Citat:
Ursprungligen postat av Balkongståarn
Det finns säkert flera trådar om detta, men jag hittar dem inte. Det framförs ofta att judarna ligger bakom den intensiva, och uppenbarligen statsstyrda, massimporten av araber och negrer till Sverige. Att sossarna vill importera valboskap kan jag köpa, de gör tydligen vad som helst för att få och behålla makten, om det så bara är över förödd öken. Men varför skulle judarna i Sverige vilja importera folk som uppenbarligen hatar dem, till och med mer än vad de hatar oss svenskar? Jag har aldrig träffat en jude som ens skulle slå en muslim med en stor jävla pinne, än mindre ha honom i sitt land. Om vi ser på Israel, så kryllar det inte direkt av negrer där, inte ens judiska negrer är välkomna. Judar hatar araber, det är ingen hemlighet, inte ens judar av arabisk börd är väl sedda. Så varför skulle judarna vilja fördärva Sverige genom att stödja den massiva invandringen av araber/muslimer? Ska det fungera som ett slags politisk trestegsraket, att muslimerna förstör Sverige totalt, kaos uppstår och judarna går in och styr upp verksamheten? Hur skulle det gå till?
Jag kan säga att jag inte är jude, varken till tro eller blod.
Teorin går väl ut på att svenskarna ska bli så jävla förbannade på allt arab- och negerpack som löper amok att till och med judarna framstår som hyggliga till slut.
Jag håller med om att teorin är usel. Vi vet ju t o m namnet på en hel drös av dem som försatt Sverige i denna knipa: Westerberg, Friggebo, Palme, Carlsson, Persson, Ullsten, Ahlmark, Blix, Wibble, Ulvskog, Sahlin m fl. Inga judar i den skaran.