Citat:
Ursprungligen postat av
msthlm37
Orsaken är att jag tycker att allt det här smutskastandet mot invandrarna och flyktingarna nått en helt bisarr nivå, helt sjukt, ofattbart och mycket skrämmande.
Just att det gått såpass långt att även gemene man/kvinna börjar prata skit om invandrarna då blir jag mörkrädd.
Tror du borde sluta vara så himla trångsynt och förstå att situationen är inte bra alls nu.
Massor av de som röstar på SD vill inte "massdeportera" massor av människor, utan är mer besviken på invandringspolitiken. Det handlar om att skattepengar går till kamelparker, modulhus som kostar sinnessjukt mycket pengar. Flyktingförläggningar bredvid dagis som sänker priser på marken och husen i närheten.
Du säger att många snackar skit, men när man går igenom din historik på Flashback så sitter du konstant och snackar skit om SD samt människor som röstar på SD? Du verkar tillbringa hela tiden vardag på att klaga om folk som hatar. Så du hatar på folk som hatar. Förstår du inte ironin?
Det handlar inte om "det onda/goda kraften". Sluta kolla på Star Wars.
Människor är besvikna för ensamkommande män i 20+ åldern kommer hit till Sverige, mjölkar på våra skattepengar och röker heroin. Kanske inte alla, men en del. Såklart invandrare är välkomna in till Sverige, man ska inte se det svart eller vitt. Men det handlar om till en viss gräns.
Länder utanför Sverige ser ner på alla här. Romer/rumäner kommer hit och lever på människors sympati. Trakasserar alla utanför matbutiker samt tunnelbanan. Rånar äldre människor och förstör naturen genom att bygga osäkra kåkhus i skogen. Afghanska män som våldtar småpojkar samt andra kvinnor och knarkar ner sig själva.
Det är ett problem, och därför är folk missnöjda. Polisen, vården samt skola har redan brist på bidrag för Sverige kammar ut all pengar på invandringen. Folk vill ändra det.
Citat:
Ursprungligen postat av
msthlm37
Väldigt komiskt men samtidigt oerhört tragiskt att SD armén här försöker göra politik av Mello också.
Att ni bara orkar... ni är bittra nu och ni kommer dö bittra, fucked for life.
^ Om du vill göra någon skillnad på folks åsikter så gå ut i verkligheten, dela ut posters eller krama ett träd. Du kommer absolut inte göra nån skillnad på att gnälla online iallafall.
(Ps. Jag är ifrån Nordafrika(!))