2009-10-07, 22:44
Medlem
Balkongståarns avatar
Det finns säkert flera trådar om detta, men jag hittar dem inte. Det framförs ofta att judarna ligger bakom den intensiva, och uppenbarligen statsstyrda, massimporten av araber och negrer till Sverige. Att sossarna vill importera valboskap kan jag köpa, de gör tydligen vad som helst för att få och behålla makten, om det så bara är över förödd öken. Men varför skulle judarna i Sverige vilja importera folk som uppenbarligen hatar dem, till och med mer än vad de hatar oss svenskar? Jag har aldrig träffat en jude som ens skulle slå en muslim med en stor jävla pinne, än mindre ha honom i sitt land. Om vi ser på Israel, så kryllar det inte direkt av negrer där, inte ens judiska negrer är välkomna. Judar hatar araber, det är ingen hemlighet, inte ens judar av arabisk börd är väl sedda. Så varför skulle judarna vilja fördärva Sverige genom att stödja den massiva invandringen av araber/muslimer? Ska det fungera som ett slags politisk trestegsraket, att muslimerna förstör Sverige totalt, kaos uppstår och judarna går in och styr upp verksamheten? Hur skulle det gå till?

Jag kan säga att jag inte är jude, varken till tro eller blod.
Citera
2009-10-07, 22:54
Bannlyst
judarna ligger bakom allt tillsammans med Nordkorea ...
Citera
2009-10-07, 23:21
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Balkongståarn
Det finns säkert flera trådar om detta, men jag hittar dem inte. Det framförs ofta att judarna ligger bakom den intensiva, och uppenbarligen statsstyrda, massimporten av araber och negrer till Sverige. Att sossarna vill importera valboskap kan jag köpa, de gör tydligen vad som helst för att få och behålla makten, om det så bara är över förödd öken. Men varför skulle judarna i Sverige vilja importera folk som uppenbarligen hatar dem, till och med mer än vad de hatar oss svenskar? Jag har aldrig träffat en jude som ens skulle slå en muslim med en stor jävla pinne, än mindre ha honom i sitt land. Om vi ser på Israel, så kryllar det inte direkt av negrer där, inte ens judiska negrer är välkomna. Judar hatar araber, det är ingen hemlighet, inte ens judar av arabisk börd är väl sedda. Så varför skulle judarna vilja fördärva Sverige genom att stödja den massiva invandringen av araber/muslimer? Ska det fungera som ett slags politisk trestegsraket, att muslimerna förstör Sverige totalt, kaos uppstår och judarna går in och styr upp verksamheten? Hur skulle det gå till?

Teorin går väl ut på att svenskarna ska bli så jävla förbannade på allt arab- och negerpack som löper amok att till och med judarna framstår som hyggliga till slut.

Jag håller med om att teorin är usel. Vi vet ju t o m namnet på en hel drös av dem som försatt Sverige i denna knipa: Westerberg, Friggebo, Palme, Carlsson, Persson, Ullsten, Ahlmark, Blix, Wibble, Ulvskog, Sahlin m fl. Inga judar i den skaran.
Citera
2009-10-08, 11:23
Medlem
N.E.R.Ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Ahlmark,
Per Ahlmark är en israelisk agent, någon mer pro-judisk Svensk existerar inte.

Sedan har vi Göran Persson som skapade Forum för levande historia, en statlig myndighet som arbetar för att vi ska bli Israel / jude-älskare.
Citera
2009-10-08, 12:42
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.E.R.D

Sedan har vi Göran Persson som skapade Forum för levande historia, en statlig myndighet som arbetar för att vi ska bli Israel / jude-älskare.
Mossad då, eller?

Ganska intressant att han är pro-jude samt. som han starkt kritiserar kommunismen (som då, enligt er, också är judisk). Slumrade han till under informationsmötet i tel Aviv, eller?

Men visst, gubben är ju så pro-Israel så det nästan är synd om honom..
Citera
2009-10-08, 13:13
Medlem
Som vanligt i den här frågan använder du dig av felaktig och falsk argumentering och logik. Du utgår ifrån att vi inte vet något om hur det förhåller sig med judarna och massinvandringen och argumenterar sedan för att de inte borde kunna ligga bakom, alltså gör de det inte. På samma sätt kan jag argumentera för att massinvandringen sänker lönerna och att det alltså är omöjligt att Socialdemokraterna, som ju värnar facket och den svenska modellen, accepterar massinvandringen. Vad jag glömmer är verkligheten. Vi har liksom fakta på bordet. Vi vet att sossarna inte har tagit några krafttag mot invandringen. På samma sätt är det givetvis med judarna. Vi har namnen, vi kan hänvisa till hur den organiserade judenheten har lobbat för mångkultur och massinvandring. Vad de vill med det hela och varför är en annan fråga. Men du kan inte argumentera bort verkligheten.
Senast redigerad av IvanLendl 2009-10-08 kl. 13:16.
Citera
2009-10-08, 14:20
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvanLendl
Som vanligt i den här frågan använder du dig av felaktig och falsk argumentering och logik. Du utgår ifrån att vi inte vet något om hur det förhåller sig med judarna och massinvandringen och argumenterar sedan för att de inte borde kunna ligga bakom, alltså gör de det inte. På samma sätt kan jag argumentera för att massinvandringen sänker lönerna och att det alltså är omöjligt att Socialdemokraterna, som ju värnar facket och den svenska modellen, accepterar massinvandringen. Vad jag glömmer är verkligheten. Vi har liksom fakta på bordet. Vi vet att sossarna inte har tagit några krafttag mot invandringen. På samma sätt är det givetvis med judarna. Vi har namnen, vi kan hänvisa till hur den organiserade judenheten har lobbat för mångkultur och massinvandring. Vad de vill med det hela och varför är en annan fråga. Men du kan inte argumentera bort verkligheten.
Felet ni gör är att ni påstår att judarna styr svenska politiker, socialdemokrater såväl som moderater. Detta är ju såklart rent trams. Men enligt er är det ju bevis nog att det finns judar i Sverige.
Citera
2009-10-08, 15:30
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.E.R.D

