2017-03-06, 01:00
Medlem
Solituders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuminati13
Ingen effekt?? Då var det inte från asken kan jag säga.
Tror du söker ett xanor, flubromazolam rus då får du hålla dig till det.
Dessa funkar kanon för att hålla ångesten borta så man funkar.
TS var så där bra. Ligger nog på mellan 6-8mg fast svårt att säga med en sån här benzo.

Alltid avskytt xanor, tycker dom är helkassa med. Och något rus är jag inte ute efter heller utan just ångestdämpning. Har trappat ned något fruktansvärt så särskilt hög tolerans har jag inte för stunden heller. Alltid tålt betydligt mer än vad polarna gör och det finns ingenting bra eller roligt med.
Citera
2017-03-06, 03:28
Medlem
Mycket bra do blå.. med något glas rödvin til
Citera
2017-03-06, 07:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LABreserva
Mycket bra do blå.. med något glas rödvin til
Askens blå?
Citera
2017-03-06, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillwitte
Har fått båda Thetripps batcher och den första var skit. Deras 10 mg är superbra lit ojämna men tror tamefan det var 15 mg i nån tablett men inte så man blir totalt skev på 2-3 st. en starkare stess som hålelr i sig längre och ska du käka apoteksvaror när du har slut av denna å komer du inet känna något rus. som jag sagt förut Norflurazepam är ingen benso som alpra äter du riktigt många blir det som ett stessrus och vill du nu ha ru så drick 1-2 starköl till så slår det på rejält kan säga.

Hur fan kan det vara superbra att de är ojämna och kan helt plötsligt vara 15mg i en ist för 10mg? Är du seriöst så trög?
Citera
2017-03-06, 16:49
Medlem
Tror ni denna funkar bra om man käkar 3mg Ikto för medicinskt bruk mot ångest?§
Citera
2017-03-06, 18:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NastyCut
Tror ni denna funkar bra om man käkar 3mg Ikto för medicinskt bruk mot ångest?§

Nej, någon skrev innan att de hade Sobril på recept och när de tog dessa hände 0.
Citera
2017-03-06, 20:48
Medlem
Jag är ätit 2-3 mg xanor i nästan två år och har helt slutat med dom för att gå över till dessa för att trappa ner mitt xanor missbruk.
Jag förstår inte hur folk kan säga att dessa inte fungerar, ni måste ha helt sjuk tolerans eller ingen aning om hur benzo fungerar. 8 mg av dessa håller min avtänding från xanorern helt borta och inte nog med det så blåser dom även bort min ångest helt och hållet. Muskelavslappningen är nästan i stil med ikto och halveringstiden verkar ungefär lika lång. 8 mg håller mig ångestfri och avslappnad i över 24 timmar.

Bästa rc sedan klonazolam och en av de bästa benzo jag någonsin provat. Den slår alla medicinska benzona på fingrar enligt mig. 10/10
Citera
2017-03-06, 22:37
Medlem
Känns dom från asken mjöliga? Jagbhar 10 mg tabs från thesmack o dom är väldigt mjöliga....blir trött som fsn på dom märkernjag bara
Citera
2017-03-06, 22:44
Medlem
behöver ha lite hjälp här för jag börjar bli lite osäker om 10 mg tabsen jag fått från thesmack är verkligen vad dom ska va.....väldigt mjöliga o sover faktiskt dåligt på dom som under typ benzo at
Citera
2017-03-06, 23:03
Medlem
tog en nu på 10 väldigt svag mint smak och som sagt väldigt mjöliga jag vet inte hur dom ska smaka direkt så svårt för mig avgöra
Senast redigerad av TheRage 2017-03-06 kl. 23:05.
Citera
2017-03-07, 12:21
Medlem
Fishdickss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheRage
behöver ha lite hjälp här för jag börjar bli lite osäker om 10 mg tabsen jag fått från thesmack är verkligen vad dom ska va.....väldigt mjöliga o sover faktiskt dåligt på dom som under typ benzo at
Med tanke på att du säger man blir såå trött sen några minuter senare klagar över att man sover fruktansvärt dåligt och alla 3 inlägg på kort tid verkar lite off bara, så tror du inbillar mig för detta säger bara till mig, du är benzad mannen.
Citera
2017-03-07, 13:57
Medlem
kool-g-raps avatar
Dessa verkar ha fått en väldigt blandad kritik. Är de värt att testa dom eller lika bra att skita i dom? Jag älskade klona och flub men de senaste RC benson (3-hydro, Fona, Flunitrazolam) har inte fungerat alls på mig så kanske bäst att inte kasta pengar i sjön?
Jag brukar käka 4mg ikto ED, skulle 20mg av denna kunna motsvara det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in