2017-03-06, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Du blandar ihop kritik mot invandrare och kritik mot invandringspolitiken.
Eller ser du nåra demonstrationer mot invandrare?
Jag ser gärna demonstrationer mot invandringspolitiken.
Hur tror du det blivit så? Har invandringspolitiken nåt med det att göra tro?
Stor skillnad serru.

Serru, det vi börjar se nu är smutskastning mot invandrarna och flyktingarna i en skrämmande stor skala. T.o.m. äldre damer på stan som intervjuas av TV pratar nu generaliserande nedvärderande skit om invandrarna.

Påminner tyvärr skrämmande mycket om judehatet som utvecklades under nazisttyskland. När hatet nu börjar nå gemene man, ja, det är f-n i mig skrämmande.
Citera
2017-03-06, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av msthlm37
En sak kan du varje fall vara totalt säker på. Om det tar hus i helvete så kommer den goda sidan vinna och den onda förlora. Ni främlingsfientliga och i vissa fall rasister är i ett kraftigt underläge och har inte den minsta tillskymmelse till chans, inte för fem öre.

Den här enormt provocerande intelligensbefriande smutskastningen mot invandrarna i Sverige måste få ett slut, allt hat som sprids, äckligt är vad är, oerhört äckligt.

När de bruna oftare börja visa sin trynen, sitt sanna jag så hoppas jag att det svenska folket äntligen vaknar upp.
Den onda sidan måste väl ändå vara den som bränner bilar, kastar sten på blåljuspersonal, skjuter och mördar, säljer narkotika, rånar och våldtar. Eller hur?

Och den godsa sidan måste väl vara de som vill ha stopp på våldet och kriminalitet,meller hur?

Du har rätt det är äckligt med vuxna män som utgett sig för att vara barn, som våldtar pojkar. Det är äckligt med grupper av afghaner som våldtar en handikappad kvinna. Det är äckligt med somalier som mördar svenska kvinnor. Det är äckligt att lägga 36 miljarder på asylbedragare medan Sverige har 35000 hemlösa. Det är äckligt med heroinmissbrukande unga män som missandlar och rånar gamla. Det är äckligt med romer som skiter på skolgårdar, horar och rånar åldringar.

Det är speciellt äckligt med människor som anklagar de som vågar säga sanningen för att "visa sina bruna trynen"

De äckligaste människorna är sådana som du, som förnekar de enorma problem som invandringen orsakat.
Senast redigerad av Trotteri 2017-03-06 kl. 12:50.
Citera
2017-03-06, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Massinvandringen är rasism mot det svenska folket. Tål att alltid upprepas. Landsförräderi och medlöperi har gjort Sverige mångkulturellt och totalförstört.

Sverige med sin homogena svenska befolkning var det Sverige jag mådde bra i. Det är härligt idag när man reser till länder ej ännu förstörda och man där ser vita människor överallt. Man trivs där, det är så vackert och så väl fungerande alltihop. Sverige borde inte ha någon massinvandring från Afrika och mellanöstern. Den är för stor för att vara något man uppskattar av något som helst skäl.

Nej du, det här att ni provocerande börjar kalla rasistmotståndare för anti-vita kommer inte gå hem, så djävla dumma är vi inte. Bland det mest sinnessjuka resonnemang jag någonsin hört.

Med det är möjligt att de judevänliga under nazityskland blev kallade Tyskhatare, mycket möjligt som en jämförelse.
Citera
2017-03-06, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trotteri
Den onda sidan måste väl ändå vara den som bränner bilar, kastar sten på blåljuspersonal, skjuter och mördar, säljer narkotika, rånar och våldtar. Eller hur?

De kriminella elementen måste bekämpas hårt oavsett hudfärg eller bakgrund, polisen måste ges ökade resurser och vissa straffskalor måste bli betydligt hårdare. Vi måste börja kämpa för någon sorts nollvision i Sverige och slå hårt mot hårt mot buset. Tyvärr är det för mycket mjäkande i Sverige mot buset, straffen är ofta alldeles för låga och de kriminella hyser ingen som helst respekt för polisen.

De här "klicken" av unga kriminella invandrare om håller på så här är ett minst lika stort problem för invandrarna själva som för oss, det måste åtgärdas.
Citera
2017-03-06, 12:53
Medlem
G13Hazes avatar
Citat:
Serru, det vi börjar se nu är smutskastning mot invandrarna och flyktingarna i en skrämmande stor skala. T.o.m. äldre damer på stan som intervjuas av TV pratar nu generaliserande nedvärderande skit om invandrarna.

