2017-03-06, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av msthlm37
Du kan knappast bo i Stockholm om du skriver så här. Det finns absolut problem och överdriven segretation i vissa förorter, ja, men exceptionellt överdrivet sett till helheten.
Har du varit på plattan eller centralen? Nu är Sverige inte bara Stockholm. I Malmö mördas, skjuts, bränns bilar, rånas och våldtas det. I förorterna kring Stockholm har lagen upphört. I Uppsala håller 100-tals heroinberoende afghaner staden i skräck.

Sluta med ditt skitsnack om rasister, om vi inte vågar prata om problemen och dess orsaker så blir det bara värre.
Citera
2017-03-06, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeanclaudevandamme
Ingen bryr sig om ditt skitsnack. Det är S, V, MP, C, L, och M som förstört Sverige.
SD kommer bli största parti. Kanske ser vi NMR i riksdagen. När etablissemanget ljuger folket rakt i ansiktet blir detta konsekvensen.
När man inte erkänner att etniska Svenskar existerar fast man erkänner alla andra folkgrupper, då är något riktigt fel.
Vi kommer inte ge oss förrän mainstreammedia krossats.
Vi kommer inte ge oss förrän objektivitet och fakta tas på allvar.
Vi kommer inte ge oss förrän Svenskar blir ett erkänt folk.
Vi kommer inte ge oss förrän Sverige får en sund invandringspolitik.
VI kommer inte ge oss förrän stenkastning, massvåldtäkter, gängvåld, Taharrush, Jihadism och hedersvåld utrotats från Sverige.
Vi kommer inte ge oss förrän Sverige anammat nationalism, och avfärdat den globalistiska agendan.

Där har du det. Sverige är i förändring. Slut upp på rätt sida.

Du vet lika bra som mig att ni inte har en tillskymmelse till chans. Risken är enormt stor att du kommer förbli arg och bitter under resten av ditt liv, är livet inte värt mer än så, oerhört tragiskt och patetiskt, tyvärr lever man bara en gång. Varför inte göra något vettigt och produktivt av ditt liv istället för att kasta bort det på hat och förakt mot andra människor?

Sett till första, andra och tredje generations invandring så är vi väl i runda tal uppe på ca 20-25% av hela Sveriges befolkning, var femte, var fjärde invånare ungefär?

Ni har redan förlorat, det är redan för sent och det finns inte en chans på denna jord att Sverige likt nazityskland kommer börja massutvisa folk.

Går heller inte att på sikt stoppa globaliseringen av världen oavsett politiker som Åkesson, Le Pen, Trump och Putin.
Senast redigerad av msthlm37 2017-03-06 kl. 13:20.
Citera
2017-03-06, 13:13
Bannlyst
Märkligt att invandrarna bor i storstäder och dom som gnäller på invandrare på landsorten.
De största rasisterna bor i hålor som inte har en invandrare.
Detta beror på att de unga tjejerna lämnar byhålan och flyttar till Storstan.
Kvar blir bittra män som skyller allt på invandrare. Som vanligt kampen om honorna.
Det är min ringa uppfattning.
Citera
2017-03-06, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SverigeVan88
Om vi hade kunnat prata om vissa saker öppet och utan fördömelse skulle vi inte vara i den situation vi nu befinner oss i. Invandring och integration mm debatterades bättre i början av 2000-talet tex Göran Persson mdfl debatterade slöjförbud etc. Bara att ha en sån debatt höll man vissa lugna och utan att stigmatisera vissa ämnen.

Fler exempel: är bara ett fåtal personer på vänsterkanten som vågat diskutera invandring och brottslighet och inte endast säga att deras enda motiv är av socioekonomiska förhållanden.

Jag skulle låta bli att vara höger militant muppa-jävfel om folk kunde vara mindre skitnödiga när man diskuterar visa saker.
Ja det är osvenskt att sticka ut hakan o strunta i konsensus-kulturen.

Finns fölk på båda sidor som är beredda att diskutera med varandra men det är för polariserat för att inleda konstruktiva samtal.
Tycker både de "onda & goda" har så olika begrepp och synsätt att det är omöjligt att närma sig varandra.

Håller med dig om att debatten polariserats och jag tror inga, inte ens de invandrarvänliga säger emot att det finns kraftiga problem med integrationen samt att det blir en belastning när vi tar emot såpass många under en kort tidsperiod.

Integrationspolitiken behöver förbättrats något enormt och polisen måste ges resurser att rensa bort buset.
Citera
2017-03-06, 13:15
Bannlyst
Citat:
Du vet lika bra som mig att ni inte har en tillskymmelse till chans. Risken är enormt stor att du kommer förbli arg och bitter under resten av ditt liv, är livet inte värt mer än så, oerhört tragiskt och patetiskt, tyvärr lever man bara en gång. Varför inte göra något vettigt och produktivt av ditt liv istället för att kasta bort det på hat och förakt mot andra människor?

Sett till första, andra och tredje generationsinvandring så är vi väl i runda tal uppe på ca 20-25% av hela Sveriges befolkning, var femte, var fjärde invånare ungefär?

Ni har redan förlorat, det är redan för sent och det finns inte en chans på denna jord att Sverige likt nazityskland kommer börja massutvisa folk.

