2017-03-06, 14:50
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rovdjurskossan
Du kommer inte ge upp och det finns sannolikhet att din fiende, svensken, inte heller kommer ge upp. Därmed har du det krig som alla försökt varna dig och dina vänner för. Men kom nu inte och skyll på de som börjat försvara sin rätt till existens. Det är din folkfientliga ideologi som representerar den onda sidan.
Precis det är vår existensrätt det handlar om. Det är den "antirasisterna" och globalisterna vill ta ifrån oss. De vill att vi alla ska blandas bort till en rotlös och identitetslös sörja av konsumenter och låneslavar som enkelt kan kontrolleras.
Senast redigerad av PK-befriad 2017-03-06 kl. 14:55.
Citera
2017-03-06, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av msthlm37
Sverige måste sluta upp vara så mjäkiga mot kriminella element samt självklart även mot terrorism och extremism.

Polisen måste ges kraftigt ökade resurser, befogenheter och vissa straffskalor måste ökas betydligt. Sverige måste på något sätt börja jobba mot en nollvision.

Jag har aldrig hävdat att det inte skulle finnas problem i Sverige också.

Finns det något land på vår jord utan problem?
Du börja tänka innan du skitar ner tangenterna.
hårdare tag blabla fattar du inte att grund problemet ligger i att Sverige inte kan förse sina medborgare med ekonomisk trygghet, och om staten brister i det kan vi för fan inte ta in fler svaga grupper Hajar du eller ska jag ta det på Latin
Citera
2017-03-06, 14:52
Medlem
Att få den där "ni-är-rasister-smörjan" kastad på sig de slipper islänningarna då de tar emot sisådär 50 flyktingar/året Eller nu kanske de slutat upp med att ta emot det? Men visst, fortsätt ni att kalla oss nazister/fascister egoister för vem orkar bry sig om hysteriska "Alla ska bo i sverige- flykting-kramare?
Citera
2017-03-06, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zarfiot
Ok, så du menar att det stora problemet är att man är kritisk mot sådana som beter sig illa och inte att någon beter sig illa.

Det ni sysslar med är felaktiga, grovt överdrivna och mycket grova smutskastanden mot invandrarna och flyktingarna i Sverige, en skrämmande och mycket farlig tendens.
Citera
2017-03-06, 14:53
Medlem
Citat:
Orsaken är att jag tycker att allt det här smutskastandet mot invandrarna och flyktingarna nått en helt bisarr nivå, helt sjukt, ofattbart och mycket skrämmande.

Just att det gått såpass långt att även gemene man/kvinna börjar prata skit om invandrarna då blir jag mörkrädd.
Läst något om orsak och konsekvens
Citera
2017-03-06, 14:54
Medlem
ModerRotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tissemand
Du har helt rätt, det finns massor att läsa om detta på Flashback och google.

(FB) Judarna bakom arabisk massinvandring?

Ja. Dessutom visar min fristående och helt opartiska studie att människor söker sig ifrån Ondska och mot Godhet.

Så om något Ondskefullt händer så ger människor en motreaktion som leder mot den Goda sidan igen, i det här fallet är Judarnas påverkan (media, NAtional-ZIonism, IS, arabflytt, judisk finansiell kontroll, Judekontroll av "vetenskap" i anslagsutsugande syften, Symptom lindring framför äkta botemedel etc) av Ondo och människor söker sig mot de delar av åsikter och politik som är dess motpol, dvs bort från det som gör Ont och mot det som känns Gott.

Det är en naturlig reaktion och bör inte förvåna någon alls, någonsin. Historien repeterar sig likt en fraktal med bara mycket små förändringar över tid.

Det är då inte alls märkvärdigt att orsaken till alla dessa balanssvängningar, mellan Ont och Gott, är den minsta gemensamma nämnaren: Judarna.

Det är enkel psykopatisk manipulation på internationell och förmodligen Global nivå. Allt för att tjäna ett syfte, vilket rimligtvis är att suga ut väst på pengar och föra över äganderätt från väst till .... Judarna.

Gott är synonymt med rikedom och Ont är synonymt med fattigdom.

Senast redigerad av ModerRota 2017-03-06 kl. 15:01.
Citera
2017-03-06, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 72mm
Slutade läsa redan här. Gör om, gör rätt.

För det första, har man inte ens en uppfattning om vad som är vänster och höger får man nog läsa på lite. För det andra så är gruppen "SDare" nu så stor och brokig att den inte enkelt låter sig generaliseras över. Det är lite samma misstag som "vi högerextrema" gör när vi pratar om "vänstern".

Du får ursäkta mig men jag har fortfarande svårt att ta ett parti som i rakt nedstigande led härstammar från det bruna (SD) på allvar. Ett sjukt exempel: En av de allra första medlemmarna var ju till och med en före detta SS korpral som arbetat i högkvarteret i Berlin (Rottenfuhrer).
Senast redigerad av msthlm37 2017-03-06 kl. 14:58.
Citera
2017-03-06, 14:56
Medlem
Citat:
Orsaken är att jag tycker att allt det här smutskastandet mot invandrarna och flyktingarna nått en helt bisarr nivå, helt sjukt, ofattbart och mycket skrämmande.