Påminner tyvärr skrämmande mycket om judehatet som utvecklades under nazisttyskland. När hatet nu börjar nå gemene man, ja, det är f-n i mig skrämmande.
Att tala illa om invandrare är inte samma sak som att hata judar. Det går att vara emot invandring utan att vara rasist. Att inte gilla invandringen är inte likställt med att vilja utrota judar. Kan du svara på mitt första inlägg i den här tråden. Jag undrar hur du känner över det jag tog upp.
Citera
2017-03-06, 12:55
Avslutad
Jag delar inte dina åsikter men försvarar din rätt att säga dom så långt det är möjligt. Synd att "ni" inte har samma syn på demokrati.

Klarar du av att se statistiken i vitögat och rakryggat säga att det senaste årets dubblering av överfallsvåldtäkter inte är några problem för att du inte ser det som särskilt viktigt så respekterar jag din åsikt, men praxis har från erat håll varit att förneka problemen genom att förneka fakta och verklighet.

Det finns extremer som tycker och säger saker som inte är riktigt vettiga, det håller jag med om, men det stora slaget håller du och de dina på att förlora tack vare den gedigna mörkläggningskampanj ni av någon outgrundlig anledning ägnar er åt.
Citera
Medlem
surban81s avatar
Citat:

Och vad var det för fel på gamla goda Tyskland?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G13Haze
Jag bor i Stockholm, har du sett hur demografin ser ut i dagens Stockholm. Hur kan du acceptera denna förändring, när en stor del av befolkningen utomhus inte längre pratar svenska med varandra? Hur kan du trivas i den miljön?

SCB har kommit ut med en rapport som säger att år 2014 så var en av fem medborgare utlandsfödda, år 2020 så kommer var fjärde person att vara född utomlands och 2030 så kommer en tredjedel av medborgarna att vara utlandsfödda. Det är alltså första generationsinvandrare. Därtill så har du minst lika många andra generationsinvandrare. Hur känns det att snart vara en minoritet i sitt egna land?

Det finns problem i Stockholm, absolut, åtminstone i vissa förorter men rent generellt ser vi i Stockholm en bubblande global internationell multikulturell storstad som fungerar bra.

Integrationsproblem finns också och integrationspolitiken måste prioriteras och förbättras något enormt, framförallt då genom språk och utbildning.
Citera
2017-03-06, 12:56
Medlem
LaScalas avatar
Citat:

Den som kastar den första stenen...vem tror du det var? Den skrämda tanten på gatan?
Och när våldet når gemene man så reagerar de. Helt sunt.
Citera
Medlem
G13Hazes avatar
Får jag fråga dig vart i Stockholm du bor? Där jag bor och alla förorter jag bott i så har invandrarungdomar haft en attityd som är helt oacceptabel. Dessutom är de sjukt mycket mer rasistiska än svenskar. Hur känner du inför hatet gentemot svenskar som invandrare känner, varför är deras rasism acceptabel?
Citera
Medlem
Citat:
Nej du, det här att ni provocerande börjar kalla rasistmotståndare för anti-vita kommer inte gå hem, så djävla dumma är vi inte. Bland det mest sinnessjuka resonnemang jag någonsin hört.

Med det är möjligt att de judevänliga under nazityskland blev kallade Tyskhatare, mycket möjligt som en jämförelse.
Varför jämför du med judar. Judar brände inte bilar, kastade inte sten, sköt, mördade, misshandlade och våldtog inte.

Du blandar ihop det min vän, att reagera på våld och kriminalitet, asylbedrägerier och brutalt missbruk av sociala system, har inte ett skit med rasism att göra.

Det är sådana som du som är på den onda sidan, folk som mörklägger, ljuger och förnekar den massiva brottslighet som invandrare förpestar Sverige med.
Citera
2017-03-06, 12:57
Medlem
G13Hazes avatar
Citat:
Det finns problem i Stockholm, absolut, åtminstone i vissa förorter men rent generellt ser vi i Stockholm en bubblande global internationell multikulturell storstad som fungerar bra.

Integrationsproblem finns också och integrationspolitiken måste prioriteras och förbättras något enormt, framförallt då genom språk och utbildning.
Hur känner du för att var tredje svensk kommer att ha invandrat år 2030, lägg därtill andra generation och tredje generationsinvandring så är antalet svenskar säkert 40%, är det något du ser fram emot? Varför vill ni att svenskar ska vara en minoritet i sitt eget land?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in