allt hat som sprids, äckligt är vad är, oerhört äckligt.

När de bruna oftare börja visa sin trynen, sitt sanna jag så hoppas jag att det svenska folket äntligen vaknar upp.
Jag kan bara hålla med. Det är skrämmande det som händer och att folk i USA röstar fram en sån som Trump är riktigt läskigt. Det som dock känns bra än så länge är att han möter på motstånd när han försöker driva genom rasismen. I Sverige kommer SD dock inte komma fram till makten vilken jag könner mig trrygg i, däremot är det ju onekligen 13% som röstade på dem i förra valet, fullatändig galenskap.
Citera
2017-03-06, 16:09
Medlem
letspanics avatar
Det finns ingen smutskastning av invandrare, det behövs inte, den står de själva för.

Titta bara på alla dessa upplopp i invandrartäta områden i småhålor som Hallsberg, Borås och Växjö - för att inte tala om gängkrigen i alla våra större städer där 99% bland offer och GM har utländska namn.

Jag vill inte se Åkesson som Statsminister, men det kommer kommer han säkert bli eftersom sådana som du inte vill se och ta tag i problemet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in