2017-02-27, 12:07
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av werupmannen
Okej, låter mystiskt. Ända gången jag fått det är mus arm p.g.a armstödet klämde emot en nerv, tog nog ett halvår innan det gick bort. Men kolla upp det för säkerhetsskull.

Någon mer som fått liknande?

Ja jag vill minnas att det finns iaf 1-2 till i tråden som upplevt samma sak. Någon klagade över att "dessa stickningar i extremiterna är inte sköna" lr något sånt.

Musarm ja det låter ju inte allt för orealistiskt då jag spenderar mycket tid vid datorn. Dock har det problemet inte existerat innan jag testade dom här. Så antingen är det en tillfällighet , eller så finns det faktiskt ett samband med kemikalien. Jag tror dock trots allt på det sist nämnda, varför skulle man inte göra det ? Det är trots allt en relativt otestad kemikalie som inte är godkänd för medicinskt bruk.
Får ta och snacka med någon annan kunnig, lr ta ett besök till VC, Eller kanske avakta och titta om några andra får liknande problem som mig.
Men det kanske är som du säger också.
Citera
2017-02-27, 14:00
Bannlyst
Denna substans påminner om svag diazepam för mig dagtid ,men 12mg till natten så sover man mycket bättre än på diazepam samt den goa känslan av ingen ångest vid vaknandet säkert pga långa halveringstiden ,men go att ha till sömn hjälp
Citera
2017-02-27, 16:25
Medlem
skunkys avatar
Hur är den här benzon jämfört med ikto/xanor kan man få ett liknande rus.
tänkte beställa från Asken är de helt gröna?
rus och rus kanske är lite fel och säga men kan en novis känna av de?
Citera
2017-02-27, 16:27
Medlem
Skurken89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av werupmannen
Okej, låter mystiskt. Ända gången jag fått det är mus arm p.g.a armstödet klämde emot en nerv, tog nog ett halvår innan det gick bort. Men kolla upp det för säkerhetsskull.

Någon mer som fått liknande?

Japp fick stickningar eller känslan av att det klia lite på armarna eller i armvecken när jag tagit 4/8 mg dock inget som stör mig.
Citera
2017-02-27, 16:28
Medlem
skunkys avatar
köper hellre ikto/xanor om de är stor skillnad isåfall
Citera
2017-02-27, 16:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skunky

Dagtid får du inget rus ,testade 12mg på dag men inget särskilt ,på kvällen sover du mycket gott.

Men ingen flödder benzo ,minnet intakt testa med öl ,men inget att jämföra med xanor! ,ikto kan jag inte säga nåt om om jag inte reagerar på ikto alls som socker.
Citera
2017-02-27, 16:48
Medlem
skunkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manny8
Dagtid får du inget rus ,testade 12mg på dag men inget särskilt ,på kvällen sover du mycket gott.

Men ingen flödder benzo ,minnet intakt testa med öl ,men inget att jämföra med xanor! ,ikto kan jag inte säga nåt om om jag inte reagerar på ikto alls som socker.

aha aja fuck den här då ville ha något som var lagligt o gav lite flumm
har ingen benzotolerans att tala om heller annars
Citera
2017-02-27, 17:00
Bannlyst
Citat:

Gillar du ikto kommer du nog gilla denna med. 8mg till 16mg som 2st X2 fast med mycket mer hypnotisk/sederande effekt. Gillar blanda denna med ikto. Boostar ikto ruset som fan samt är den en bra nertrappnings benzo. Testa ett 25-50 pack. Du kommer inte bli besviken.
Sen är Asken dom grönaste på marknaden gällande RC.
TT/TS är med tvär gröna. Altid fått mina ordrar från dem. Ska testa deras 10mg Norflurazepam batch nu.
Återkommer med svar. Fast tror dom är bra för när dom haft dem x pillerna har dom altid hållt kvalité

Så hoppas verkligen på dom nu. Beställde en test order på 100st. Håller dem bra 10mg som det står kommer jag köpa 1000st direkt. Samt 1000st av asken sen trappa ut benzon på dem.
Citera
2017-02-27, 17:05
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:

"Rus" kan du säkert få, blanda in lite öl bara. Annars är dom helt ok. Inte bättre än ikto iaf, xanor är så klart potentare, men dem är lite väl korttidsverkande för min smak.
Senast redigerad av Mommejr 2017-02-27 kl. 17:08.
Citera
2017-02-27, 17:10
Medlem
skunkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
"Rus" kan du säkert få, blanda in lite öl bara. Annars är dom helt ok. Inte bättre än ikto iaf, xanor är så klart potentare, men dem är lite väl korttidsverkande för min smak.

är inte norflurazepam ganska långtidsverkande ändå med iaf 20-30+ halveringstid
Citera
2017-02-27, 17:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JanBertilsson
Man kan få stickningar i fingrarna av en rad orsaker, oftast ofarligt, tex nerv som ligger i kläm.

Kan även få det av läkemedel, kanske 12 mg är en för hög dos för dig? Denna substans är ganska potent, tycker jag...

Detta är en metabolit av flurazepam och den minsta av dem 2störst aktiva. 1-2% blir Norflurazepam i kroppen när man tagit flutoprazepam, flurazepam, midazolam, Quazepam, fast det är ändå en av dem starkaste metaboliten av dessa benzo. Antagligen den som gör dessa benzo skrivs ut mot sömnbesvär för man sover som en bebis. Fast dagligt bruk släpper den effekten rätt mycket eller var det jag som fick abstinens för jag bytte till denna helt. Har nu trappat ner med 2st stess 5mg om dagen. Tror denna kommer funka som den ska nu. Fett jobbigt att byta till annan benzo rakt av. Gäller alla benzo.
Citera
2017-02-27, 17:14
Bannlyst
Citat:
är inte norflurazepam ganska långtidsverkande ändå med iaf 20-30+ halveringstid

Den har i yngre en halveringstid på upp till 70tim. Hos äldre 60år uppåt visade den sig ha upp till 300tim halveringstid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in