Går heller inte att på sikt stoppa de globaliseringen av världen oavsett politiker som Åkesson, Le Pen, Trump och Putin.
Här har du helt rätt enligt min uppfattning. Det är bara att omfamna globaliseringen som en man eller lägga sig ner och dö.
Citera
2017-03-06, 13:20
Medlem
Citat:
En sak kan du varje fall vara totalt säker på. Om det tar hus i helvete så kommer den goda sidan vinna och den onda förlora. Ni främlingsfientliga och i vissa fall rasister är i ett kraftigt underläge och har inte den minsta tillskymmelse till chans, inte för fem öre.

Den här enormt provocerande intelligensbefriande smutskastningen mot invandrarna i Sverige måste få ett slut, allt hat som sprids, äckligt är vad är, oerhört äckligt.

När de bruna oftare börja visa sin trynen, sitt sanna jag så hoppas jag att det svenska folket äntligen vaknar upp.

Den "goda" sidan?
Att du är efterbliven insåg alla efter första meningen i ts, men vad menar du med den "goda" sidan?
Jag antar att det med dina mått är den sida som inte har något som helst konsekvenstänk, som tycker och tror att hela världen kan komma hit och må väl. Du har inte för en sekund funderat på att det är praktiskt omöjligt? Att Sverige så som du känner till det snart är totalt bortblåst. Och det är inte på grund av det du kallar den "onda" sidan. Nej, det är Ditt fel. Och andra mentalt handikappade som dig.
Du kan inte tänka med hjärtat å landets vägnar och kalla alla andra för nazister.
Antingen är det någon sorts humortråd, eller så är du verkligen så här efterbliven. Tyvärr tror jag på det sistnämnda.

Och nej du har helfel, Majoriteten av vårt stolta svenska folk är trötta på skiten nu.
Trötta på blåögda idioter som dig. Trötta på gruppvåldtäkter, kriminella invandrare, bidrags-parasiter och lögnare från MENA.
Dagen kommer när Sverige och Svensken kommer kräva sitt land tillbaks. Slaget kommer vara över innan du ens hinner blinka och du är mer än välkommen att lämna landet den dagen.

Du är inte värd att få kalla dig Svensk.
Citera
2017-03-06, 13:25
Medlem
Jag har inget emot invandring som sådan. Många av mina allra närmaste är invandrare.

Det jag däremot har väldigt mycket emot är mångkultur. Inga människor gillar mångkultur egentligen. Visst är det trevligt med influenser från andra kulturer, som kebab och pizza, men människor som har en helt annan världsbild är svåra att umgås med. Det uppstår klyftor och segregation vilket vi ser idag i Sverige. Så småningom är risken stor att det blir som i Jugoslavien eller Syrien när det blir alltför mycket mångkultur.

Tyvärr är mångkulturen det överordnade målet med den svenska migrationspolitiken. Det handlar inte om att de som kommer skall assimileras, tvärt om går det ut på att vi skall lära oss att leva tillsammans trots att vi är helt olika. Det är denna idé som jag anser är helt befängd. Mångkulturella samhällen har aldrig fungerat bra och det kommer inte heller det svenska att göra.
Citera
2017-03-06, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eyecreate
Dagen kommer när Sverige och Svensken kommer kräva sitt land tillbaks. Slaget kommer vara över innan du ens hinner blinka och du är mer än välkommen att lämna landet den dagen.

Jag får väl önska dig lycka till i din kamp men ni kommer förlora, ni har faktiskt redan förlorat. ;-)

Se dig om, vakna upp, vi har redan nu ca 20-25% i Sverige sett till första, andra och tredje generations invandrare.

Det är inte ens fråga om en framtida kamp, ni har redan förlorat.
Citera
2017-03-06, 13:29
Avstängd
Halloween2s avatar
Röstar inte men Gud så jag önskar att det blivit ett tredje rike. Världen hade varit en bättre plats för riktiga människor.

Sverige håller på att förvandlas till ett skit land med upplopp och våldtäker dagligen.
Citera
2017-03-06, 13:31
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnvandarnamnX
Här har du helt rätt enligt min uppfattning. Det är bara att omfamna globaliseringen som en man eller lägga sig ner och dö.
Du menar som en uslig fähund? Nädu vi kommer aldrig underkasta oss. New World Order ska krossas.
Citera
2017-03-06, 13:31
Medlem
Minielden123s avatar
Åh vilket pajasinlägg.
Kanske det är DU som ska ta ansvar och inte fortsätta med det vansinnet som föder fram "de bruna krafterna".
Har du någonsin tänkt på det?
Dessa rörelser föds inte fram i ett vakuum.

Ni bara förstör och förstör och förstör, ALDRIG tar ni ansvar. Jag är så less.
Sen, den där danska videon är något av det mest patetiska försöket jag har sett, ge barnen en tårta för de är "irakier" eller vad som helst och de skulle börja skratta och hoppa av glädje.
Citera
2017-03-06, 13:35
Bannlyst
Grundproblemet är ju att den stora majoriteten av svenska folket aldrig varit positiva till de höga invandringsnivåer vi haft de senaste åren, inte ens i början. Det är klart att folk blir sura och ifrånsäger sig ansvar när riksdagen går bakom deras rygg med en enorm samhällsförändring som kommer innebära stora problem i årtionden framöver.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in