2017-03-06, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Re-Elect
Det bruna bajset visar sitt fula tryne mer och mer. Jag tror inte på ett ögonblick att det beror på att denna lilla revolunära bajskorven blir större utan att de blir bättre och bättre på att organisera sig. De försöker lura oss att de är fler än vad de egentligen är, i själva verket rör det sig om 10-15% extremister som arbetar genom att skrämmas, söndra och härska. Skapa förvirring och osäkerhet. Endast 20% röstade på trump. Att usa nu har en fascist som president beror på att vanliga hederliga människor var passiva. Vi får inte låta detta hända i sverige.

Hur vann han då över crooked hillary? Eller håller du bara på som MSM i Sverige och mörkar och kör med fake news?
Citera
2017-03-06, 21:31
Medlem
Antivalents avatar
Blä. Att utnyttja barn för att ta politiska poäng är fördjävligt.
Citera
2017-03-06, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av msthlm37
Det ni SDare samt övriga högerextrema står för är inte på något sätt svenskt, ni representerar inte Sverige, någon svenskhet eller vad Sverige står för, inte för fem öre.

Måste säga att väldigt mycket som skrivs här är otroligt skrämmande och ofta rent häpnadsväckande. Visst är det ett relativt begränsat antal människor som skriver ett exceptionellt högt antal inlägg men det är ändå mycket skrämmande.

Väldigt mycket hat, väligt mycket rasism och så klart ännu mera smutskastning av invandrarna/flyktingarna. Det som sker nu i Sverige och i en del andra länder är otroligt skrämmande.

Ser väldigt mycket som liknar hur det gick till när nazismen började spridas i Tyskland. Trodde aldrig att vi igen skulle behöva uppleva detta men det sker faktiskt här och nu. Då var det framförallt judar som smutskastades och beskylldes för både det ena och det andra, nu är det invandrarna och i synnerhet då muslimerna.

Just att gemene man börjar sprida sitt hat om invandringen och flyktingarna är extra otäckt och påminner väldigt mycket om hur utvecklingen blev i nazityskland. Folk börjar bli hjärntvättade av propagandan som i synnerhet SD spridit.

Det största problemet finns definitivt inte i Stockholm vilket också är lite "komiskt" eftersom det här är majoriteten av invandrarna bor. En absolut majoritet av alla hatare bor i de mindre städerna samt på landsbygden.

T.o.m. Peter Springare märker nu hur mycket mörka bruna krafter samt hat det finns i vårt land och börjar förstå vidden av bollen han satte i rullning. Han vädjar numera öppet till det bruna smutset att hålla sig borta från hans twitter, facebook etc. Helt klart att inte han är beredd att gå i frontlinjen för de högerextrema.

Ja, tyvärr, en otroligt skrämmande tid vi lever i och jag hoppas nu att den negativa utvecklingen nu strax vänds annars vet i f-n. Som tur är så är dock situationen i Stockholm än så länge generellt bra, i tex metropoler som Trelleborg verkar folk vara lite mer förbannade och hatiska.

Men... när det blir stora organiserade öppna demonstrationer mot invandringen och flyktingarna i Stockholm så tror jag det kommer börja ta hus i helvete, det kommer helt självklart leda till konfrontrationer, kanske de allvarligaste vi någonsin upplevt i Sverige i modern tid eller vad tror ni själva?

->Är det ett sådant här samhälle ni (SD samt övriga högerextrema) vill skapa?<-
https://www.youtube.com/watch?v=e7mqfmZS5xM

Det är inte bra med hatiskt och rasistiskt sätt. Men du förstår väl att inget samhälle kan ta emot så många främlingar som Sverige gör, utan att det uppstår problem.
Själva grunden för tillvaron kommer i gungning när man möter övervägande utlänningar ? Det är absurt att försöka inbilla sig att ett litet land som Sverige skulle kunna lösa världens problem. Sverige är bara 1,6 promille av världen! Och det är det som dom inte fattar!
Citera
2017-03-06, 21:35
Medlem
EbolaTillAllas avatar
Citat:
Det bruna bajset visar sitt fula tryne mer och mer. Jag tror inte på ett ögonblick att det beror på att denna lilla revolunära bajskorven blir större utan att de blir bättre och bättre på att organisera sig. De försöker lura oss att de är fler än vad de egentligen är, i själva verket rör det sig om 10-15% extremister som arbetar genom att skrämmas, söndra och härska. Skapa förvirring och osäkerhet. Endast 20% röstade på trump. Att usa nu har en fascist som president beror på att vanliga hederliga människor var passiva. Vi får inte låta detta hända i sverige.

Du påminner om paret Ceaușescu i slutet. Dom trodde ända till slutet att folket älskade dom och att det var en liten grupp förbrytare som iscensatt revolutionen.

Det är inte något "brunt bajs" som breder ut sig. Det är vanliga människor som vänder sig mot er åsiktsdiktatur.
Citera
2017-03-06, 21:35
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Ja, nu får det vara nog.

http://www.friatider.se/adsl-ers-tts-av-d-ligt-mobilt-bredband

"Men frekvenserna i luftrummet är begränsade och börjar nu fyllas av konsumenter, vilket gör att de trådlösa uppkopplingarna blir långsammare med åren. Redan förra året visade sig problemen i IIS rapport."

