Citat:
Ursprungligen postat av
SmurfSmurf
Kan inte editera min post av nån anledning så det blir en till.
Inte läkare jag heller. Allmäntillståndet verkade klart påverkat, det sitter nog inte bara i själva ögonen. Han har inte fått nån riktig diagnos heller.
Benjamins låt hade en snirklig melodi av en typ jag tycker mycket om. Dessutom bra dans, han skulle ha halva inne på mig med men han är en fjortis, nån måtta på lammkötteriet får det vara.
Låten hade vunnit på att framföras av nån annan.
Nåja vad vore världen om vi alla tyckte lika? Jag själv är inte alls nöjd med att Ingrosso gick vidare som sagt och det finns säkert konspirationer överallt men så grinig ska jag inte vara

Grejen är att jag tyckte att "När vindarna viskar mitt namn" var jättedålig" när den vann mellon, men det är väl jag som har dålig smak när det gäller musik?

Känns lite som att det blir ett tydligt mönster när först schlagerdrottningen Perelli åker ut med dunder och brak förra veckan och nu även Roger Pontare. Men Perreli kan jag inte uttala mig om eftersom jag missade förra veckans tävling. Hur som helst är det helt uppenbart att det är dom yngre förmågorna som har en klar fördel sett till dom senaste åren. Sedan om det beror på "mättnad" eller vad det är lär vi aldrig få veta.
Och Lisa Ajax alltså, svårt när det gäller henne, tyckte inte att hennes låt var särskilt bra men samtidigt är jag småkär i henne, så man får ju hoppas att hon når en bra placering i finalen åtminstone.