Citat:
Ursprungligen postat av
msthlm37
Det ni SDare samt övriga högerextrema står för är inte på något sätt svenskt, ni representerar inte Sverige, någon svenskhet eller vad Sverige står för, inte för fem öre.
Måste säga att väldigt mycket som skrivs här är otroligt skrämmande och ofta rent häpnadsväckande. Visst är det ett relativt begränsat antal människor som skriver ett exceptionellt högt antal inlägg men det är ändå mycket skrämmande.
Väldigt mycket hat, väligt mycket rasism och så klart ännu mera smutskastning av invandrarna/flyktingarna. Det som sker nu i Sverige och i en del andra länder är otroligt skrämmande.
Ser väldigt mycket som liknar hur det gick till när nazismen började spridas i Tyskland. Trodde aldrig att vi igen skulle behöva uppleva detta men det sker faktiskt här och nu. Då var det framförallt judar som smutskastades och beskylldes för både det ena och det andra, nu är det invandrarna och i synnerhet då muslimerna.
Just att gemene man börjar sprida sitt hat om invandringen och flyktingarna är extra otäckt och påminner väldigt mycket om hur utvecklingen blev i nazityskland. Folk börjar bli hjärntvättade av propagandan som i synnerhet SD spridit.
Det största problemet finns definitivt inte i Stockholm vilket också är lite "komiskt" eftersom det här är majoriteten av invandrarna bor. En absolut majoritet av alla hatare bor i de mindre städerna samt på landsbygden.
T.o.m. Peter Springare märker nu hur mycket mörka bruna krafter samt hat det finns i vårt land och börjar förstå vidden av bollen han satte i rullning. Han vädjar numera öppet till det bruna smutset att hålla sig borta från hans twitter, facebook etc. Helt klart att inte han är beredd att gå i frontlinjen för de högerextrema.
Ja, tyvärr, en otroligt skrämmande tid vi lever i och jag hoppas nu att den negativa utvecklingen nu strax vänds annars vet i f-n. Som tur är så är dock situationen i Stockholm än så länge generellt bra, i tex metropoler som Trelleborg verkar folk vara lite mer förbannade och hatiska.
Men... när det blir stora organiserade öppna demonstrationer mot invandringen och flyktingarna i Stockholm så tror jag det kommer börja ta hus i helvete, det kommer helt självklart leda till konfrontrationer, kanske de allvarligaste vi någonsin upplevt i Sverige i modern tid eller vad tror ni själva?
->
Är det ett sådant här samhälle ni (SD samt övriga högerextrema) vill skapa?<-
https://www.youtube.com/watch?v=e7mqfmZS5xM
DU är hjärntvättad, precis som de flesta av oss också en gång i tiden har varit. Å ena sidan önskar jag att jag fortfarande var hjärntvättad, eftersom allt var mycket lättare då, lugnare, gladare. Men det fungerar inte att sticka huvudet i sanden när man en gång har vaknat. LÄS och vakna du också, förr eller senare kommer sanningen gå upp för dig. Vill du stå som ett spån och vara en av de sista som vaknar eller vill du förstå vad som händer i vår omvärld och hur det påverkar våra liv och vår vardag OCH vår framtid?
Citat:
Ursprungligen postat av
msthlm37
En sak kan du varje fall vara totalt säker på. Om det tar hus i helvete så kommer den goda sidan vinna och den onda förlora. Ni främlingsfientliga och i vissa fall rasister är i ett kraftigt underläge och har inte den minsta tillskymmelse till chans, inte för fem öre.
Den här enormt provocerande intelligensbefriande smutskastningen mot invandrarna i Sverige måste få ett slut, allt hat som sprids, äckligt är vad är, oerhört äckligt.
När de bruna oftare börja visa sin trynen, sitt sanna jag så hoppas jag att det svenska folket äntligen vaknar upp.
Det är vi överens om, bara det att du har fel för dig om vilka som är goda och vilka som är onda.
Vinden har vänt och det som kommer är antagligen oundvikligt nu. Sätt dig i lugn och ro och fundera, helst i lite nya tankebanor. Läs sådant du inte läst tidigare. Fundera över vad som händer i världen.
Nästan på alla av oss kommer ju från "din" sida och vi har tydligen sett, läst och upplevt saker som fått oss att överge "din" sida och "ditt" synsätt på världen. Tror du folk hatar en godtycklig afrikan, vem som helst? Tror du Hitler hatade en godtycklig jude, vem som helst? Varför skulle de? Varför skulle han?
Citat:
Ursprungligen postat av
msthlm37
"Roligt" att du tar upp just Springare som exempel för t.o.m. han börjar nu nu backa av rädsla för de bruna krafterna som utnyttjar honom. Han vädjar numera öppet till det bruna smutset att hålla sig borta från hans twitter, facebook etc. Helt klart att inte han är beredd att gå i frontlinjen för de högerextrema.
Det var aldrig hans mål att gå i den frontlinjen. Vem vill det? Du kanske tror att nazister, fascister, invandringskritiker, högerextrema alla är samma sak?
Citat:
Ursprungligen postat av
msthlm37
Ok, ok, ok, ett sista meddelande... ;-) för mycket inlägg om att jag är vänster nu.
Jag är inte vänster, däremot sympatiserar jag med den typen av politik och åsikter som tex Fredrik Reinfeldt för.
Någon sorts liberal moderat, inte vet jag vad det kallas, M har varje fall oftast fått min röst.
Han kan vara Nordens mest hatade man, kanske till och med Europas mest hatade. Det jävla ärkesvinet bjöd in hela Syrien och Eritrea utan att för den sakens skull kolla att invandrarna verkligen kom därifrån. Väl här har de tillträde till hela Europa.
Fredrik Reinfeldt är antagligen den största landsförrädaren genom tiderna. Jag hoppas jag får leva att se honom dömas och straffas.
Liberal moderat? Tänk nu lite för i helvete!