2017-03-05, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StalkernsFavorit
Vilket knappast är något bra. Flubron var giftig och förmodligen inte hälsosam alls.

De flesta benzodiazepiner är toxiska i hög dos. Förmodligen de flesta rcs och etablerade droger samt mediciner också det. Det är droger vi pratar om, inte mat.

I flubromazolams fall var nog tabletterna helt enkelt för starka för att 0,25-0,5 räckte gott och väl. Sedan så har jag alltid tyckt att zolambensons känts mer toxiska än zepam, RC eller ej. Eller så var det brom-delen som var toxisk, tänk dig hur toxiska vissa rcs är där man behöver över 50mg för att känna av då, och något gram för att vara igång längre perioder?

Tror denna är rätt mild i jämförelse med mycket annat på marknaden, men det är ju en dosfråga oftast... som man skriver "the dose makes the poison". Du är väl medveten om att paracetamol är dödligt i tillräckliga doser?
Citera
2017-03-05, 10:03
Medlem
Den är exakt som flubro i receptors delen fast du blir inte lika pixad av den här . Vanligt benso från apoteket biter knappt tog 5 mg ksalol igår och det brukar jag bli svammlig osv på nu blev jag bara lugn 3 var för lite då jag startade försikitgt nu börjar det av ett tag sen jag åt norflura 1.5 vecka så jagtror att den funkar såhär att. Har du norflura i kroppen så funkar ingenting annat du måste helt enkelt vänta tills substansen lämnat systemet typ 1.5-2 veckor
Citera
2017-03-05, 14:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lillwitte
Den är exakt som flubro i receptors delen fast du blir inte lika pixad av den här . Vanligt benso från apoteket biter knappt tog 5 mg ksalol igår och det brukar jag bli svammlig osv på nu blev jag bara lugn 3 var för lite då jag startade försikitgt nu börjar det av ett tag sen jag åt norflura 1.5 vecka så jagtror att den funkar såhär att. Har du norflura i kroppen så funkar ingenting annat du måste helt enkelt vänta tills substansen lämnat systemet typ 1.5-2 veckor

Så tycker jag det är på alla byten på benzo förutom byte till diazepam. Den tar bra på de flesta bytena
Fast denna Norflurazepam tar hårt på vissa receptorer så denna kan vara svår.
Citera
2017-03-05, 14:34
Medlem
Jo alla benso pajar receptorerna men denna norflurazepam är extrem som flubro. före föubro så blev jag helt väck på 4-5 ikto/alpra nu är dom som sobril stess var då borde komma en till rc benso ganska nsrt tror jag jag tror att TT har 20 % för att dom såkalrt vill tjäna cah och bli av med norflurazepamen då dom sitter på en ännu bättre. Men det är bara min egen teori
Citera
2017-03-05, 16:44
Medlem
XEraseds avatar
är askens eller thesmacks Norflurazepam bäst? jag har ju köpt från thesmack men dom är väldigt mjöliga och smakar inget. askens är 4 mg
thesmack 10 mg
men jag känner inte direkt mycket måste jag säga

kan någon prova båda och komma med en rapport?
Citera
2017-03-05, 17:28
Medlem
vad är detta för sockerpiller. fri från benz ett halvår och tänkte mysa lite på dessa. en näve 4mgare från asken och jag känner mig knappt ens trött?
Citera
2017-03-05, 17:31
Medlem
Thetripp/THemsacks piller är lite ojämna men som sagt denna är inget attt flumma på ångestllindring Asken är dessutom svundyra (du får alltid mint 20-25 pilelr extra av themack) omd u köper för 5-600 vill säga askelpios skickar aldrig ett piller mer eller mindre och dom har skitbatch inen nu
Citera
2017-03-05, 19:25
Medlem
Solituders avatar
Fick 10 st från Asken av en kompis och jag märkte ingen som helst effekt, tyvärr. Precis som det var med tt/ts första batch. Skulle gärna prova deras nya 10mg:are nu dock.
Någon som kan antyga om dom är värda eller inte? För dom priserna så gäller det fan att dom är bra, annars kan man ju få apoteksvaror för en billigare peng.. ikto, stes, xanor allting.
Citera
2017-03-05, 19:27
Medlem
Mommejrs avatar
vad har ni för tollerans egentligen, dessa har garanterat potens, dom är 4 gånger starkare än diazepam, sluta käka hästdoser och missbruka benzon så funkar dom sen.
Citera
2017-03-05, 19:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Solituder
Fick 10 st från Asken av en kompis och jag märkte ingen som helst effekt, tyvärr. Precis som det var med tt/ts första batch. Skulle gärna prova deras nya 10mg:are nu dock.
Någon som kan antyga om dom är värda eller inte? För dom priserna så gäller det fan att dom är bra, annars kan man ju få apoteksvaror för en billigare peng.. ikto, stes, xanor allting.

Ingen effekt?? Då var det inte från asken kan jag säga.
Tror du söker ett xanor, flubromazolam rus då får du hålla dig till det.
Dessa funkar kanon för att hålla ångesten borta så man funkar.
TS var så där bra. Ligger nog på mellan 6-8mg fast svårt att säga med en sån här benzo.
Citera
2017-03-05, 20:16
Medlem
Men ni måste fatta att olika benzo har olika verkan och syfte. En del passar några andra inte. Att skylla på batchar när många av er är rejält benzo torskar och slänger i er hästdoser klart inget funkar då. Har hållt samma dos nu sedan den kom. Passar perfekt för ångest dämpning. 2,5-3 st 4 mg är perfekt. Passar det inte er så är det fel benzo för er. Fortsätt ni med alpra och allt annat. Bara att inse att Norflurazepam inte uppfyller era krav eller behov.

Någon mer som fått analyssvar på den här?
Citera
2017-03-05, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solituder

Har fått båda Thetripps batcher och den första var skit. Deras 10 mg är superbra lit ojämna men tror tamefan det var 15 mg i nån tablett men inte så man blir totalt skev på 2-3 st. en starkare stess som hålelr i sig längre och ska du käka apoteksvaror när du har slut av denna å komer du inet känna något rus. som jag sagt förut Norflurazepam är ingen benso som alpra äter du riktigt många blir det som ett stessrus och vill du nu ha ru så drick 1-2 starköl till så slår det på rejält kan säga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in