Just att det gått såpass långt att även gemene man/kvinna börjar prata skit om invandrarna då blir jag mörkrädd.

Kan ju bero på att allt fler ser de negativa sidorna komma närmare dem. Brott ökat med 25% mellan 2006 och 2015. Sexualbrott ökat med 150% samma period. Invandrare kraftigt överrepresenterade bland de grova brotten. Ensamkommande "barn" som ljuger om sin ålder, för sen begära hit sin fru och barn när de fått PUT. Invandring och integrationskostnaderna har skenat senaste åren.

Då är det väl kanske inte så konstigt om fler börjar kritisera invandringen?

Eller tycker du folk bara ska hålla käft och va en god svensk, knyta handen i fickan?
Citera
2017-03-06, 14:56
Medlem
Tinoss avatar
Citat:

Tror du borde sluta vara så himla trångsynt och förstå att situationen är inte bra alls nu.
Massor av de som röstar på SD vill inte "massdeportera" massor av människor, utan är mer besviken på invandringspolitiken. Det handlar om att skattepengar går till kamelparker, modulhus som kostar sinnessjukt mycket pengar. Flyktingförläggningar bredvid dagis som sänker priser på marken och husen i närheten.

Du säger att många snackar skit, men när man går igenom din historik på Flashback så sitter du konstant och snackar skit om SD samt människor som röstar på SD? Du verkar tillbringa hela tiden vardag på att klaga om folk som hatar. Så du hatar på folk som hatar. Förstår du inte ironin?

Det handlar inte om "det onda/goda kraften". Sluta kolla på Star Wars.

Människor är besvikna för ensamkommande män i 20+ åldern kommer hit till Sverige, mjölkar på våra skattepengar och röker heroin. Kanske inte alla, men en del. Såklart invandrare är välkomna in till Sverige, man ska inte se det svart eller vitt. Men det handlar om till en viss gräns.

Länder utanför Sverige ser ner på alla här. Romer/rumäner kommer hit och lever på människors sympati. Trakasserar alla utanför matbutiker samt tunnelbanan. Rånar äldre människor och förstör naturen genom att bygga osäkra kåkhus i skogen. Afghanska män som våldtar småpojkar samt andra kvinnor och knarkar ner sig själva.

Det är ett problem, och därför är folk missnöjda. Polisen, vården samt skola har redan brist på bidrag för Sverige kammar ut all pengar på invandringen. Folk vill ändra det.

Citat:
Väldigt komiskt men samtidigt oerhört tragiskt att SD armén här försöker göra politik av Mello också.

Att ni bara orkar... ni är bittra nu och ni kommer dö bittra, fucked for life.
^ Om du vill göra någon skillnad på folks åsikter så gå ut i verkligheten, dela ut posters eller krama ett träd. Du kommer absolut inte göra nån skillnad på att gnälla online iallafall.

(Ps. Jag är ifrån Nordafrika(!))
Senast redigerad av Tinos 2017-03-06 kl. 15:00.
Citera
2017-03-06, 14:58
Medlem
EbolaTillAllas avatar
Citat:
Jag håller självklart med om att man ska slå så hårt mot fundamentalism och extremism som bara det går men detta handlar inte om det.

Dessutom vill jag ha en polis med ökade resurser och tuffare straffskalor, vi måste få kontroll över de kriminella elementen och sluta upp med allt daltande.

Det här handlar om att invandrarna och flyktningarna har börjat smutskastas på bred front och felaktigt anklagas för både det ena och andra, oerhört äckligt det hela, rent avskyvärt.

Det här handlar om att alla som varnat för vad vansinnespolitiken skulle få för konsekvenser på bred front länge smutskastats och anklagats för både det ena och det andra, oerhört äckligt det hela, rent avskyvärt.

lösningen är som alltid: more of the same, more of the same
Citera
2017-03-06, 14:59
Medlem
Citat:
Det ni sysslar med är felaktiga, grovt överdrivna och mycket grova smutskastanden mot invandrarna och flyktingarna i Sverige, en skrämmande och mycket farlig tendens.

Det är friskt och sunt att man reagerar på det som är fel och att man ibland även kan tala klarspråk. Det är när denna typ av reaktioner tystnar som man borde bli verkligt orolig.
Citera
2017-03-06, 15:00
Medlem
Citat:
Du får ursäkta mig men jag har fortfarande svårt att ta ett parti som i rakt nedstigande led härstammar från det bruna (SD) på allvar. Ett sjukt exempel: En av de allra första medlemmarna var ju till och med en före detta SS korpral som arbetat i högkvarteret i Berlin (Rottenfuhrer).
Vet du hur mycket nazister det fanns i S i begynnelsen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in