Citat:
Ursprungligen postat av
msthlm37
En sak kan du varje fall vara totalt säker på. Om det tar hus i helvete så kommer den goda sidan vinna och den onda förlora. Ni främlingsfientliga och i vissa fall rasister är i ett kraftigt underläge och har inte den minsta tillskymmelse till chans, inte för fem öre.
Den här enormt provocerande intelligensbefriande smutskastningen mot invandrarna i Sverige måste få ett slut, allt hat som sprids, äckligt är vad är, oerhört äckligt.
När de bruna oftare börja visa sin trynen, sitt sanna jag så hoppas jag att det svenska folket äntligen vaknar upp.
Den "goda" sidan?
Att du är efterbliven insåg alla efter första meningen i ts, men vad menar du med den "goda" sidan?
Jag antar att det med dina mått är den sida som inte har något som helst konsekvenstänk, som tycker och tror att hela världen kan komma hit och må väl. Du har inte för en sekund funderat på att det är praktiskt omöjligt? Att Sverige så som du känner till det snart är totalt bortblåst. Och det är inte på grund av det du kallar den "onda" sidan. Nej, det är Ditt fel. Och andra mentalt handikappade som dig.
Du kan inte tänka med hjärtat å landets vägnar och kalla alla andra för nazister.
Antingen är det någon sorts humortråd, eller så är du verkligen så här efterbliven. Tyvärr tror jag på det sistnämnda.
Och nej du har helfel, Majoriteten av vårt stolta svenska folk är trötta på skiten nu.
Trötta på blåögda idioter som dig. Trötta på gruppvåldtäkter, kriminella invandrare, bidrags-parasiter och lögnare från MENA.
Dagen kommer när Sverige och Svensken kommer kräva sitt land tillbaks. Slaget kommer vara över innan du ens hinner blinka och du är mer än välkommen att lämna landet den dagen.
Du är inte värd att få kalla dig Svensk.