Källa på att han är agent tack (inte att han är proisraelisk och tokig, det vet vi redan).

Varför stavar du svensk med stort s? Är du inte svensk?
Citera
2009-10-08, 15:43
Medlem
N.E.R.Ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Källa på att han är agent tack (inte att han är proisraelisk och tokig, det vet vi redan).

Varför stavar du svensk med stort s? Är du inte svensk?
Jag stavar Zionist med zäta också
Citera
2009-10-08, 16:13
Medlem
Sortys avatar
Alltså, massinvandringen har lika mycket med regeringen att göra som det har med medier. Massinvandringen skulle aldrig kunnat fortsätta såhär om medierna hade skrivit om alla sjuka saker araber och negrer gör..
Och vi vet vem som äger medierna eller hur?
Sen om man kollar på länder ute i Europa så ser man paralleller mellan antalet judar och hur mycket av media förskönad neger import som sker.
Finland har ungefär 1000 judar vad jag kommer ihåg, invandringen där är väldigt begränsad och efter att invandrare har skött sig illa så har man nu börjat snacka om att skärpa flyktinglagstiftningen.
Norge har också inte särskilt många judar och där sa man helt öppet i TV att "42 av 42 överfallsvåldtäkter begås av utom-europeér".

Men vi i Sverige har vad jag kommer ihåg ungefär 50 - 100 tusen judar, och väldigt många av dom jobbar inom media där man gång på gång bedriver bluffar om "ensamkommande barn" och "apatiska flyktingbarn".
Citera
2009-10-08, 16:20
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sorty
Alltså, massinvandringen har lika mycket med regeringen att göra som det har med medier. Massinvandringen skulle aldrig kunnat fortsätta såhär om medierna hade skrivit om alla sjuka saker araber och negrer gör..
Och vi vet vem som äger medierna eller hur?
Sen om man kollar på länder ute i Europa så ser man paralleller mellan antalet judar och hur mycket av media förskönad neger import som sker.
Finland har ungefär 1000 judar vad jag kommer ihåg, invandringen där är väldigt begränsad och efter att invandrare har skött sig illa så har man nu börjat snacka om att skärpa flyktinglagstiftningen.
Norge har också inte särskilt många judar och där sa man helt öppet i TV att "42 av 42 överfallsvåldtäkter begås av utom-europeér".

Men vi i Sverige har vad jag kommer ihåg ungefär 50 - 100 tusen judar, och väldigt många av dom jobbar inom media där man gång på gång bedriver bluffar om "ensamkommande barn" och "apatiska flyktingbarn".
Nu finns det visserligen bara kring 20 000 judar i Sverige, så var du får dina siffror ifrån skulle vara intressant att veta.

Sen kan du ju fråga dig själv hur svenska folket ser på svensk media/journalistik. Vet du någon som tycker Aftonbladet eller Expressen är bra tidningar? Vet du någon som tycker det är bra med att man "censurerar" vissa problem som kan kopplas till vår värdelösa invandringspolitik?

Dessutom så råder det ju informationsfrihet i Sverige. Även om mainstream-media inte tar upp vissa saker så finns det ingen som hindrar dig från att ta reda på dig själv. Du kan gå in på patriot.nu eller sverigedemokraterna.se om du vill se en annan sida. Och när det gäller apatiska barn så finns det inget som media "bluffar" om. Är det någon som bluffar så är det invandrarfamiljerna i fråga men även där är det långt ifrån bevisat.
Citera
2009-10-08, 16:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Balkongståarn

Läs på lite om historian bakom andalus kanske din lille gris?

Det där är en myt att judar hatar araber, jag ser araber och judar umgås intimt runtom i europa.

Men huvudsaken för judarna är att krossa den vita rasen helt och hållet, sen vad som händer efter det spelar ingen större roll.

Judarna är precis lika fula och lågbegåvade som negrer och araber och avundas den vackra vita människan.

ett sådant hat är inte rationellt och därför lider judar väldigt ofta av schizofren paranoida störningar och ägnar sig väldigt gärna åt just pedofili av någon anledning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in