Nu får vi alltså långsammare bredband för att landet fylls till bredden av porrsurfande hazarer.
Citera
2017-03-06, 21:37
Medlem
de.Montforts avatar
Det största problemet finns i Stockholm. Den goda eliten som journalister och asyljurister exempelvis tillhör söker med ljus och lykta boende i hyresrätter och bostadsrätter där mestadels svenskar bor därav segregationen där goda stockholmare låser ute människor med utländsk härkomst. På mindre orter har det inte gått att köpa sig fri som i Sthlm 70% anser att Sverige tagit emot tillräckligt och vill se en begränsad invandring Vi kommer aldrig se en folkomröstning eftersom politiker vet vad resultatet har blivit.
Senast redigerad av de.Montfort 2017-03-06 kl. 21:43.
Citera
2017-03-06, 21:40
Medlem
G13Hazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EbolaTillAlla
Du påminner om paret Ceaușescu i slutet. Dom trodde ända till slutet att folket älskade dom och att det var en liten grupp förbrytare som iscensatt revolutionen.

Det är inte något "brunt bajs" som breder ut sig. Det är vanliga människor som vänder sig mot er åsiktsdiktatur.
Han är en dåre som bara upprepar klyschor som han har hört Tumblerinor och vänsterkvinnor yttrat.
Kolla igenom hans få inlägg, ett sticker verkligen ut, jag misstänker att det är en islamist i fårakläder.

Citat:
Islam har alltid varit en naturlig del av Tyskland. Att pegida skulle försvinna var bara en tidsfråga.
Hur har islam alltid varit en naturlig del av Tyskland, han måste vara helt hjärntvättad av multikultsekten.
Citera
2017-03-06, 21:42
Medlem
de.Montforts avatar
Citat:

Nu ser jag vilka som tror på konspirationer och fake news den mogna vänstern. Lev du i din värld där Brexit och Trumps vinster är orkestrerad av Putin. 26% röstade på Trump. Clinton fick ca 3 miljoner fler röster, varken Clinton the pedophile eller Trump når en majoritet båda ligger på runt 26%.
Citera
2017-03-06, 21:45
Medlem
ReiseReises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av msthlm37

Måste säga att väldigt mycket som skrivs här är otroligt skrämmande och ofta rent häpnadsväckande. Visst är det ett relativt begränsat antal människor som skriver ett exceptionellt högt antal inlägg men det är ändå mycket skrämmande.

På Flashback så finns det en begränsad men väldigt högljud andel personer från Nordiska Motståndsrörelsen och fd Svenskarnas Parti och allt vad de övriga heter. Dessa brukar ibland ge intrycket av att de är SD'are genom att blanda in SD i deras synpunkter på vit nationalism. Jag är överens med dig, mycket av vad de skriver är skrämmande, och den vanlige svensken som är SD skulle aldrig skriva under på det.
Sedan måste du inse att detta är internet. Folk skriver av sig utan att riktigt bry sig.

Citat:
Ser väldigt mycket som liknar hur det gick till när nazismen började spridas i Tyskland. Trodde aldrig att vi igen skulle behöva uppleva detta men det sker faktiskt här och nu. Då var det framförallt judar som smutskastades och beskylldes för både det ena och det andra, nu är det invandrarna och i synnerhet då muslimerna.

Just att gemene man börjar sprida sitt hat om invandringen och flyktingarna är extra otäckt och påminner väldigt mycket om hur utvecklingen blev i nazityskland. Folk börjar bli hjärntvättade av propagandan som i synnerhet SD spridit.

Då jag lever med uppfattningen att allt hat och alla anklagelse mot judarna (att de förgriper sig på tyska kvinnor, att de kontrollerar staten, att de mördade Mozart, och allt annat man kunde läsa i Der Sturmer magasinet) var falsk, och att judarna var mer eller mindre oskyldiga.

Däremot är jag till största del övertygad om att så är inte fallet om en markant del av de invandrare som kommer till Europa. Jag tror inte att de anklagelser som görs är falska och saknar grund som den situation judarna befann sig i. Jag tror nämligen att det finns en väldigt skillnad mellan kulturer och normer, och att detta blir en katastrofal krock när dessa människor kommer hit (framför allt sexualbrott), och att för högt intag (pga brist på integration och assimilation) skapar utanförskap och brist på tro till staten och samhället från dessa grupper, vilket leder till kriminalitet.

Det kan ibland vara svårt för oss att inse vem som har blivit skadad av propaganda, när vi båda två anklagar varandra för att sprida lögner. I min mening så tror jag att du har blivit övertygad över att vara mer fruktad för SD än vad jag tycker att du borde vara. Det är flera regeringar i Europa och Nordamerika (och Australien) som har liknande policy, eller partiet i regeringen, och vi ser inga tecken på ökad diskriminering bland folk eller statlig rasism.
Citera
2017-03-06, 21:57
Medlem
massinvandringen är död snart börjar en annan massrörelse SD2018!
Citera
2017-03-06, 21:58
Medlem
RagingHippies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av helofin
Det där uttalandet visar på att du har rätt dålig koll.

De extrema tycker SD är mesiga, närmat sig andra partier för mycket och skulle aldrig rösta på dem. De tycker SD gör fel när de utesluter de mest extrema. Och när de uteslöt stöveltramparna Kasselstrand och Hahne.

Det är bara kolla på FB när de gör inlägg. De snarare spottar på SD.

Fast det är en sak vad man säger i stundens hetta än vad man lever efter i verkligheten.
Det är som sagt en väldigt liten minoritet.
Citera
2017-03-06, 21:59
Medlem
RagingHippies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMorgan
Och det är viktigt att inte generalisera och ge alla på högerkanten skulden för åsikterna som kommet från några få nazister.
Den växande högerfobin är ett problem.

Ja exakt! det finns ruttna ägg var man än går.. det går inte dra alla över en kam!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in